trplotou sa rozne materialy roztahuju, pri nizkych teplotach sa stahuju, na nejakom slabsom mieste to potom moze sposobit vypadok... vplyv mrazov sa pri kolaudacii asi neskusal, a prislo sa na to az teraz
Kurenie v elektrickach: Dnes som siel T6 tkou (na NP poradi 7) a sadol som si strategicky rovno k radiatoru. A on psrchant fukal studeny vzduch! T6 maju vyhrievanie zbytkovym teplom, a to jednoducho nestacilo. V tomto smere je kurenie vo variu lepsie (keby slo) kedze to cirkuluje uz teply vzduch v salone
Displeje: Na FB sa objavil obrazok, kde su presuny oznacene ako 900 dnes uz boli oznacene ako D14. Nema to spolu nejaky suvis?
a ja nie som dement, aby som to nevedel .. sklonovali sa tabule a mraz, tak som to obrazne takto pomenoval .. v kazdom pripade, porucha je odstranena, tabule funguju
Čo tam po nejakých poruchách... Ale sú naše a všetci nám ich závidia. Neviem, ako ostatných, ale mňa ten pocit hreje pri srdci, takže mi nechýba ani to kúrenie ?
Vyzerá to tak, že s Variami si užijeme kopec srandy dlhší čas. Všetky vykurovacie telesá boli na VŠETKÝCH vozoch vymenené pekne potichu už v lete. Okrem toho už máme 9 - 10 tečúcich prevodoviek(!), začali praskať brzdové kotúče, vymeneé boli 3 statické meniče, odchádzajú svorkovnice na podvozkoch atď. No proste kúpa storočia.
lol tak to je ina haluz ? ? ? asi najlepsi a najrozumnejsi prispevok tam opat ma K.Labas a jeden chalan co tam napisal v reakcii na toho snowmena... cit. "Tak Siemens alebo Skoda ? Ved si sam protirecis. Pokial viem, tak v BA problem nie je. A stare eliny kuria ako besne a funguju do dnes.
Ide jasne o konstrukncy problem, neodstatok. Faktom je, ze tie eliny co kupili v Kosiciach je smejd za vela penazi. Proste zobrali nieco stare, dali nove plechy z hnusnym designom, spravili akoze nizkopodlazne a predali za vela penazi.
Je mi luto Kosicanov, zasluzili si lepsie . Typicky EU fond tunel, nic viacej.
Problém môže byť aj inde
Problém nemusí byť iba v poistke ale je dôležité si uvedomiť, že tak ako pri klimatizácií tak aj pri kúrení je dôležité správne nastavenie a v neposlednom rade aj otváranie a zatváranie dverí na električkách... čím viac električka zastavuje a otvára dvere dvere tým viac je kúrenie namáhané... a to môže spôsobovať skrat a vybíjanie poistiek... ľudia by si mali uvedomiť že električka nie je obývačka alebo spálňa, dopravný prostriedok slúži na prepravu nie na vyhrievanie....
mínus Reagovať | 16 SnowmanT
04.01.2016 9:45 | Oznám správcovi | Odkaz
Vcera ked som sa vracal z prace tak to inak s vozom na namesti (krizovatka rekonstruovana EUROVIOU) pekne hadzalo navyse nie som si celkom isty ci su vobec mazniky funkcne kedze od spustenia kolaje piskaju cim dalej tym viac (zrejme mraz a mazivo stuhlo) ale to hadzanie ?
Daný "spoj" je presun naprázdno z NO na Bruselskú (preto danú cestu ukazuje len ako 1 zastávku), nie je v CP. Je to chybička, vyhľadávač by tieto spoje štandardne ukazovať nemal.
Crossfire