Ja by som bol za takéto sci-fi:
jeden vyradený vozeň prerobiť na baterkový pohon, max. vlastná rýchlosť 10-12 km/h, časti dĺžky dať kabrio úpravu a pustiť ho v lete na Hlavnú. Vzdialenosti medzi zastávkami 3x menšie ako teraz. Na projekt by prispelo mesto a KSK.
žiješ v tých Košiciach, kde je problém dodržať bežnú dennú výpravu, a na linke 12 sa promenádujú prázdne klbáky, zatiaľ čo na 19, 71/72 je xy poradí krátkych?
tak máme toho málo, ale zas v jeden deň by T1,T2 a prípadne T3 celkom mohlo postačovať..A pri busoch sa nejak dohodnúť s tým veterán bus klubom Diamant keď už si nezachovali nič vlastné + 1 trolejbus..Ak to už nie je veľmi sci.fi
Pri tom 130. výročí dpmk by nebolo zlé vypraviť nejaké tie historické vozidlá na viaceré linky- napríklad každú nedeľu popoludní nejaký vložený spoj alebo niečo podobné
Ale oni písali, že sa zastavuje na zastávke, nie medzi zastávkami.
Hnev nebýva dobrý spoločník, lebo zaslepuje zmysly a človek už reaguje na niečo celkom iné, než čo sa hovorí.
Bezpečnostné zastavenie môže byť aj na úrovni zastávky, teda na zastávke povinne zastaví aj električka, ktorá práve nie je na nijakej linke.
Ja nemám možnosť tieto dni ísť sa osobne pozrieť, či je nejaká značka na úrovni zastávky, ale keď ostatní tvrdia, že tam niekde je, a teda aj povinnosť zastaviť na zastávke, tak asi to bude tak. Prípadne jeden deň choďte o jeden spoj skôr ako zvyčajne, vystúpte tam, spravte fotku a dajte ju sem. (Potom tam počkajte a nastúpte na svoj každodenný spoj, aby ste si nemysleli, že som Vám niekde písal, že máte ísť na stanicu peši.)
Ty si cely blud kamo..pišem ti ze pri zjazde dole od Janošikovej ku sudu sa NEZASTAVUJE, značku si strč, jazdim denno denne cez ten usek na linke 6 tak este stale mi chces tvrdit nieco ine?
zjavne asi aj preto zrejme zastavili aj nakup na tender elektriciek, kedze je ticho predpokladam ze to stiahli resp zastavili cize opat len dalsie polacekove kecy a prdy do vetra.. ale na tak rozbite trate ani by som sa necudoval, rasiho taskentwagen kadibudky su priam ideal
Moldavská a Terasa sa v médiách svojho času obhajovali tým, že musia byť opravené ucelené trasy nejakej linky, tak im to vyšlo vyšlo na najkratšie linky 2 a 6.
No Moldavská bola v dosť zlom stave, ale tá hlavná otázka je aj tak financovanie opráv v dlhodobom horizonte. Aj ostatné trate potrebujú údržbu, pokiaľ mesto nemá ani na opravu Alejovej alebo Jazera, tak neviem, kde chce zobrať peniaze na údržbu zvyšnej siete.
Ja stále vnímam ako nerozum, že do prvých MET sa vložili novšie trate (a v relatívne lepšom stave, v ktorom nehrozilo zastavenie prevádzky) na Terase, Moldavskej alebo Zimnej, kým trate na Jazere a Alejovej sa nechali "na potom". A teraz je takáto situácia. Ak bol nejaký seriózny dôvod, prečo sa rekonštrukcie neplánovali/nezačali tými najstaršími a najproblémovejšími traťami, prosím pripomeňte mi ho.
Je tam dopravná značka, stanovujúca bezpečnostné zastavenie. To že ju niektorý vodiči nedodržujú je vec druhá, ale po správnosti by sa tam malo zastavovať...
Vedel by to niekto aj potvrdiť? Ak je tam pre zastavenie značka, tak OK. Ak to nariaďuje iba interný predpis, "Tak to je potom zaujímavé bezpečnostné zastavenie, také košické." ( #84873 - S499.1023)
Osobne pochybujem, že by sa niečo také nariaďovalo iba predpisom. A teda, že tam nejaké bezpečnostné zastavenie vôbec je nariadené. Ak ide služobná jazda, ktorá neobsluhuje zastávku, spoľahneme sa na to, že vodič si pamätá každý interný predpis a preto zastaví? Podľa mňa určite nie.
mi.v
jeden vyradený vozeň prerobiť na baterkový pohon, max. vlastná rýchlosť 10-12 km/h, časti dĺžky dať kabrio úpravu a pustiť ho v lete na Hlavnú. Vzdialenosti medzi zastávkami 3x menšie ako teraz. Na projekt by prispelo mesto a KSK.