Ono, je to otazka, ze co s tym. V aktualnej situacii sa dopyt tvrdo presunul do AD kvoli vylukam. Elektricky su trasovanim neatraktivne. Autobusy boli zriedene, cize alternativa je stat v zapche v plnej 19tke, stat v mensej zapche v x7 a prestupit, alebo stat v zapche vo svojom klimatizovanom aute. Vyber jasny. Ked nebodaj chces ist do okolia TUKE tak prakticky padaju moznosti MHD.
Cize jednoznacne je na vine pokles dopytu. Vyluka, nevyluka, je nemyslitelne, aby mali sidliska 20 az 30 minutove intervaly. So zapchami nic nenarobime, lenze kym bude bus stat v tej istej zapche tak to je dost o hovne.
Co tak spravit BUS pruh po Presovskej az na krizovstku Presovska-Secovska? Aj tych 15-20 usetrenych minut sa pocita a bude to za par supov, staci ist po krajnici. Detto Juzne nabrezie.
Presne ako pise rpopo. kapacita je podla mna dostatocna. Zhorsil sa interval. Ale to v celom meste nie len tu. Doopravna obsluznost ostala vramci moznosti. Cize tu by som fakt problem nevidel.
A chýbajú niekomu ? Však ani v autobusoch jazdiacich na prazdninovy režim nič nechyba, a rovnako ani na 6tke keď sa zo dňa na deň prešlo z 2x T6 na Variá, tak nikomu tá kapacita nechýbala. Ľudí ubúda a potom, čo som sa dnes musel z terasy prepraviť na krajsky úrad, sa vôbec ani nedivím, že tie nezvestné miesta nikomu nechýbajú...... Klobúk dole, som zvedavy, kedy začnu jazdiť autá pojazdných dispečérov s linkovými tabuľami, šak ovce sa potlačia.
Yogi nenaráža na to, že linka už nepremáva, ale na to kde sa stratili jej spoje. Áno DP síce uvádza náhradu linky 4 linkou 7, ale počet spojov určite nie je taký ako keby bola linka 7 naozaj náhradou linky 4, a nie len naoko. A to isté platí aj o spomínanej NAD. Naoko pre ľudí povedia veď 7čka premáva aj za 4ku. Ale porovnaním počtu spojov by sme zistili, že linka 7 vôbec kapacitne nezhrnie linku 4, dokonca dôjde k úbytku spojov.
Inak kam sa stratili spoje linky 4? To DPMK si fakt robí srandu z cestujúcich, že počas výluky skrýva spoje? Či už je to úmyselným znižovaním počtov na náhradnej doprave, ale aj na bežných spojoch...
Tak otvorený zvršok je v prvom rade lacnejší a jednoduchší na údržbu. Tým by sa dali ušetrené peniaze použiť napríklad na lepšiu informačnú technológiu alebo na nejaké iné veci, ktoré by projektant navrhol. To, že je hlučnejší by nevadilo, pretože tam nikdy nebude bytová výstavba. Podľa mňa by to navyše vyzeralo lepšie ako asfalt. Ako keby ho už nebolo dosť v Košiciach. To je môj názor.
V čom je podľa teba lepšia terajšia voľba, kde nalejú betón na podvaly a na vrch dajú asfalt? Lebo autobusy po takomto vyhotovení aj tak nemôžu jazdiť.
tak spravil som chybu,ale mnoho normálnejších vodičov čaká kým všetci nastúpia- tak som myslel že aj on je z tých normálnejších,očividne sa nenormálne ponáhľal,ale na naťahovanie sa že mám vystúpiť už toľko času mal...jedno šťastie mal že nie som hajzel a nebudem zdržiavať cestujúcich,inak by som len tak nevystúpil
Viem sice ze ak zvonia dvere tak by som uz nemal nastupovat,no dnes tak som siel a takmer som bol privrety- ale vodic stal na zastavke par sekund a nejak sa mu cakat nechcelo. Isto ma videl no namiesto podrzania dveri ma po oznaceni listku vyhodil z busu..jednak aka hanba pred zvyskom busu a ked sa pytam ci mi vrati peniaze za listok tak arogantne ze nie..takze vodic 5714 sa dnes vyznamenal
Však okolo su normalne podvaly, ktoré boli zabetonované a teraz na to pojde asfalt. Takže uplne pravá pevna jazdná dráha to nie je. Teraz je to trochu lepšie ako iba obyčajný otvorený zvršok, si myslím si.
Ty si ozaj excelentný drúk. Čo je na tomto zle, že si to firma pred asfaltovaním zakryje?
A dát v priebehu jedného dňa na adresu jedného subjektu zamilovaný aj haterský príspevok - no cement.
110mat110