Aj ja budem robit scifi asi len z vlasnych fotiek. Uz mam asi 4 fotky .dnes dom prave chcel nahodit novu verziu fotogalerie na mojej stranke, no ten debilny mojweb sa neda spustit.
Ako ta poznam, ty by si tam nedal vobec nic (vid dalsi tbusov prispevok)... Kedze som odkazany na tych, co aj nieco robia, je tam hento. Nepaci sa ti? Co ti brani to opravit a poslat mi to opravene?... Alebo urobit VLASTNU a LEPSIU vystrihovacku?
tbus: Keby si to poslal mne, uz by to tam davno bolo... A tiez plati to, ze ked sa ti hento nepaci, mozes to opravit. Ani ja s tym nie som spokojny, ale nemam cas to opravovat. Ak by som mal nechat vo vystrihovackach iba skvele spravene veci, boli by tam asi 4...
Ak mi chcete odpovedat, plz na mail a nie sem, lebo to tu velmi necitam.
Súpravu 400-401 istý čas neuvidíte na KE koľajniciach.Ako som včera písal o jej vykoľajení,viem trocha viac info: takže vyko vozidlo 401 a narazilo 1.dverami do stĺpu a kedže 400 nebehá ako sólo zrejme sa súprava aj roztrhla. Neviem kde sú odstavené takže info je len z druhej ruky.
Myslím si, že do tej doby, keď Karosy B95x skončia bude možné pokračovať v dodávkach len NP vozidiel. Ostatne, myslím si, že kým bude dopyt, Karosa Béčka vyrábať bude.
Re 3806 Nodes: Keď je schopný reálne o SU18 uvažovať DPMP, nemá problém zaplatiť ho ani DPMK. Tu bude iný problém. Napríklad zaľúbenosť do 15m autobusov...
Bavili sme sa tu o električkách na Hlavnej! Tak skoro to určite nebude
Do podzemia totiž stále presakuje voda a objavujú sa nové praskliny. Podiel na zhoršujúcom sa stave stropu majú aj nad ním jazdiace zásobovacie autá, ktoré ho neúnosne zaťažujú. Po ľavej strane Hlavnej smerom k Slovanu je totiž iba betónová doska nad voľným priestorom podzemia, a tak vznikajú praskliny.
Dnes som bol svedkom jedného malého incidentu v T-buse.?
Zastávka Pri Hati - jedna rodinka (mama, otec, dve deti a jeden kočík). Zrazu sa rozhodli vystúpiť, znelo už zvukové znamenie a práve vtedy, keď sa zatváralo pravé krídlo dvier, otec s kočíkom sa v trepal do dvier ? Našťastie ľavé sa už nestihlo zavrieť, pretože vodič pohotovo otvoril dvere... Normálne som mal chuť (začal sa vonku rozčulovať) vynadať mu, pretože nepoužil zvonček na upozornenie vodiča... ?
Ja netvrdím, že DPMK má unifikovaný park. Ale už niekoľko možno tento trend pozorovať. Budúcnosť nekoľajového vozidlového parku je v znamení jazvečíka. Zatiaľ sa kupujú aj Karosy, ale ich počet postupne klesá a ustupujú Solarisom. Je to logické, mesto nie je také bohaté, aby si mohlo dovoliť výhradne nízkopodlažné vozidlá a ak vieš koľko stojí obyčajná Karosa, tak určite vieš aj to, že je to elegantný spôsob ako preklenúť obdobie, kým bude možné obnovovať Solarismi celý vozidlový park. Iné značky už vôbec neprichádzajú v budúcnosti do úvahy.
Ak si čítal aj iné diskusie, ale aspoň históriu tejto, tak vieš, že ja som bol vždy odporcom Solarisov Urbino 15 a spôsobu ich vypravovania na linky v Košiciach.
T1-11
T2-31
T3-182+3 (pre ZSSR)
KT8-40
T6-30
MV z Prahy-48
MV1913-18
MV DZMK-10
MV 1920-4
VV1913-10
Nakl.doprava-3+7
Akurat som nezapočital jednu T3 a 103,104...takže spolu 399 ?
EŠTE K VLEKOM
Minimálne jeden pražák sa dožil konca . Ináč Györy boli zachovalejšie, masívnejšej konštrukcie. Skrine Ringhofferov neboli velmi dobre riešené, problémy s nimi boli od počiatku už v Prahe, prehnuté strechy, slabé okenné stlpky...
A ako si sa k tomu dostal ????
Počítajme:
T1-11
T2-31
T3-182 (+ 261/II*,219/II,219/III...)*SU dvojdverová
KT8-40 (539 šla rovno do Miškolca)
T6-30
Dvojnáp.-41 včetne103,104 (nepočítam pražáky, ktoré nikdy neboli zaradené, asi 25)
Vleky- okolo 20 včetne ex mv
Mot.nákl-3
Vl.nákl-3
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tbus