Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BM #3791:
Ako ta poznam, ty by si tam nedal vobec nic (vid dalsi tbusov prispevok)... Kedze som odkazany na tych, co aj nieco robia, je tam hento. Nepaci sa ti? Co ti brani to opravit a poslat mi to opravene?... Alebo urobit VLASTNU a LEPSIU vystrihovacku?

tbus: Keby si to poslal mne, uz by to tam davno bolo... A tiez plati to, ze ked sa ti hento nepaci, mozes to opravit. Ani ja s tym nie som spokojny, ale nemam cas to opravovat. Ak by som mal nechat vo vystrihovackach iba skvele spravene veci, boli by tam asi 4...

Ak mi chcete odpovedat, plz na mail a nie sem, lebo to tu velmi necitam.
Reply on: tbus #3811:
Mno ja delam na tomhle http://vystrihovanky.svetmhd.net/Image2.jpg
a http://vystrihovanky.svetmhd.net/sl_s_celama.jpg , casem to snad doladim. :)) Scifi uz delam jenom pro svuj web .
re #3791 >to ja viem zrobit lepsiu vystrihovacku, aj par obrazkov scifi som tu poslal niekedy v januari a nic ?
Súpravu 400-401 istý čas neuvidíte na KE koľajniciach.Ako som včera písal o jej vykoľajení,viem trocha viac info: takže vyko vozidlo 401 a narazilo 1.dverami do stĺpu a kedže 400 nebehá ako sólo zrejme sa súprava aj roztrhla. Neviem kde sú odstavené takže info je len z druhej ruky.
Ikarusy 4093 a 4094 sa nám vrátili zo Šace a ak som dobre videl tak bez plechov je Ik.280 4211
Reply on: Nodes #3805:
Myslím si, že do tej doby, keď Karosy B95x skončia bude možné pokračovať v dodávkach len NP vozidiel. Ostatne, myslím si, že kým bude dopyt, Karosa Béčka vyrábať bude.

Re 3806 Nodes: Keď je schopný reálne o SU18 uvažovať DPMP, nemá problém zaplatiť ho ani DPMK. Tu bude iný problém. Napríklad zaľúbenosť do 15m autobusov...
Dnes v noci pred 1:30 prechádzali cez Furču dve mestské autobusy,prví z rokom vyrobí okolo 1985 a druhy okolo 1990.
Neviete o nich niečo?
Reply on: KVKV #3792:
Obavam sa, ze SU18 sa kupovat nebudu. Mozno z financnych dovodov - neviem ich cenu, mozno je podstatne vyssia ako cena SU15, mozno z inych dovodv.
Reply on: Vladimír #3800:
A ake strednopodlazne vozidla bude VPMK kupovat, ked sa skonci produkcia Irisov 95X?
Okrem ďalších článkov, ktoré nájdete v odkazoch na hlavnej stránku sú tu ďalšie, s MHD súvisiace len okrajovo:

Korzár: Aupark na námestí zmení dopravu a predĺži pešiu zónu
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=22.4.2004/47375K

Košický Večer: Štvorprúdová cesta povedie až za Krásnu
http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=23722
Kto si chce prist pozriet, pripadne nafotit jednotku 840 004-6 v Kosiciach, tak do 22.43 stoji na 3. nastupisti kolaj 1 a pojde do Humenneho.
Bavili sme sa tu o električkách na Hlavnej! Tak skoro to určite nebude

Do podzemia totiž stále presakuje voda a objavujú sa nové praskliny. Podiel na zhoršujúcom sa stave stropu majú aj nad ním jazdiace zásobovacie autá, ktoré ho neúnosne zaťažujú. Po ľavej strane Hlavnej smerom k Slovanu je totiž iba betónová doska nad voľným priestorom podzemia, a tak vznikajú praskliny.

zdroj: http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=23712
Dnes som bol svedkom jedného malého incidentu v T-buse.?
Zastávka Pri Hati - jedna rodinka (mama, otec, dve deti a jeden kočík). Zrazu sa rozhodli vystúpiť, znelo už zvukové znamenie a práve vtedy, keď sa zatváralo pravé krídlo dvier, otec s kočíkom sa v trepal do dvier ? Našťastie ľavé sa už nestihlo zavrieť, pretože vodič pohotovo otvoril dvere... Normálne som mal chuť (začal sa vonku rozčulovať) vynadať mu, pretože nepoužil zvonček na upozornenie vodiča... ?
Reply on: KVKV #3792:
Ja netvrdím, že DPMK má unifikovaný park. Ale už niekoľko možno tento trend pozorovať. Budúcnosť nekoľajového vozidlového parku je v znamení jazvečíka. Zatiaľ sa kupujú aj Karosy, ale ich počet postupne klesá a ustupujú Solarisom. Je to logické, mesto nie je také bohaté, aby si mohlo dovoliť výhradne nízkopodlažné vozidlá a ak vieš koľko stojí obyčajná Karosa, tak určite vieš aj to, že je to elegantný spôsob ako preklenúť obdobie, kým bude možné obnovovať Solarismi celý vozidlový park. Iné značky už vôbec neprichádzajú v budúcnosti do úvahy.

Ak si čítal aj iné diskusie, ale aspoň históriu tejto, tak vieš, že ja som bol vždy odporcom Solarisov Urbino 15 a spôsobu ich vypravovania na linky v Košiciach.
Reply on: eMareq #3798:
no som pocul ze neskor vznikli este 2 prestavbou povodnych Kosickych vozidiel.
Reply on: RW #3797:
To MV DZMK su vlastne stavby DZMK v casoch 1948 - 1952. Tych bolo 8, alebo nie?
Reply on: KVKV #3795:

T1-11
T2-31
T3-182+3 (pre ZSSR)
KT8-40
T6-30
MV z Prahy-48
MV1913-18
MV DZMK-10
MV 1920-4
VV1913-10
Nakl.doprava-3+7
Akurat som nezapočital jednu T3 a 103,104...takže spolu 399 ?
EŠTE K VLEKOM
Minimálne jeden pražák sa dožil konca . Ináč Györy boli zachovalejšie, masívnejšej konštrukcie. Skrine Ringhofferov neboli velmi dobre riešené, problémy s nimi boli od počiatku už v Prahe, prehnuté strechy, slabé okenné stlpky...
Reply on: RW #3789:

A ako si sa k tomu dostal ????
Počítajme:
T1-11
T2-31
T3-182 (+ 261/II*,219/II,219/III...)*SU dvojdverová
KT8-40 (539 šla rovno do Miškolca)
T6-30
Dvojnáp.-41 včetne103,104 (nepočítam pražáky, ktoré nikdy neboli zaradené, asi 25)
Vleky- okolo 20 včetne ex mv
Mot.nákl-3
Vl.nákl-3
Reply on: PvvS #3782:

Presne tak, súhlas 100%

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.