Reply on: Peter K #67:
CP pre vylukovu linku X neexistoval z tohto dovodu, ze vsetky spoje linky X navazovali na prichadzajuce a odchadzajuce spoje liniek 2 a 9. Na linke X (KT-cka 512 a 513) bol interval cca 5 minut, t.j. vozidla nepretrzite kyvadlovo pendlovali a prestavku na konecnej mali iba ak meskal spoj.
Co sa tyka odvozu cestujucich az ku Komercnej banke na Strojarenskej ul. (Ceska poistovna je kusok dalej na Komenskeho ;-)), podla CP tam mal konecnu zastavku kazdy spoj liniek 2 a 9, avsak nie kazdy o tom vedel (ludia nevedia citat), tak sa niektore vozidla zachadzali na konecnu zastavku prazdne.
Re #68 Vladimir:
Ty taky expert na dopravu a balamutis tu hlavy diskutujucim so skladanim CL a oznacovanim z "bocnych stran", no hrozne...
Re #69 Isidor:
Tak v pripade tej revizorky si mal velke stastie, ze rozmyslala logicky a nechala ta len tak. Je to jedna z mala. Ostatnym by sa pred ocami uz mihali symboly dolara a asi sotva by pocuvali, co rozpravas
Sarko
Oddnes 19:00 az do nedele 24:00 sa navara obluk v slucke St. Lokomotivy (v smere z konecnej zastavky do slucky), takze linky c. 2 a 9 su ukoncene na Nam. MMM, pricom konecna zastavka sa nachadza na Strojarenskej ul. pred Komercnou bankou. Kyvadlovo tu premava po pravej kolaji (v smere na St. Lokomotivy) KT8 ev.c. 512, ktore berie cestujucich aj pri jazde v protismere, pricom zastavuje na zastavkach v spravnom smere (cestujuci musia prejst cez kolaj v smere jazdy). Linka X navazuje na kazdy spoj linky c. 2 a 9. Na Komenskeho ul. (na upati krizovatky Komenskeho-Strojarenska) su umiestnene 2 provizorne zastavkove stojany, pricom na hrane krizovatky su na trati odstavene 2 dispecerske vozidla Seat. Do 20:45, kym sa nezaplo poulicne osvetlenie, bolo na zemi pred uvedenymi dispecerskymi autami v tvare sipu umiestnenych 5 malych cervenych majacikov fungujucich na akumulatorovu bateriu. Z prichadzajuceho KT-cka bol na tento ukaz impozantny pohlad, takmer ako na letisku . Po zazati lamp, kedze auta uz bolo dostatocne vidiet, dispeceri majaciky zbalili. Zajtra a v nedelu budu na linke X kyvadlovo v cca 5 minutovych intervaloch premavat 2 vozidla KT8.
Dalsia zaujimavost suvisi s vylukovymi CP pre linky c. 2 a 9, ktore sa zaujimavo dotkli aj linky c. 6. Vsetky vlaky uvedenych spojov totiz prechadzaju medzi vsetkymi 3-ma linkami. Takto som napr. videl supravu 2xT3 ev.c. 400+401 z linky c. 9 na linke c. 2 v smere zo zel. stanice na Nam. MMM a vzapati na linke c. 6 z Nam. MMM na Zel. stanicu. Na solo linke c. 2 som takto videl napr. aj supravu ev.c. 388+389, tiez "prebehnutu" z linky c. 9 a nasledne T3 ev.c. 372, ktora z linky c. 6 na Nam. MMM presla na linku c. 2 na Zel. stanicu.
Ako poslednu informaciu uvadzam odklon autobusovej linky c. 29 z Tajovskeho a Gresakovej ul. pri jazde z Nam. oslob. na Moyzesovu ul. Od vecernych hodin az do 21:30 bola Tajovskeho ul. v useku od krizovatky Sturova-Tajovskeho po krizovatku Tajovskeho-Gresakova policiou hermeticky uzavreta z dovodu pravdepodobne prestrelky. Ja som si vsimol iba jednu bielu dodavku, ktora stala uprosted cesty a v protismere (je tu jednosmerka) a dalsia cierna dodavka bola sice zaparkovana v prilahlej nike, ale mala rozbite okna a skupina policajtov tu pilne zbierala odtlacky a cosi dokumentovali. Ak boli vodici o tejto udalosti informovani, premavali pravdepodobne odklonom z Nam. osloboditelov po Hlavnej, Pribinovej, Mojmirovej, Timonovej, Tajovskeho a Gresakovej na Moyzesovu ul., resp. ak nie, tak museli porusit zakaz odbocenia zo Sturovej na Moyzesovu ul.