Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #3629:
Je mi jedno, coho je vyznavac. Dokonca mu dam na vyber. Alebo to zlize vlastnym jazykom z kasne alebo mu kasna vylepsi fasadu.
L18- 3534, 3522, 3533, 3512
L19- 3517, 3515
L30- 3520, 3521
L16- 3523, 3516
L37- 3525
Reply on: 1018 #3642:
hej šak som písal, že súhlasím s tým, že bus ktorý nemá výnimku a je vybavený busečkom, mal by hlásiť zastávky, lenže zrejme tomu dedovi šlo o tú hádku, ked ako písal Diggi, nevedel, kedy má prestať rýpať do šoféra s tým, že nehlási zastávky
Reply on: 280 #3639:


Nekontroluje to NIKTO. Ani prepravni kontrolori. A okrem najstarsich Karos 5201-5210 pritom mozu hlasit (az na male vynimky) vsetky vozidla s BUSE.

Irisb:
Suhlasim s Tebou, ze urcita cast cestujucich skutocne iba hlada moznost, ako vodicovi zneprijemnit jeho pracu. ALE v pripade pouzivania hlasenia zastavok je v tom velky hokej, lebo vodici si to pouzivaju ako sa im chce, ci skor nechce. A pritom povedzme si, ze k hlaseniu zastavok netreba vykonat nijaky brutalny fyzicky vykon. ?
Reply on: Irisb #3638:
bol si pri tom?
Reply on: 280 #3639:
ICQ
L15 - 5223, 5232, 5243
L30 - 3520, 3521
L32 - 3208, 3203, 3209, 3205

Apropo hlasenie - ja neviem preco to nie je v kompetencii revizorov, ked uz kontroluju vodicovu stazku, tak nech sa kontroluje aj hlasenie. To je taky problem?? Ved niekto to predsa musi mat na starosti, ved tie vozy su vybavene takou technikou a kazdy na to z vysoka serie!
Reply on: 5 #3634:
súhlasím, že pokial je tým hlásením zastávok bus vybavený, malo by to ísť, ale pre toho starého dedka to bola len príležitosť ako sa s niekým povadiť, kto mu na oplátku nemôže rozkopať papuľu
Reply on: 5 #3635:
Su ludia a ludia. Niektori su aj celkom v prave ale su aj taky co sa doma nudia tak idu do terenu hladat prilezitost na rypanie. Uz sa mi stalo ze babicka si v strede krizovatky zmyslela ze chce vystupit lebo nastupila na zly spol. A zvadila sa z polkou busu lebo chce vystupit. A este sa trapne vyhrazala ze poda staznost na DPMK.
Reply on: Nodes #3627:
Ja by som skor povedal ze to nevedia obsluhovat. Lebo keby ano tak tych par tukov do klavesnice by mu nerobil problem... Videl som vodicov ktori s tym nemaju ziadne problemi a problem vedia poriesit aj za jazdy. No a samozrejme aj takych ktori to hned po nasadnuti do vozu vypli. Neviem sice ako su vodici zaskolovany o inf.sys. ale je to aj o technickej zdatnosti toho ktoreho vodica.
Reply on: Irisb #3633:
Takže verbálne domáhanie sa hlásenia, ak vodič nehlási, ale má hlásiť, je útok na vodiča? Stačilo spustiť hlásenie. Samozrejme, ak funguje... ale myslím, že v 3520 by malo...
Reply on: Diggi #3623:
Je smutné, ak voz vybavený hlásením, nehlási len zo svojvôle vodiča. A plne podporujem každého, kto sa len domáha komplexnej služby, ktorú mu má MHD poskytovať. A ako vidíme, už aj dôchodcovia vedia, čo im patrí. Uvidíme, či sa niečo zmení pod novým vedením.

Moja skúsenosť... napr. voz 3207 som ešte hlásiť nevidel...
Reply on: Diggi #3623:
by nebolo naozaj zle keby sa niečo robilo s tým, čo všetko si môže dovoliť cestujúci k vodičovi, a vodič nesmie pomaly ani odpovedať. Lebo väčšina cestujúcich a najmä dôchodcov sa potrebuje stále hádať. A ským to je lepšie než s vodičom, ktorý mu nemôže vôbec nič urobiť ani povedať. Naozaj ten dedo, o ktorom si tu písal, je len uplne tupé dilino, ktoré si neuvedomuje, aká náročná a najmä na nervy je práca vodiča, a si myslí, že vodič si tam len tak sedí a váľa vajca celý den. Tak takýchto cestujúcich by som len raz posadil za volant autobusu, a dal im robiť niektorú najvyťažovanejšiu linku a som zvedavý ako dlho by vydržal ten nápor na nervy, tú zodpovednosť za viac milionový stroj a hlavne zodpovednosť za životy toľkých ľúdí, a to najmä v dnešných pomeroch,kde si každý účastník cestnej premávky myslí, že je riaditeľ zemegule a maximálne sa snaží nerešpektovať pravidlá cestnej premávky.
Fakt, že asi by tam dlho nevydržal, tak neviem prečo títo maximálny imbecili chodia a silou mocou musia rýpať do vodičov. Nad tým by sa mali zamyslieť aj vo vedení DPMK ako chrániť viac vodičov voči útokom od cestujúcich
SOLARIS MANIAK

SOLARIS MANIAK

Viete o tom, 3521 má starý palubný počítač, nie ten s piktogramami? Veď 3521 prišiel s tou sériou (3521-3526,5101,5241-5243),ktorá ako prvá mala piktogramové palubáky.Má ten starý s názvami ako napr. potvrdiť , zrušiť...
SOLARIS MANIAK

SOLARIS MANIAK

eMareq: TVOJ MAIL ?
SOLARIS MANIAK

SOLARIS MANIAK

Ešte pridám malý výjazd:

L18: 3534
L32: 3205
TESCO: 6244

L9: 620-621,602-603
L4: 613
Reply on: SOLARIS MANIAK #3628:
To bol asi nejaky vyznavac punku, lebo 'punk'+ dajake carbanice tam su.
SOLARIS MANIAK

SOLARIS MANIAK

Nodes, eMareq: Aj dúfam, že sa to bude dať zotrieť,aj som to na nej videl. Tomu kto vie toto urobiť by trebalo odťať ruky! ...keď bude slúžiť na Silvestra... no hrúza!!!
... ináč vo štvrtok mi hovoril vodič na L5, že vo voze na natrieskanej L2(neviem ev.č.) za bileleho dňa počarbali čiernou fixkou okná a sedadlá a ľudia sa na to dívali a nič nepovedali!!! Takže aj niektorí cestujúci sú pekné svine! Že?
Ja som raz prichytil 1 sprejera pri čine a udal som ho vodičovi(on o tom nevedel),vznikol tam taký cirkus!
Reply on: eMareq #3625:
Ked niekoho prichytim pri carbani, tak mu hlavu otrieskam o kasnu.
Reply on: Diggi #3623:
Moja skusenost je taka, ze mnohi vodici na hlasenie zvysoka kaslu.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.