Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dnes od 19:00 sa zacala dalsia, v poradi uz 5. vyluka a jeden mimoriadny odklon:

Oddnes 19:00 az do nedele 24:00 sa navara obluk v slucke St. Lokomotivy (v smere z konecnej zastavky do slucky), takze linky c. 2 a 9 su ukoncene na Nam. MMM, pricom konecna zastavka sa nachadza na Strojarenskej ul. pred Komercnou bankou. Kyvadlovo tu premava po pravej kolaji (v smere na St. Lokomotivy) KT8 ev.c. 512, ktore berie cestujucich aj pri jazde v protismere, pricom zastavuje na zastavkach v spravnom smere (cestujuci musia prejst cez kolaj v smere jazdy). Linka X navazuje na kazdy spoj linky c. 2 a 9. Na Komenskeho ul. (na upati krizovatky Komenskeho-Strojarenska) su umiestnene 2 provizorne zastavkove stojany, pricom na hrane krizovatky su na trati odstavene 2 dispecerske vozidla Seat. Do 20:45, kym sa nezaplo poulicne osvetlenie, bolo na zemi pred uvedenymi dispecerskymi autami v tvare sipu umiestnenych 5 malych cervenych majacikov fungujucich na akumulatorovu bateriu. Z prichadzajuceho KT-cka bol na tento ukaz impozantny pohlad, takmer ako na letisku 🙂. Po zazati lamp, kedze auta uz bolo dostatocne vidiet, dispeceri majaciky zbalili. Zajtra a v nedelu budu na linke X kyvadlovo v cca 5 minutovych intervaloch premavat 2 vozidla KT8.

Dalsia zaujimavost suvisi s vylukovymi CP pre linky c. 2 a 9, ktore sa zaujimavo dotkli aj linky c. 6. Vsetky vlaky uvedenych spojov totiz prechadzaju medzi vsetkymi 3-ma linkami. Takto som napr. videl supravu 2xT3 ev.c. 400+401 z linky c. 9 na linke c. 2 v smere zo zel. stanice na Nam. MMM a vzapati na linke c. 6 z Nam. MMM na Zel. stanicu. Na solo linke c. 2 som takto videl napr. aj supravu ev.c. 388+389, tiez "prebehnutu" z linky c. 9 a nasledne T3 ev.c. 372, ktora z linky c. 6 na Nam. MMM presla na linku c. 2 na Zel. stanicu.

Ako poslednu informaciu uvadzam odklon autobusovej linky c. 29 z Tajovskeho a Gresakovej ul. pri jazde z Nam. oslob. na Moyzesovu ul. Od vecernych hodin az do 21:30 bola Tajovskeho ul. v useku od krizovatky Sturova-Tajovskeho po krizovatku Tajovskeho-Gresakova policiou hermeticky uzavreta z dovodu pravdepodobne prestrelky. Ja som si vsimol iba jednu bielu dodavku, ktora stala uprosted cesty a v protismere (je tu jednosmerka) a dalsia cierna dodavka bola sice zaparkovana v prilahlej nike, ale mala rozbite okna a skupina policajtov tu pilne zbierala odtlacky a cosi dokumentovali. Ak boli vodici o tejto udalosti informovani, premavali pravdepodobne odklonom z Nam. osloboditelov po Hlavnej, Pribinovej, Mojmirovej, Timonovej, Tajovskeho a Gresakovej na Moyzesovu ul., resp. ak nie, tak museli porusit zakaz odbocenia zo Sturovej na Moyzesovu ul.
Reply on: Peter K #67:

CP pre vylukovu linku X neexistoval z tohto dovodu, ze vsetky spoje linky X navazovali na prichadzajuce a odchadzajuce spoje liniek 2 a 9. Na linke X (KT-cka 512 a 513) bol interval cca 5 minut, t.j. vozidla nepretrzite kyvadlovo pendlovali a prestavku na konecnej mali iba ak meskal spoj.

Co sa tyka odvozu cestujucich az ku Komercnej banke na Strojarenskej ul. (Ceska poistovna je kusok dalej na Komenskeho ;-)), podla CP tam mal konecnu zastavku kazdy spoj liniek 2 a 9, avsak nie kazdy o tom vedel (ludia nevedia citat), tak sa niektore vozidla zachadzali na konecnu zastavku prazdne.

Re #68 Vladimir:
Ty taky expert na dopravu a balamutis tu hlavy diskutujucim so skladanim CL a oznacovanim z "bocnych stran", no hrozne... 🙂

Re #69 Isidor:
Tak v pripade tej revizorky si mal velke stastie, ze rozmyslala logicky a nechala ta len tak. Je to jedna z mala. Ostatnym by sa pred ocami uz mihali symboly dolara a asi sotva by pocuvali, co rozpravas 😉
Asi ste ma tu trochu zle pochopili 😉 Ja som bol rovnako za otvoreny zvrsok, za zly vtip povazujem to, ze sa zacne robit nieco ine a len na kratkom useku s tym, ze sa to musi stihnut, lebo je to super moderna nova technologia a potom je to znova obycajny (no vynikajuci) otvoreny zvrsok. Teda som reagoval na to saskovanie okolo toho namiesto rekonstrukcie celeho useku ako sa planovalo.
V ziadnom pripade nie som proti otvorenemu zvrsku, len ma stve, ze sa to takto odflaklo a zrekonstruuju iba 1 zastavku. Alebo budu este pokracovat dalej? Sa mi zda, ze to uz velmi nestihnu...
Dufam, ze som svoj postoj vysvetlil dostatocne jasne 🙂
Ale no... mate to v kazdom autobuse... listok sa oznacuje max. dvakrat, potom uz nie...
Isiel som z Barce (kde momentalne byvam) 4-kou na Polsku, kde som s uzasom zistil, ze na autobus 4A budem cakat 15 min (!!!) podla CP. Kedze ina moznost prepravy nebola realna, pockal som teda na autobus, a ked prisiel na nam. Osloboditelov, prave odchadzali el. 2 aj 6 smer Krajsky sud. Islo ma porazit, nakolko som sa potreboval dostat na nam. MMM :o). Tak som naskocil na prave prichadzajucu 16-ku smer Jumbo, kde som si samozrejme uz dvakrat stiknuty listok nestikol, ved je to (viac-menej) cesta, ktoru by som za normalnych okolnosti mal priamo. Na zel. st. nastupila revizorka, a nepytajte sa ma, ako som je to cele vysvetloval... Na chvilu som aj pochyboval, ci o nejakej vyluke na Juznej tr. vie... Napokon ma s nejakymi poznamkami nechala na pokoji, pricom som jej este povedal, ze keby hore na DPMK poriadne urobili vylukove CP, nemusel by bezny clovek miesto 20 min cestovat 40-60 min...
Reply on: Peter K #67:
Možno pri ďalších prestupoch treba lístok zložiť a označiť z jednej i druhej bočnej strany 🙂
Ku vyluke Lokomotiva-NMM 19.7.2003 :

Kedze po skrateni L4 sa nemenili CP L2 a L9, tak je v tomto useku mimo spicku uzasny interval 4+16+4+16+4+16. Cestovny poriadok vylukovej linky X nebol zverejneny, takze ste mohli len hadat, kedy pride. Fungovalo to tak, ze 1 KT robilo nahradu za oba spoje (L9 a L2) v jednom smere, 2.KT v opacnom smere, takze vlastne pocas tejto vyluky bol rovnomernejsi interval v tomto useku (brali ludi v oboch smeroch). Vacsina vodicov otacajucich sa na NMM doviezla ludi az pred Cesku poistovnu 🙂 . L 9 od NMM smer Jazero premavala s meskanim 4 minuty.
Sok som zazil na zastavke Polska, ked som uvidel CP L4. Spicka 30, sedlo 40, okraj 60-minutovy interval. A este by mi mohol niekto vysvetlit , ako sa da jednorazovy listok v dierkovacom oznacovaci oznacit v 4 vozidlach tak, aby sa z neho dali zistit potrebne udaje? Oproti "bezne priamemu spojeniu" Bar-Lok ho takto cestujuci musi oznacit 4x, Jazero-stanica 3x .
Ayreon:
Neviem co mas proti otvorenemu zvrsku, je to to najlepsie, co moze byt. Nastastie, DPMK sa spamatal v poslednej chvili a v tychto dnoch na betonove podvaly osadil kolajnice typu S49, take, ake su na zvysnej casti rekonstruovanej Juznej tr., ci rychlodrahe. Zliabkova kolajnica bude len v kratkom, niekolko-metrovom useku medzi zliabkovou vyhybkou a kolajovou krizovatkou oproti hotelu Strojar.

Nodes:
Trat sa samozrejme este obsype kamenim a podbije. Neboj sa, bude z toho taka ista trat ako je medzi Strojarom a Cintorinom 😉
Reply on: Ayreon #64:
Ja som za otvorený zvŕšok
Musim sa na to ist pozriet aj ja. Keby to naozaj bol len otvoreny zvrsok, bol by to riadne sprosty (ospravedlnujem sa za vyraz, ale uz je cenzurovany) vtip... 😞 Mozno to zasa spravia ako s BKV - daju mozno dobru technologiu, ale nieco v ramci uspornych opatreni nebude tak ako by malo byt a bude to na nic.
DIGGI: Ten reko usek na Juznej fakt zacina vyzerat jak otvoreny zvrsok...Kolajnice su zatial krive, ale snad je to len vec podbitia. he...ktovie, co z toho bude.
Reply on: BM #61:
"keď nemôže prísť Mohamed k hore, tak príde hora k Mohamedovi"
🙂 Ja som to najprv pochopil tak, že za mnou prídu celé Košice 🙂
Reply on: Sarko #57:
Ja ze je to stvorprudovka bez ciar 🙂 triedu som mal z vyhladom na ten usek. Tak opisujem len to co mam potvrdene podla skusenosti. Moze tam byt dvojprudovka ale cesta je siroka ako 4 a vodici tak aj jazdia.

Diggi: zlata stredna cesta 🙂 🙂 🙂

Uzatvarame radsej temu 4 3 2 prudovky

Vladimir: Ani sa ti necudujem. a pritom je to vdialenost na dopluvnutie a pytaju za to majland:(. No ale ked nemoze prist mohamed k hore tak pride hora k mohamedovy. nieco som slubil a na Surdoku som uz dlho nebol.
Reply on: Diggi #59:
Nevidel, ale sorry, nemám na to prachy, prísť nemôžem. Za 108 Sk (ZSSK+DPMK) mi to nestojí 😞
Vlado príď. Videl si vobec Juznu tento rok?
No ja neviem, ale ten zvrsok vyzera byť otvorený a nie v nejakých super paneloch. Na Prahu sa my nehrabeme.

Este na zaver: Je to trojprudovka.
Sarko, Diggi, BM: Už ma začínate štvať! Čo myslíte, stojí to za to, zaplatiť 68 Sk na vlak z a do Prešova a ísť sa pozrieť osobne???
Diggi:
No to je mi novinka... 😉 Este definuj ten treti prud, aby som bol v obraze.

Ja trvam na svojom, je to dvojprudovka. Viac sa o tom uz nemienim bavit. Kto neveri, nech sa presvedci na vlastne oci.
Sarko, BM : Jeden pruh to nieje, ale ani dva. Teda to niej ani dvojprúdovka ani 4-prúdovka ale 3-prúdovka. BM som Ťa vtedy zle pochopil. 4-prúdovka je napr. na Moldavskej.
3x článok z Korzára:
21.7. - Z. Trebuľa: Správa ciest neurobila nič pozitívne pre výstavbu cesty na Miškolc!
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=21.7.2003/37384K

21.7. - Rýchlostná cesta Košice - Milhosť sa nedá urobiť zdvojením tej súčasnej...
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=21.7.2003/37383K

22.7. - Čoskoro sa zmení nastupovanie aj do liniek smerujúcich na Lunik IX, revízorom budú pomáhať mestskí policajti
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=22.7.2003/36410K
Reply on: Dopravák #49:


Kto Ti prezradil taku velku kacicu, ze trolejbus 1015 je komplet rozobraty? Je to elektrickova prevadzka, kde na opravu vyzbroje nemozu ani sahnut. Dodatocne sa opravuju akurat kridla 2. dveri (klampiarska praca), a to je asi tak vsetko!
BM:
Trvam na svojom (a presvedcil som sa dnes o tom znova), ze uvedeny usek od zastavky "Poliklinika Sever" (od krizovatky Komenskeho-Bocatiova po krizovatku Komenskeho-Strojarenska) je len dvojprudovy, pricom od krizovatky Komenskeho-Bocatiova po krizovatku Komenskeho-Garbiarska tu su pozdlz vozovky parkovacie plochy (statie pozdlz okraja cesty, resp. v pripade niky statie kolmo na okraj cesty). To, ze sirka vozovky by mohla teoreticky zodpovedat stvorprudovke este neznamena, ze to stvorprudovka musi byt. V tomto konkretnom useku vsak predpisu pre zriadenie stvorprudovky nevyhovuje sirka vozovky (aj ked je dajme tomu siroka teoreticky na 1 a 1/2 pruhu 😉 ). Napokon, dopravne znacenie (ani zvisle, ani vodorovne) tu nie je, a to je smerodajne.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.