Reply on: Diggi #2719:
Sorry, ale prečo v Košiciach stále vnímate displej ako doplnok k novému busu, ktorý sa do starého montovať neoplatí? 
Inštalácia displejov do starých vozidiel je podľa mňa celkom pochopiteľná, nakoľko so starým črepom si môžem robiť, čo chcem, ale pri novom Mercedese zrejme po dobu záruky nie je možné inštalovať nejaké doplnky a pod. O tom, či sa displej po pätnásťročnej Karosy oplatí by som nepochyboval, veď keď sa vyradí, displej sa premontuje do iného vozidla.

Sarko
Ak som správne pochopil, tak poruchou kábla na odbočnej spojke bolo spôsobený stav, keď sa muselo premávať na medzistaničné úseky. Aký to má súvis s neúmerne dlhým uzavretím závor? Lebo zatiaľ to chápem tak, že poruchovosť sa neprejavila z dôvodu menšej frekvencie za sebou idúcich vlakov cez PZZ. Teda myslím, že nešlo o riešenie konkrétneho problému. V železničnej problematike som laik, preto prosím o prípadné vysvetlenie použitých odborných termínov. ?