Noooo... Ak to vezmem čiste politicky, tak je vcelku možné, že nejaké tie vozy sa na L71, L72 nasadia. Prečo? Idú voľby a Smer je populisticko-"socialistická" strana, čiže všetko dianie je podľa mňa u nich citlivo vnímané a Košice sú veľmi významné, čo sa týka podpory Smeru. Určite sú denne monitorované miestne médiá, diskusie, facebook, atď., vyjadrenia a nálady voličov. Určite sú im známe stále častejšie výpady proti RR a stupňujúca sa kritika občanov za spackaný priebeh IKD, pokusy zlikvidovať trolejbusy, pochybné nákupy vozidiel, celkovo laxný prístup vedenia mesta na čele s RR, zavádzanie, jalové sľuby... Tentoraz nejde Smeru "iba" o primátorky, ale o oveľa viac, je posledná šanca VYHRAŤ! ...A môcť všetko! Takže je vcelku možné, že trolejbusy do toho marca-apríla budú akože jazdiť, možno aj na rozkaz od Hranatého, aby nám do dňa D zapchali huby... ?
Občan v tejto krajine predsalen EXISTUJE! Raz za štyri roky, na pár hodín! Good night! ?
V Banskej Bystrici tiez zrusili trolejbusy, a po necelych dvoch rokoch zacali jazdit znova. Tiez sa trolejbusova prevadzka rusila, pretoze vozidla boli stare a neefektivne a porovnavali sa s novymi autobusmi. Poctom vozidiel je pritom prevadzka v BB porovnatelna s Kosicami (tiez maju len okolo 30 kusov, u nas ich bolo 27, denna vyprava v BB je 21 vozidiel, u nas je 18). Odkedy sa trolejbusy vratili v priebehu par rokov obmenili vozidlovy park tak, ze dnes dokazu vypravit komplet NP vypravu. Ked sa chce, da sa.
Neverím ! ? Ale určite to robia len kvôli tomu, aby im skolaudovali tú trať na štúrovej keďže tie trolejbusové vedenia boli súčasťou tej rekonštrukcie. Čiže sa nemusíme obávať spustenia trolejbusov do plnej premávky ?
Aby sme tu len nekritizovali, tak musím pochváliť tých, ktorí navrhli, naprojektovali a zafinancovali nový záliv zastávky Grunt v smere na Mašu, ktorý vzniká v súvislosti s výstavbou nového marketu. Kasselské obrubníky a dĺžka 18 metrov nie sú štandardom ani v centre, nie to na valale ?
Trať do U. S. Steelu nie je zahrnutá, lebo:
1. Má to pomaly viac km, než zvyšok tratí v MET2 (obmedzený budget)
2. Pokiaľ sa nezmení politika mesta, tak na europeňeži na rýchlodráhu môžme zabudnúť. EÚ nebude sponzorovať trať, ktorá sa využíva takmer výlučne na obsluhu súkromnej firmy.
Trať na Ťahanovce: už som to tu (dokonca priamo tebe) vysvetľoval, že na ňu môžeš s pokojným svedomím zabudnúť.
Terminál Sever: sťažuješ sa na nesprávnej adrese, to má byť stavba pod kuratelou ŽSR. A keďže sa všetko odvíja od VRT z Kysaku do Košíc, tak sa ešte načakáme.
Dnes, teda 15.12.2015 sa niekedy v case medzi 18.00-20.00 uskutocni technologicka jazda trolejbusom (zrejme) cez zrekonstruovanu cast trate. Ak mate zaujem, odfotte si jazdu, nahanajte trolejbus, lebo zda sa, ze je pre Kosice uz vzacnostou
otazne je preco tam nie je zahrnuta aj trat do us steelu co sa tyka novej trate na tahanovce+terminal stanica/sever sa obavam ze to fakt sudruh RR a spol s usmevom potichucky zamietli pod koberec ?
To áno
Ale hovorím, nie je to nič extra skvelé, no oproti Košiciam je to mnohonásobne lepšie.
Už len to umiestnenie displeja na viditeľnom mieste a jeho obojstrannosť a veľkosť. Ďalej ten automat - myslím, že v roku 2015 sú prastaré automaty na mince totálne out a každý nosí skôr kartu než mince. Detto displej... prečo by mali byť turisti obmedzovaní, keď môžu mať plnohodnotný preklad na displeji a ľahko si navoliť lístky? Toto u nás asi nikomu nenapadlo.
Tiež prístrešky - napríklad na Námestí osloboditeľov a Dome umenia sú veľmi ďaleko od označníka a teda nevidíš na odchody a/alebo utekáš za električkou, ktorá zastaví mimo teba... Hrúza des ?
monoblok