Vladimír: Tak ja si dovolím oponovať, pretože tam má problém otočiť aj sólo autobus. SU15 má tu maximálne taký istý problém ako aj kĺbový autobus. So Shortym sme z tohto miesta robili aj sériu fotografií a zistili sme, koľko miesta na vybočenie potrebuje SU15, o toľko vybočí aj sólo.
Diggi
L3 - 392+393
L4 - 408
L5 - 4311
L6 - 501, 534
L7 - 386-387, 512
L11 - 3001, 3207, 4098, 4310
L13 - 5103
L15 - 5228, 6404
L18 - 3502, 3520, 3528
L19 - 3510, 3512, 3513, 3517
L20 - 5238
L25 - 5226, 5231, 6413
L29 - 5221
L30 - 3530
L32 - 3206, 3210
L35 - 5207, 5219
L36 - 5234, 5237, 6297
L53 - 4089
L54 - 5004, 6407
L55 - 5201
L56 - 3202
RA5 - 3103, 6293
RA7 - 6230
RA8 - 6222
L71/72 - 1003, 1004, 1008, 1009, 1010, 1016, 1018, 1020