No náhodou... Zeleninár sa najlepšie rozumie do ekologickej dopravy, či? ?
V podstate tu ide aj o vyrevovanie Korzárika lebo Košice.zajtra im šliape po krku, nielen výškou nákladu... Končia zlaté časy. Prapôvodné Korzo, to ešte bolo dačo. Dnes je to samé Kežmarské blato... ? ? ?
Akurát, že podľa 211ky na to majú čas 30 dní a poznajúc tunajšie pomery, výsledkom je len zopárriadkový nezmysel s výpovednou hodnotou ostro konvergujúcou k nule ? ? Všetky náležitosti budú splnené, odpoveď bude napísaná a dokonca aj v časovej lehote. Že to má byť k téme a vecne, to im už nič neprikazuje ?
Taká krásna príležitosť urobiť si PR. Mohli elektrobusy velebiť nepravdami až do nebies. Veď bežný čitateľ tomu aj tak nerozumie. Namiesto toho:
"Aj od DPMK sme žiadali oficiálnu informáciu, ako teda často elektrobusy využíva. Neodpovedal."
"Napriek opakovanej žiadosti sme sa nedozvedeli ani to, na akých linkách chce v tejto súvislosti využiť ďalších 30 elektrobusov, na ktoré už vyhlásil verejné obstarávanie v hodnote 15,35 milióna eur."
Prečo sa nepochválili aj oficiálne, ako elektrobusy (ne)používajú? Žeby sa nebolo čím? ? Za čo je mimochodom platená vedúca referátu marketingu a PR?
Už teraz naozaj neviem, či sa mám smiať, či plakať. Tak v podniku budú vyrevovať, že nemajú pomaly už ani na tonery. Výlukové oznamy motúzom šnurujú o totálne zastaralé a nevhodné zastávkové označníky. Cestovné poriadky musia do primitívnych vitrín mimo JCD prístreškov obstrihávať a všelijako skladať, len aby sa tam vošli. Podnik sa absolútne nestará o obsah JCD vitrín: staré resp. chýbajúce schémy siete či mapy okolia zastávok atď. Podnik za rok nedovybavil svoje vozidlá adekvátnym počtom prvkov informačno-odbavovacieho systému, dokonca jedno vozidlo nemá ani len jediný vnútorný displej.
Všetko jedno, my hlavne potrebujeme primitívne oslavné články horšie než goebbelsovská propaganda či Rudé právo z roku 1952. Presne toto cestujúci substrát potrebuje! ?
Táto megaúspešná firma plná kreatívcov a progresívne zmýšľajúcich na čele s vedením mesta raz skape na vlastnú tuposť. (Hlavne, že vraj máme úplne suprového nového generálneho, vraj najlepšieho od čas I. R. Smejem sa nahlas...)
Čest práci a vpred v ústrety krajším zajtrajškom (zpátky ni krok ?)
tak toto ma na jednej diskusii pobavilo.. slovo "dúha" naberá v Košiciach nový rozmer. Kým celé Slovensko pozná iba spojenie "piješ ako dúha", v KE som sa stretol s takými exkluzivitkami ako:
- meškáš ako dúha
- si pomalý ako dúha
- si nezodpovedný ako dúha
- špekuluješ ako dúha
- rozumieš sa tomu ako dúha koľajniciam ...
Skrátka Košičania sú v skutku kreatívni ?
.. a teraz vazne srandy bokom, je potrebne aby za posledny termin uz padli vazne sankcie a tato firma bola konecne potrestana riadne mastnou pokutou a do buducna aby neboli firmy takehoto typu(teda vopred zvnutra nepreverene) vobec pripustene k samotnemu tendru, resp. vyberovemu konaniu..
než prišla dúha tak rekonštrukcie robili napr. aj Koľajové a dopravné stavby a tiež v pohode stíhali termíny, Eurovia nie je jediná firma na svete, ktorá stavia trate
Aktualne eurofondove obdobie je 2016-2020. Teraz sa len pripravuju podklady a treba vela vela papierovaciek. IKD sa malo robit v 2012 a posunulo sa to az na 2014/15
co??? az 2017? co su padli na hlavu? sak to treba urgentne hned prerabat vsak mame v meste na sidliskach havarijny stav kolaji!!! hrozi realne ze nebudu moct premavat elektricky na danych usekoch (Bozenka+obratisko botanicka, Komenskeho, ul.SNP, krizovatka VSA, zimny stadion-VSA ci Alejova a VSS-Jazero a VSS- Barca ani nehovorim).. uz 2016 bude neskoro.. a pevne dufam ze to vyhra a nasledne bude realizovat Eurovia
Tak to potom doteraz cez víkend bola celá mhd neatraktívna pre bežných cestujucich - žiaľ, lebo na väčšine liniek je interval 20 minut, 30 minut .. No nič.. nech bude ako bude..
Super! Ako jediné mesto široko-ďaleko sme zrekonštruovali električkové trate na tram-train s napojením na železnicu, ktoré nikdy nebude dokončené. Vivat Raši!