No ja si viem predstaviť tie plusky aj na L6 cez víkend (ved tam jazdili sóla) a dokonca aj na L9 - ak by sa interval skrátil na 15 minut - naopak na L4 (alebo aj L2) cez víkend by interval mohol byť aj 30 minut (kapacita by znížená nebola čo sa týka Komenského)... A tým pádom by teoreticky aj skoro celá výprava vozov na víkend mohla byť "zložená" len z tých várii .. No to su len take "dohady", uvidíme ako to v skutočnosti bude - dúfam ale že sa tomu aj niekto venuje vo vedeni DP a fakt to nebude tak že "vytiahnu" zo šuflíka staré pôvodne CP a tie varia len tam "dohodia" na niektore poradia, bez ohľadu ich potreby či nie na dannom spoji ?
tu kdesi v diskusii uz bolo urcite spominane, ze varia by nemali ist na 6 a 9, teda 2 a 4 bude kapacitne posilnena, 3 svojim sposobom tiez a oslabena bude len 7, ktora by o zvladnut mohla (kedze bude posilnena 3)
No tak či tak pomaly ale isto sa ta reko tých trati ako tak blíži ku nejakému uspešnemu koncu, teda možno do vianoc sa aj povezieme v nových brikách a po všetkých pôvodných trasách všetkých našich linkách.. Bude sa zrejme aj tvoriť nový CP liniek 2,3,4,6,7 tak aby to nejak nadväzovalo. No zaujímalo by ma či sa nejak aj zohľadní nielen interval, ale prihliadne sa aj na "novu" kapacitu výpravy vozov..??
Myslím ak napríklad interval nejakej linky v špičke bol 15 minut (a jazdila tam suprava 2xT3) a cez vikend 20 minut (a jazdilo tam solo T3), teraz bude na väčšinu tých liniek nasadené plusko, no cez špičku pri pôvodnom intervale bude hodinová kapacita "nižšia", naopak cez víkend "väčšia" ?? A ako to je s vozo km ? Každý voz (T3, 2x T6, KT) mal svoj "koeficient", už sa vie ako sa bude rátať "plusko" ?? No ved necháme sa prekvapiť.
Odvovodnenie: Treba vykonat skusky a meskanie je sposobene nutnou koordinaciou s MEU. Ktorym MEU? Tym co je na NMM na cas a uz hotovy alebo ten na NO ktory je s brutalnym predstihom a do IKD uz nezasahuje?
Rudyke902