Osobne som skôr názoru, že práve zastávka NMM je dobre umiestnená. Ale ak by sme sa chceli zbaviť toho "esíčka" z Komenského na Hviezdoslavovu podľa vášho názoru, padla by za obeť. ?
Zaujímalo by ma ako vlastne a podla čoho pracujú v KE stavebné firmy. Pokial porovnávam projekty z posledných rokov už či projekty pre mhd alebo budovy, tak výsledná realita je vždy iná. Napríklad vizualizácia nového predstaničného priestoru už vobec nepočíta s električkou.... Ved stavební technici musia mat nejaký papier - projekt podla ktorého to zamerajú, nie? Alebo to dostanú na poslednú chvílu zmeny "na pytliku vod mouky" a "tak dajak to zrobce" ?
Ešte k pracovnej aktivite na nových tratiach. Niekde bolo spomenuté, že sa bude pracovat na tri zmeny. V ktorej krčme trávi robotnícka trieda tie dalšie dve zmeny ??? Lebo po štvrtej je tam akorát niekde SBS-kár ,ktorý im stráži báger.
Tak, a je to konečne von. Rozne šumy a debaty o likvidácii ed v KE prebiehali už pred patnástimi rokmi. Uvažovalo sa o variante , že pokial by sa zrealizoval tramtrain, tak ostanú len tieto vlaky cez mesto plus rýchlodráha a ostatná doprava - autobusy. Takže na všetkom zlom je aspon niečo dobré, ed ostane zachovaná.
To už je dlhšiu dobu taký košický zvyk, že tam, kde by mala byt zastávka tak nie je alebo bola zrušená a premiestnená na nevhodné miesto, nedivil by som sa keby aj tam to tak spravili.
„Výprava nebola v dané dni zabezpečená v plnom rozsahu vzhľadom k vysokej práceneschopnosti,“ vysvetľuje hovorkyňa DPMK Michaela Karaffová.
„Cestujúcej verejnosti sa za nezabezpečenú výpravu v plnom rozsahu ospravedlňujeme. Hľadáme a prijímame také riešenia, aby sme službu zabezpečovali bez negatívnych dopadov a v plnom rozsahu. Nevieme ale predvídať presný počet ospravedlnenej absencie u zamestnancov.“
---
AKO TO??? Veď prednedávnom som čítal, že je všetko v poriadku, absolútny, najmodernejší dostatok všetkého...
Zaujímalo by na, z akého dôvodu sa na niektoré linky posielajú kapacitne neadekvátne vozidlá. Tiež kvôli PNkám? Napríklad aj to, že na základe akej bulharskej konštanty sa v jeden a ten istý deň do sl. 1232 pošle #3324 a do sl. 3602 #3503. A tak ďalej, dalo by sa tu toho vymenovať do ošalenia.
Ja viem, že prostému košickému ľudu stačí ledacos, ale napríklad sólo voz na včerajšej 36ke celodenke je už naozaj silné kafé...
Citujem veľkého Al Rashiho: "Veľmi ma mrzí, čo sme Košičanom spôsobili, ale mali sme dve možnosti. Neísť do toho a kôli bezpečnosti premávku električiek postupne utlmovať alebo do toho ísť a urobiť to všetko naraz,lebo inak sa to nedá. "........"Teraz budeme tlačiť na to, aby sa tie trate dokončili v termíne a aby ľudia boli traumatizovaní čo najkratšie. Keby sme do toho nešli, tak električková doprava o pár rokov v Košiciach nebude"....." Tak ako sme deklarovali, rekonštrukciu električkových tratí aj dokončíme. Verím, že všetci tí, ktorí si robia politickú kampaň na šírení negatívnych informácií, sa potom prídu ospravedlniť."
K rekonštrukcii na NMM
Ako som videl, tak nové kolaje budů presne kopírovat povodné trasovanie. Myslím aj tu bolo spomenuté, že napojenie Hlavnej má byt smerom na Komenského, malo sa postavit plánované odbočenie /výhybky/ na plánovanú trat smerom Masarykova, Tahanovce. Prečo sa v Strojárenskej zase robí to nezmyselné esičko ? Predsa odbočenie z Komenského možno urobit k lavej strane Strojárenskej, to povodné vedenie pochádza ešte z historie, ked z Komenského na Srojárenskú bol triangel a slepá kolaj až po Gorkého. Smyčku vtedy len napojili na povodnú kolaj, preto bolo to esko.
Dnes ani zajtra sa robiť na Bardejovskej a Južnej triede ani nemalo. Dnes bola aktuálna len Havlíčkova a popoludní tam eurovia vozila zátarasy. Bardejovská a Južná sa budú robiť až o týždeň,tak klidek
a dost silne pochybujem ze eurovia zacne od zajtra NO ci bardejovsku kopat.. dnes som siel cez NO, je tam stale to skladisko na tie plastove rury co idu do zeme co si tam spravila duha..
tbus