Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Folasik #86264:
Tak od nového roka to zatiaľ vyzerá na mierne úpravy linkového vedenia. Zrušenie liniek 22 a 30. Linka 25 cez Džungľu. Obnovenie linky 13 v jej dávnej trase Baňa - Pri hati so skrátenými spojmi v sedle a cez voľné dni len po Zimnú. Služba 1301 cez voľné dni úplný nonsens, kde po každom kolečku Zimná-Baňa-Zimná nasleduje presun na Amfik, kde je prestávka a potom naspäť presun na Zimnú. 3,9 km na linke, 1,2 km presun a takto dokolečka celý deň. Tretina denného výkonu sú presuny bez cestujúcich Zimná-Amfik-Zimná. Super šetrenie. Kolečko bude vyzerať takto:
Zimná - Baňa 5 minút
Baňa obrat 5 minút
Baňa - Zimná 5 minút
presun na Amfik 4 minúty
prestávka 38 minút
presun na Zimnú 3 minúty
Teda z každej hodiny bude vodič a voz 10 minút na linke s cestujúcimi, 50 minút budú prestoje, presuny a prestávky. 👍
Netusilsom, ze imhd je na takejto urovni, najlepsie je imhd.sk/ke/online-zastavkova-tabula, presne podla mojich snov, pouzitelne aj v dazdi, minimum klikanis
Ja som celkovo zvedavý ako sa zase upravia cestovné poriadky od nového roku to už bude vyzerať režim pre pracovné dni ako režim pre prázdniny alebo voľné dni akurát nejaký bonusový spoj naviac počas špičky 😃
https://www.dpmk.sk/aktuality/2023/oznam-o-premavke-mhd-pocas-vianocnych-sviatkov

Buduci tyzden sa mozeme tesit na dalsie skrtanie zoskrtanych CP. Bez liniek 51,54,55,56. Uz sa to pomaly zacina podobat na vikendovy rozsah AD aj cez pracovne dni...
Všetko najlepšie k 40r električkovej trati na Jazero.
Reply on: Yogi616 #86260:
Ale aký úžitok je dávať to do cestovného poriadku? Ak z pohľadu cestujúceho ide spoj normálne ďalej, tak je úplne jedno, či sa na zastávke prestriedajú vodiči alebo sa zapne/vypne osvetlenie interiéru vozidla alebo či vodič začne jesť svoju desiatu 🙂
Rýchlik KE-BA tiež nemá taký CP, že ide len po ZA, lebo tam sa striedajú rušňovodiči.
Reply on: Matejo #86259:
Ide normálne ďalej, spoj rozdeľuje preto, že na NO je striedanie vodičov. Myslím, že podobné delenie tu už bolo viackrát spomenuté.
Čo je to za "blud", že spoj o 8:03 ide len po Námestie? Či opäť má DP chaos v dátach?
nove parcialne trolejbusy sa planuju tiez, podobne aj nakup novych elektriciek tu je dokaz, vyjadrenie primatora vramci hodiny otazok cast o doprave vamci mesta, dpmk: https://youtu.be/VrYulF6kI4k?t=3649 a aby ste nemuseli hladat , o chystanom pokracovani MET zacina video tu: https://youtu.be/VrYulF6kI4k?t=1528
Reply on: RR66 #86256:
V podstate spravili článok z jedného Ihnátovho nesúvislého vyjadrenia 😃 Počkajme si na decembrové zastupiteľstvo, o čom bude reč.
Reply on: afeno #86254:
Viď #86242.
Reply on: Yogi616 #86248:
Prepáč, ale nie je dôležité iba ako to je, ale ako to aj vyzerá. Toto je jasný signál pre všetkých, ktorí ešte stále dúfajú.
Keby že sa jedná iba o technickú stránku veci, tak vypraviť sa dajú na linky ako 17, 19, ktoré majú jednú konečnú pod trolejom.
Reply on: Yogi616 #86248:
A prečo práve na L71? Košice sú kopcovité mesto a ako také má veľa liniek ktoré musia šliapať do kopcov.
Reply on: Yogi616 #86251:
Ešte v lete bol článok citujem:
"S trolejbusmi je to trochu zložitejšie. Zatiaľ nie je jasné, či sa v dohľadnej dobe vrátia na cesty a konečne budú premávať na klasických linkách 71 a 72. „Čo sa týka trolejbusov, plánujeme vo výraznej miere elektrifikovať mestskú hromadnú dopravu."
A potom:
"v súčasnosti čakáme na eurofondové výzvy, z ktorých by bolo možné financovať nákup vozidiel. Aj na základe týchto výziev sa budeme rozhodovať, či pôjde o nákup trolejbusov alebo elektrobusov,“ doplnila hovorkyňa DPMK."
Výzva je teraz len na elektrobusy alebo vodíky, tak dúfam že čoskoro bude aj na trolejbusy ale to nám bude k ničomu keď stále sa nič nerobí s trol. vedením a meniarňou 🤔
Reply on: myslavcan #86249:
Sám si tam zahrnul to, s čím DPMK uvažuje.
Reply on: myslavcan #86249:
"Podpora je špecificky zameraná na rozvoj dopravy s nulovými emisiami prostredníctvom nákupu batériových elektrických autobusov (elektrobusov) a elektrických autobusov s palivovými článkami (vodíkových autobusov)."
https://public.itms2014.sk/vyzva?id=b79dd9a8-4121-47dc-9450-00dbe1ddd712
Reply on: Yogi616 #86248:
Nepoznám detaily výzvy, ale keď píšeš, že nič iné ako elektrobusy sa z nej nedajú kúpiť, tak sa natíska otázka: Len čistokrvné elektrobusy? Alebo aj elektrobusy s rýchlonabíjaním na konečnej? Alebo aj elektrobusy s nabíjaním z klasickej troleje na konečnej? Alebo elektrobusy s priebežným nabíjaním z troleje počas jazdy? Kde je tá hranica, čo sa z tej výzvy dá kúpiť? Lebo všetci vieme, že medzi čistokrvným elektrobusom a čistokrvným trolejbusom je v súčasnosti xy medzistupňov a niekedy je ťažko povedať či je to viac trolejbus alebo baterkáč.
Reply on: Terepin #86247:
A vieš prečo ich plánuje nasadiť na začiatok na linku 71?
Pokiaľ tu nemáme znova trolejbusy v akejkoľvek forme, to rozhodne je pochopiteľné riešenie.

Výzva na možnosť zakúpenia elektrobusov tu je, nekúpiš cez ňu nič iné, takže ja v tom žiadnu senzáciu nevidím.
Reply on: Dispecer #86246:
Bol článok o nových elektrobusoch, kde bolo jasne uvedené, že DP ich plánuje nasadiť na L71. Aj keby tam boli len jeden deň, fakt, že ich chcú nasadiť na linku, ktorá má celú svoju trasu pokrytú trolejovým vedením, je tá najaustistickejšia sprostosť s akou vedenie podniku kedy prišlo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.