Reply on: Dopravák #2475:
Ak už chceli v r. 1995 kamsi ťahať trolejbus a pritom lacno, mohli radšej na stanicu a nie na Bottovu. Po výstavbe trate po Sečovskej možno mohla vzniknúť pôvodná L30: Lechkého - Toryská - Nám. osloboditeľov - Sečovská - Dar. hrdinov - Mier - Mlynská bašta - Žel. stanica
Sarko
Obmedzovanie dopravy bolo len jedným z faktorom. V prvom rade je to zlé hospodárenie a menežovanie DPMK, zlá obchodná politika, obrovský nadbytok pracovných miest vo vedení DP, nepresadzovanie záujmov MHD v meste, preferovanie výstavby TD, stagnácia a nulový rozvoj v ED od roku 1993 a mnoho ďalších faktorov. Električková doprava je oproti minulosti redukovaná o viac ako 50%. Mnohé električkové linky mali interval 5 až 10 min. (aj celodenne), na rýchlodráhe bol v špičke dokonca 30-sekundový interval. Dnes je na väčšine z nich 20 min. interval (v špičke 15 min.) a na rýchlodráhe v špičke cca 5 minútový, mimo nej cca 30 min. interval. Tak si z toho môžeš urobiť približný obraz o percentuálnom poklese.