Nasiel som tam aj prispevok k elektrickovym tratiam, nakolko sa ho na to obcania dost casto pytaju: "Električkové trate sa rozširovať budú, toho sa naozaj neobávajte. (letisko, šaca, ťahanovce) To ale nejde z večera do rána.
Aj výstavba rodinného domu potrebuje niekoľko rokov od myšlienky, financovania, povolení až po realizáciu.
Okrem toho máme tretinu súčastných tratí v zlom stave a ich oprava bude stáť 200 mil eur. Museli sme projektové kapacity, prípravu stavebných povolení ako aj zháňanie peňazí presunút tu."
Aj výstavba rodinného domu potrebuje niekoľko rokov od myšlienky, financovania, povolení až po realizáciu.
Okrem toho máme tretinu súčastných tratí v zlom stave a ich oprava bude stáť 200 mil eur. Museli sme projektové kapacity, prípravu stavebných povolení ako aj zháňanie peňazí presunút tu."
mi.v
@LukyMHD: ak si prečítate niektoré príspevky ešte raz, k Vašej poslednej otázke je v nich zhruba toto: Vôbec nie je také jasné, ako ste napísali, že sa zastavuje na zastávke. Existujú jazdy električkou, ktoré na zastávke nemajú zastaviť. Napríklad presuny alebo fotojazdy. Ale keby niekde na trati bola značka bezpečnostného zastavenia, musia tam zastaviť VŠETCI. Ak by tá značka bola naschvál na úrovni zastávky, aby väčšina električiek naraz vybavila bezpečnostné zastavenie aj cestujúcich, bolo by to prevádzkovo efektívnejšie. Ale ak ide dole kopcom aj električka, ktorá zastávku neobsluhuje, musí tam zastaviť nie kvôli tomu, že tam je zastávka (aj tak na nej neotvorí dvere), ale kvôli tomu, že tam je ZNAČKA. Jednoducho, na zeleno-bielej značke sa zastaviť musí, či už je medzi zastávkami alebo na zastávke, inak je to porušenie predpisov. Ak ešte máte otázky, spýtajte sa.