Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #515:
No, to som aj predpokladal. Tie L2 a 4 ma ani toľko nemrzia, tam sólo ozaj postačuje, ale na 3-ku by sa mali dvojičky vrátiť čím skôr.
Reply on: Vladimír #514:

Jasné, že "ci pana"! Občas sa používa "ci panečku", ale to väčšinou starší ľudia.

Ja by som Ťa zas opravil v #511, nie výjdu, ale vyjdú 🙂.

Tak ako vravíš, na L3 mimo špičky a na L2 celodenne premávaju iba sóla.
Ešte otázka do pléna: Po skončení rekonštrukcia Južnej triedy jazdia mimo rannej špičky na L3 a celodenne na L2 a 4 znova sóla? Alebo ma niekto príjemne prekvapí?
Reply on: J #512:
Uisťujem Ťa, že si ho navigoval s mäkkým "i" 😉

Práve včera sme sa s kamarátmi pri pive rozprávali o tom, o koľko je BA dialekt chudobnejší o rôzne pekné výrazy. Absencia "Ci pana!" v BA je toho len dôkazom 🙂 Ale to už je iná kapitola.
cí pana to bolo alebo tak nejak. Proste to typické pre vychodniarov. Dokonca aj môj bratranec z Tatranskej štrby to používa.

3514 som bol navigovať. (ja navygovať alebo navigovať aby ma papyr nezabil) 🙂
Reply on: J #510:
Cí pane? Nebolo to náhodou "Ci pana!"?. Alebo Košičania hovoria "Cí pane!"? To je jedno...

Nezamestnanosť, to je fakt. A tá sa ešte v Košiciach vzhľadom na USS neprejavuje najvýraznejšie. V susednom Prešove však aj podľa CP jednoznačne badať, že klesá špičkovosť a na scénu sa derú celodenne rovnako často premávajúce linky (ľudia sú bez práce, do mesta si výjdu aj v pracovný deň dopoludnia).

Ktorým košickým Solarisom si sa viezol?
BM: ešte by som sa ťa chcel spýtaťna to, čo si mi hovoril na ŽST Petržalka o výdavkoch na busy, elina a t-busy. To si hovoril o kapitálových investíciách alebo bežných.

Inak navigoval som vodiča vášho SU a ten vôbec nevedel, že nejaké iMHD už existuje. Tak som mu povedal adresu, ale medzi vodičmi by ste si mali spraviť reklamu. Aj sme pokecali o vašej a našej MHD a keď som mu povedal, že robíme 43mil vzkm tak vyvaloval oči a povedal typické: cí pane. Teda vyvaľoval ako veľa. Avšak tiež hovoril, že to u vás okrem rannej špičky postačuje. A aj sme prišli na príčinu a to vysoká miera nezamestnanosti, ktorá drží ľudí doma a nič nerobia.
Reply on: Diggi #505:
Tak skús navrhnúť tému, ktorá podľa Teba nebude somarinou...
Reply on: Diggi #507:
Ja som v Prahe furt, s vynimkou tych par dni, co som doma 🙂 a vidim, ze tiez ponocujes, jak ja 🙂
Papyr : Ako som mal vediet, že už si v Prahe?
Reply on: Diggi #505:
V Prahe si a neozves sa... no teda 😞
Clovek nie je tyzden v Košiciac, v Prahe sa dostanem na net, že čo nové a tu len somariny preberáte. 🙂
Reply on: zdenko #490:
nic v zlom ale oznacenie VAlvoline sa udava pre typ vackoveho mechanizmu spalovacich motoroch.
Reply on: Sarko #497:
Len skoda, ze tou 50 kou sa cez vyhybky jazdit nebude. Aspon nie oficialne. Vieme, aku rychlost cez vyhybky maju vodici nariadenu.
Reply on: Vladimír #495:
Detto. Nemyslel som obratisko pri Strojari, ale to zakrivenie kolaje. S obratiskom ako taky suhlasim.
SARKO: Asi sa nerozumieme. Tou sluckou som nemal na mysli obratisko pri Strojari, ale to zakrivenie trate. Sam si mi hovoril, ze podla povodnych planov tam teraz po rekonstrukcii to esicko ci jak to nazvat, nemalo byt. Ale urcite sa zhodneme v tom, ze prave na tom onom inkriminovanom useku to s elektrickou fest hodi. Preto ten smajlik:-(.
Este detail, ako medzilahle obratisko by sa mohla povazovat konecna na amfiteatri. Tato uzatvorena viackolajna slucka je vsak uplne atypicka a este nikde som sa s takym riesenim obratiska nestretol.
Reply on: Vladimír #498:

Ano a mrzi ma to o to viac, ze pri dalsich etapach rekonstrukcie Juznej tr., Nam. osloboditelov a Sturovej ul. by prejazdnost slucky v smere od VSS umoznovala beznu prevadzku jednosmernych vozidiel. Takto budeme musiet zakazdym instalovat Californiany s prevadzkou vylucne KT8D5.

Okrem toho z hladiska siete je to jedine medzilahle obratisko v Kosiciach. O jedno take sme uz na barcianskej trati, za zastavkou VSS krizovatka, prisli. A to prave pri rekonstrukcii trate VSS-Barca v roku 1984.
Reply on: Sarko #496:
To je fakt. Obojstranný prístup k otočke mohol byť dobrým krokom pre docielenie menšej zraniteľnosti siete.
Reply on: Ayreon #485:

Elektricky na Juznej triede chodia pomaly, pretoze im to kompetentni takto prikazali. Ked sa to po tyzdni trosku "rozjazdi", predpokladam, ze sa pojde vyssimi rychlostami. Napokon, dosadene vyhybky z DT Prostejov su stavane na rychlost 50 km/h aj proti hrotu!

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.