Stručná charakteristika koľajovej siete v KE (bez záruky presnosti informácie):
dĺžka tratí - 85,531 km
počet liniek - 15
počet samostatne elektricky napájaných úsekov: 49
počet úsekových deličov v sieti (mimo vozovne): 97
priemerná dĺžka jedného napájacieho úseku: 1745,5 m
počet všetkých výhybiek: 119
z toho počet železničných výhybiek na rýchlodráhe: 13
z toho počet elektromagneticky ovládaných výhybiek: 23
Čo sa týka jázd historických električiek, jazdy začínajú UŽ ZAJTRA 30.4.2004 od 9:00!
Premávať budú už klasicky T1 #203 a T2 #212 na linke 2. Začína sa aj riadna prevádzka nízkopodlažných KT8D5.RN2 #517 a 521 na linkách 7 a 9. Jazdy historických vozidiel budú pokračovať po ukončení výstavy, pravdepodobne v nedeľu 2.5.2004 počas celého dňa, tak isto na L2.
Výstava vozidiel na Hlavnej ul. bude v sobotu 1.5.2004 a iba v tento deň.
Nemá náhodou niekto informačný text (papier o veľkosti približne A4), ktorý bol umiestnený na osobnej električke #10 a nákladnej električke #1, ktoré majú byť vystavené na Hlavnej ul.? Niekto ich z týchto vozidiel zobral a ich kópie nie sú. Ak by niekto mal čo len fotografiu s čitateľným textom, budem vďačný za ušetrenú prácu.
Rozmyslam, co tam bude robit 359. Uz je to vseobecne zname vozidlo. V pripade, ze ju chcu vystavovat ako ukazku modernizacie, by som to este mozno pochopil. V tom pripade, keby sme boli Ostrava alebo Brno, tak by sme vystavovali tretinu elektrickoveho parku. ?
Pre pana Jana, Furcan. Ty si nechodil do skoly? Ako mozes napisat v slovese na konci "y"? Slovesa su slova, ktore vyjadruju nejaku cinnost, takze nikdy nemoze byt slovo napr. robily, nikdy nie je koncovka y ale vzdy i! Moja mama slovencinarka na dochodku by asi skolabovala pri citani Tvojich prispevkov...
Výstava historických električiek, Hlavná ul.
(bezplatná preprava cestujúcich hist. električkami
30. 4. v čase 15.00 – 20.00 hod.
1.5. v čase 8.00 – 13.00 hod. )
Sarko
dĺžka tratí - 85,531 km
počet liniek - 15
počet samostatne elektricky napájaných úsekov: 49
počet úsekových deličov v sieti (mimo vozovne): 97
priemerná dĺžka jedného napájacieho úseku: 1745,5 m
počet všetkých výhybiek: 119
z toho počet železničných výhybiek na rýchlodráhe: 13
z toho počet elektromagneticky ovládaných výhybiek: 23