Reply on: J #524:
Neviem prečo sa nad tým pozastavuješ. Ak Ti niekto nadáva za to, že dávaš iný prízvuk, tak je to len prejavom obmedzenosti. Ja som naopak zažil príjemnú príhodu v Prahe, keď ma jeden Bratislačan prosil o radu, ako sa ma dostať k intrákom na Strahove. Poradil som mu a vzápätí sa slušne opýtal, čo nové v Bratislave. Ten chalan bol úplne v šoku, čo usudzujem podľa toho, že sme spoločnou debatou strávili ešte niekoľko hodín .
Čo sa týka nápisov "VÝSTUP" a "NÁSTUP" (pozor, nie opačne), u električiek to tak, ako aj v AD a TD, definuje predpis. Horný nápis udáva, že z vozidla sa najprv vystupuje, dolný opačne. Možno budeš argumentovať, veď je to predsa samozrejmé a logické. Žiaľ, pre niektorých jednotlivcov ešte stále nie. Zažil som už konflikt, keď sa cestujúci rozčuloval, prečo by nemohol nastúpiť ešte pred výstupom ostatných cestujúcich, keď mu vodič slušne vysvetlil, že je tak podľa predpisu a má to napísané aj vedľa dverí. Dotyčný nechcel veriť, a keď sa presvedčil, sčervenel od hanby a necekol už ani slovo .
J
Tá T1 (203) je nááádherná. Romantickejšiu električku som ešte nevidel. Snáš ešte naša 104ka. Je úplne super. To mi len stále viac pripomína ako sa teším na popisy vozidiel. Koľko bolo T1 v KE.
Len jedna otázka. Prečo si busy a eliny špatíte tým nápisom nástup výstup pri každých dverách. Keby sa nastupovalo len prednými a vystupovalo ostatnými tak nápisy pochopím, ale hentak. A keď už by fungovalo nástup v predu a výstup v zadu tak tam dajte piktogramy.