Reply on: Esicko #234:
Takze co sa tyka tej krizovatky, cez ktoru pod uhlom 45° prechadza el.trat, nie je nijako specialne zabezpecena, ale je to standard. Uvedeny usek cesty je vlastne sucastou dialnicneho privadzaca ku dialnici D1, naviac, je tu urcena prednost v jazde elektricke. Svetelna signalizacia sa aktivuje/deaktivuje prejazdom sluckami medzi kolajami a predstavuje poistujuci bezpecnostny prvok, aby sa pri zvysenej povolenej rychlosti predislo nechcenym dopravym nehodam. Na margo moznych odpovedi od Mat3j - nesedi ani jedno z uvedeneho .
K tomu zastavovaniu. To v skutocnosti nema nic spolocne so spominanou krizovatkou a je to tzv. bezpecnostna zastavka, kde musia zastavit vsetky vlaky (aj manipulacne jazdy a dielna). Bezpecnostna zastavka tu bola urcena po tom, ako tu doslo ku stretu vlaku s kamionom, ktory odbocoval na dialnicny privadzac. Z bezpecnostnych dovodov tu urcil DPMK uvedene zastavenie.
frenky