Tak, dočkal som sa! Dnes po dlhej dobe trhanár na L18 kĺbák ?
Teraz večer L20 - myslím že to bola Karosa 5218 - nesvietilo v predu číslo linky (a ja že ide manipulačná jazda a ono to bola L20 ? )
A ešte jedno - chcem poďakovať DPMK za super CP (za nadviazanosť na prestup) Napr. /večer po 21:00/ chcete ísť zo sídliska Ťahanovce na Furču, tak počítajte s tým, že keď prídete k HTesco, tak ako na truc Vám rovno pred nosom ujde spoj na Furču (15 minút čakačka) ?
Teraz večer L20 - myslím že to bola Karosa 5218 - nesvietilo v predu číslo linky (a ja že ide manipulačná jazda a ono to bola L20 ? )
A ešte jedno - chcem poďakovať DPMK za super CP (za nadviazanosť na prestup) Napr. /večer po 21:00/ chcete ísť zo sídliska Ťahanovce na Furču, tak počítajte s tým, že keď prídete k HTesco, tak ako na truc Vám rovno pred nosom ujde spoj na Furču (15 minút čakačka) ?
Vladimír
Som neskutočne rád, že do "civilizovaného sveta" si zahrnul aj Prešov, kde sa tiež uplatňuje Tebou popísaný systém. Nízkopodlažné vozidlá majú stále vypravenie, pokrývajú určité linky kompletne, u niektorých len časť spojov. Garantované spoje sú vyznačené v cestovných poriadkoch, negarantované nie.
Takéto rozloženie bezbariérových spojov by jednoznačne malo zmysel aj v Košiciach do doby, kedy budú NP vozidlá všetky. Je tu ale jeden problém - tá nešťastná dĺžka 15m. Pretože v Košiciach sú nízkopodlažné autobusy (okrem 5101) charakterizované nielen nízkou podlahou, ale aj špecifickou dĺžkou. A ako som už uviedol, nejaké miešanie Solarisov na trbárs takú L34 by nebolo vôbec vhodné. A vlastne ani iným linkám neprospeiva, keď sa tam miešajú vozidlá rôznych dĺžok. Iná situácia by bola, keby boli v KE nízkopodlažáky štandardných dĺžok alebo...... alebo by sa jednoducho doprava posilnila
Napokon sa vrátim ešte k tej Podhradovej. Ja osobne by som jej obsluhu riešil tak, že by som L12 odklonil niekam inam, teda nie na Podhradovú a zahustil by som interval na L16 ako kompenzáciu. Tak by Podhradová v špičke ráno miesto štyroch spojov na L12 a štyroch na L16 mala povedzme šesť spojov na L16. A myslím si, že 10 min. interval by na tejto linke bol akurát a stačil by aj pre celú Podhradovú.