Zaujímalo by ma ako vlastne a podla čoho pracujú v KE stavebné firmy. Pokial porovnávam projekty z posledných rokov už či projekty pre mhd alebo budovy, tak výsledná realita je vždy iná. Napríklad vizualizácia nového predstaničného priestoru už vobec nepočíta s električkou.... Ved stavební technici musia mat nejaký papier - projekt podla ktorého to zamerajú, nie? Alebo to dostanú na poslednú chvílu zmeny "na pytliku vod mouky" a "tak dajak to zrobce" ?
Ešte k pracovnej aktivite na nových tratiach. Niekde bolo spomenuté, že sa bude pracovat na tri zmeny. V ktorej krčme trávi robotnícka trieda tie dalšie dve zmeny ??? Lebo po štvrtej je tam akorát niekde SBS-kár ,ktorý im stráži báger.
Ešte k pracovnej aktivite na nových tratiach. Niekde bolo spomenuté, že sa bude pracovat na tri zmeny. V ktorej krčme trávi robotnícka trieda tie dalšie dve zmeny ??? Lebo po štvrtej je tam akorát niekde SBS-kár ,ktorý im stráži báger.
KVKV
Ako som videl, tak nové kolaje budů presne kopírovat povodné trasovanie. Myslím aj tu bolo spomenuté, že napojenie Hlavnej má byt smerom na Komenského, malo sa postavit plánované odbočenie /výhybky/ na plánovanú trat smerom Masarykova, Tahanovce. Prečo sa v Strojárenskej zase robí to nezmyselné esičko ? Predsa odbočenie z Komenského možno urobit k lavej strane Strojárenskej, to povodné vedenie pochádza ešte z historie, ked z Komenského na Srojárenskú bol triangel a slepá kolaj až po Gorkého. Smyčku vtedy len napojili na povodnú kolaj, preto bolo to esko.