Reply on: Dopravák #2475:
Ále no, proti TD nemám nič, akurát sú zle vyriešené. Úsek Mlynská bašta-NO vôbec nemal byť. Stavba TD bola rozdelená na 4 etapy:
I. Lingov - Mier - Mlynská bašta
II. Mlynská bašta - Vojenská - Ipeľská - Tr. KVP - Moskovská - Myslava
III. Lechkého - Tr. KVP - Toryská - Štúrova - Nám. osloboditeľov
IV. Nám. osloboditeľov - Palackého - Sečovská - Tr. gen. Svobodu - Exnárova
Mali to byť dve vzájomne "prepletené tangenciály" a až toto by boli linky ako sa patrí a nekafrali by do remesla elekričkám. V úseku MB - ŽS mala už dávno stáť električková trať.
balky
L8 by vsak mohla vstat z mrtvych, ale to by DP musel na tom popracovat. Samozrejme,ze by musela zmenit trasu, prisposobit CP k uz existujucim. Mohla by jazdit aj po casti z niekdajsej trasy. Najskor ma napadlo, ze by mohla obsluhovat St. Lokomotivy-Terasa-Optima, ale Terasa je uz obsluhovana Optimabusom a zo Severu sa ludia asi nebudu hrnut do Optimy. Takze vytazenost by bola minimalna. Ale...
Urcite sa asi pamatame na rekonstrukciu Juznej triedy a s tym spojene presmerovanie L7 cez Alejovu,dolu po Moldavskej na Kuzmanyho? neveril som, ze tato linka najde opodstatnenie,bude vyuzivana, no prekvapila ma jej obsadenost. Preco? Pri kruhovom objazde je viac skol a navyse je tu dalsi dovod. Chyba spojenie Carrefour,blsak-Moldavska,Kuzmanyho. Ludia, ktori to maju relativne blizko k OC,blsaku nemaju s nimi priame spojenie.
Aky mate na to nazor?