Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: bonzak #9029:
539 bola (administratívne), aj nebola (fyzicky). Po uzatvorení zmluvy s ČKD došlo k postupným dodávkam. Kým tá najväčšia prišla do KE priebežne a v priebehu roka 1990, #536 až 538 boli dodané až v októbri 1991. Medzitým však DPMK už 10 našich KT8 aj predal. Posledné "košické" KT8 tak do Miškolca prišlo ako prvé (september 1991), kde dostalo #200. Ako druhé bolo v auguste 1992 prevezené #533, ktoré si v košických uliciach odjazdilo iba 20 mesiacov. Medzi troma poslednými smerovalo v septembri 1992 do Miškolca #507, ktorému v tu pridelili #207, pričom v KE si zajazdilo "až" 3 roky a 3 mesiace.
Reply on: Diggi #9040:
Tak ja som to stihol, asi som tušil, prečo sa ponáhľam z roboty domov a ešte o 14:30 prešiel s R1 cez miesto budúcej nehody. ?
Reply on: TA #9035:
Zober do ruky mapu a chod prstom. Uvidis ze L12 ide subezne s L7 len po inej ulici. Kuzmanyho - Moyzesova, Rastislavova - Juzna trieda. Takze z velkej casti tuto trasu kopiruje. A nech Ta nenapadne cosi obmedzovat na L3 a L7. Jazero si zasluzi lepsi interval ako je to dnes. Na L38 by som akurat pridal spickovy interval.
Čo hovoríte na košických cestárov? Opäť raz zaspali prvý väčší sneh. Jediné, čo dnes asi bolo v KE posypané, sú zastávky MHD ( klobúk dole DPMK ). Čo si pamätám, tak minimálne posledné tri roky boli začiatky cestárov vždy rovnaké.
Reply on: SHORTY #9043:
Zvlast tie trate by tu rekonstrukciu uz potrebovali. Asi najviac. Ale tam by bolo treba asi aj viac, ako 700 mil. Elektricky typu T3 totiz vydrzia aj 40 rokov a naslednu rekonstrukciu, ako to pozname z Prahy.

Oznacovace, citacky a panely si DP moze podla mna dovolit aj z beznych prostriedkov, len je nutne zvolit vhodneho vyrobcu (vela muziky za malo penazi). Kosice totiz kupuju zbytocne drahe BUSEcka, pricom jajkaju, ze nemaju peniaze.

Vystavba novych trati v Kosiciach v najblizsich rokoch nehrozi, hlavne nech sa sustredia na zachranu toho, co tam je dnes. Aj ked novu trolejbusovu trat - kratucku zachadzku k Zel. stanici - by som najradsej dal postavit HNED.

No drzim palce, nech sa DP podari z mesta vyzmykat tych 700 milionov. A drzim palce, nech sa tie peniaze nerozplynu vo vzduchu, ale je z nich co najvacsi uzitok.
ALL:

Poprosil by som všetkých ak má niekto informácie o prevádzke vozov (zaujímavosti, prehľad reklám, sfarbenie, DN, datumy a pod.) a má chuť rsp. ochotu sa podieľať na tvorbe databázy vozidiel poskytnutím týchto informácii nech sa mi ozve na mail v nicku....
To čo mám sú len hrubé základy a aj tak nie kompletné...

Zatiaľ by sa jednalo najmä o vozidlá

Ikarus 280 všetkých verzii (4001 - 4212)
Karosa B731/2 (6201 - 6415)
+
všetko čo jazdí.

T3 (od čísla 336)
KT8 a T6A5...a samozrejme trolejbusy.

Jediný tak zatiaľ učinil RW, za čo mu ďakujem...

? ? ? ?
Reply on: Papyr #9039:
700milionov by som povedal, že je málo!!! Viem, pri tom hospodárení aké je v DP, by som s tou sumou nesúhlasil, lebo väčšina by sa "stratila". Ale keď nechceme byť 100rokov za opicami, tak to DP potrebuje. Rozvoj MHD v DP stagnuje od otvorenia poslednej trol.trasy. Tak isto je potrebná obnova vozového parku, najmä električiek, ktroré sú už po životnosti a pár vrakov Karos, ktoré ešte jazdia... Aj niektoré trate neboli rekonštruované od ich vybudovania a smyčky, ktoré už nevyhovujú žiadnym normám... a rekonštruciou sa neráta nezmyselné navarovanie koľajníc. A hlavne rozvoj MHD potrebuje injekciu: napr.čítačky kariet a s tým súvisiace opatrenia(označovače, palubné počítače a k ním patriace BUSE), výstavba nových tratí (TROL-TRAM)
A nie tak ako to robí mesto, že náklady z roka na rok stúpajú a oni dajú DP stále 40 milionov aj to väčšinu zhltnú odmeny pre ........
Reply on: bonzak #9029:
Počuj trubka, nie si nejaký premúdrelý? KeĎ myslíš, že bola, dodaj foto z vlastných zdrojov
Auto na koľajniciach zablokovalo električky na hodinu

http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=17.12.2004/60032K
Reply on: TA #9034:
700 milionov? Coho, dotacie? Totiz DPMP ma celkove prijmy za rok 240 mil. Sk, v com je zaratana aj dotacia, aj trzby z cestovnych listkov, aj trzby z reklam a dalsich cinnosti. A s tymito 240 milionmi rocne vyjde. 700 milionov by sa Kosiciam pri vhodnom pouziti urcite hodilo, ale tiez sa mi to zda dost velke cislo. A druha vec, to vhodne pouzitie penazi nikto negarantuje...
Reply on: TA #9037:
Nie DPMK predal tu električku tak rýchlo, že tu nestihla ani prísť..takže do Maďarska šla rovno z Prahy. ?
Reply on: Diggi #9036:
kde potom vznikla chyba? U nich na stránke? ❓
Reply on: bonzak #9029:
Na papieri mojko..v Košiciach nikdy nebola. Do Miskolca kde jazdí tuším pod číslom 200 odišla priamo z ČKD. ?
Reply on: Vladimír #9012:
netvrdil by som, že 7-ka kopíruje L12, pretože 12-ka má inde koncové zastávky a takisto aj 7-ka má položené obratiská na iných sídliskách. A ak by sa obmedzila 7-ka, tak prečo neobmedziť aj 3-ku? A potom aj 38-ku? či nie? I keď na Slovensku je všetko možné!
K situácii v DPMK : v článku v Korzári je uvedené, že predstavenstvo žiada na rok 2005 700 000 000 SK. Trochu veľa núl, nemyslíte? To je spôsobené asi tým, že v DPMK sú fakt len samé 0. ?
Reply on: bond #9028:
My nie sme DPMK a.s.!!!!!!
No, jak dneska citam novinky, tak sa zacinam tesit, kedy bude na WAP-e fotogaleria a lepsi dizajn, ako na Internete. A tiez na lepsiu MHD.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.