Ešte otázka do pléna: Po skončení rekonštrukcia Južnej triedy jazdia mimo rannej špičky na L3 a celodenne na L2 a 4 znova sóla? Alebo ma niekto príjemne prekvapí?
Práve včera sme sa s kamarátmi pri pive rozprávali o tom, o koľko je BA dialekt chudobnejší o rôzne pekné výrazy. Absencia "Ci pana!" v BA je toho len dôkazom Ale to už je iná kapitola.
Cí pane? Nebolo to náhodou "Ci pana!"?. Alebo Košičania hovoria "Cí pane!"? To je jedno...
Nezamestnanosť, to je fakt. A tá sa ešte v Košiciach vzhľadom na USS neprejavuje najvýraznejšie. V susednom Prešove však aj podľa CP jednoznačne badať, že klesá špičkovosť a na scénu sa derú celodenne rovnako často premávajúce linky (ľudia sú bez práce, do mesta si výjdu aj v pracovný deň dopoludnia).
BM: ešte by som sa ťa chcel spýtaťna to, čo si mi hovoril na ŽST Petržalka o výdavkoch na busy, elina a t-busy. To si hovoril o kapitálových investíciách alebo bežných.
Inak navigoval som vodiča vášho SU a ten vôbec nevedel, že nejaké iMHD už existuje. Tak som mu povedal adresu, ale medzi vodičmi by ste si mali spraviť reklamu. Aj sme pokecali o vašej a našej MHD a keď som mu povedal, že robíme 43mil vzkm tak vyvaloval oči a povedal typické: cí pane. Teda vyvaľoval ako veľa. Avšak tiež hovoril, že to u vás okrem rannej špičky postačuje. A aj sme prišli na príčinu a to vysoká miera nezamestnanosti, ktorá drží ľudí doma a nič nerobia.
SARKO: Asi sa nerozumieme. Tou sluckou som nemal na mysli obratisko pri Strojari, ale to zakrivenie trate. Sam si mi hovoril, ze podla povodnych planov tam teraz po rekonstrukcii to esicko ci jak to nazvat, nemalo byt. Ale urcite sa zhodneme v tom, ze prave na tom onom inkriminovanom useku to s elektrickou fest hodi. Preto ten smajlik:-(.
Este detail, ako medzilahle obratisko by sa mohla povazovat konecna na amfiteatri. Tato uzatvorena viackolajna slucka je vsak uplne atypicka a este nikde som sa s takym riesenim obratiska nestretol.
Ano a mrzi ma to o to viac, ze pri dalsich etapach rekonstrukcie Juznej tr., Nam. osloboditelov a Sturovej ul. by prejazdnost slucky v smere od VSS umoznovala beznu prevadzku jednosmernych vozidiel. Takto budeme musiet zakazdym instalovat Californiany s prevadzkou vylucne KT8D5.
Okrem toho z hladiska siete je to jedine medzilahle obratisko v Kosiciach. O jedno take sme uz na barcianskej trati, za zastavkou VSS krizovatka, prisli. A to prave pri rekonstrukcii trate VSS-Barca v roku 1984.
Vladimír