Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #2401:

Asi ide len o stastie. V poslednej dobe nie a nie natrafit na bus so zapnutym hlasenim... 1ine 5219 pravidelne hlasi a 5234, kt. som spominal na disp. fore...
Dnes budem DPMK chváliť.

1) za posledné dni a týždne mám vkuse šťastie na vozidlá, ktoré riadne hlásia zastávky. Či sa takto zlepšila pracovná morálka vodičov alebo ide o náhodu neviem, ale páči sa mi to. Tak to má byť.

2) úplnou náhodou som objavil celkom novú kombináciu spojov pre cestovanie zo stanice na TU. Doteraz som využíval L2, 29 a 32 priamo, L13, 14, 16, 22, 27, 29, 71, 72 zhruba priamo alebo kombinácie niečo na NO + L7 a pod. Dnes som však celkom náhodou prišiel na možnosť využiť v sedlovej hodine L17 zo stanice s odchodom o celá 32 po zastávku Stará radnica. Cesta trvá 9 minút. Keď rýchlo prebehnete na zastávku električky, o celá 41 chytíte L7 k Technike. Super! 😃
Reply on: Sarko #2397:
Oproti štandardnému BUSE sa určite menila aj číslica 2. Niektoré busy majú dvojku takú štíhlejšiu bez toľkých zaoblení. Neskôr sa začal používať pôvodný - štandardný font.
Reply on: Sarko #2397:
Co sa tyka toho uschovneho, ze si to Ty...:-) Vieme sa dohodnut na zlave.:-)
Na margo tych X verzii Buse. Ovela vacsi efket by to vsetko, cela ta snaha, malo, keby to vodici pouzivali, hoci pod hrozbami sankcii.
Reply on: Nodes #2396:

Sssamozrejme! Dúfam len, že úschovné už nie je privysoké. 😉

Re #2387 Vladimír:
Telefonicky som dnes s 1018 prebral tie verzie BUSE, ale z hlavy vedel zatiaľ naisto povedať len toľko, že najprv menil na vonkajšom displeji len čísla 5, 6 a 9 (asi v. 2) a dodatočne len číslo 4 (asi vo v. 3). Na všetky verzie sa pozrie v práci a potom sem hodí, verím, že obsiahly "historický" príspevok. :o)
Reply on: Sarko #2390:
Budes potrebovat aj ten Vecernik o havarii 229+298, ktory Ta caka v mojej zasuvke uz viac ako rok? o:
Reply on: Sarko #2394:
Ja sa na ten datum pozriem a potom napisem ci je to ono. 🙂
Reply on: eMareq #2393:

No tak ja som bol nútený svoj 30GB disk nedávno "upgradovať" na 80GB. 🙂 Čo sa týka 322 a 323, neviem, či máš správne údaje, ja disponujem dátumami od AdamaT, ktorý si údaje zisťoval u referenta koľajovej dopravy a dátum vyradenia oboch vozidiel je spoločný - 19.2.1993.
Reply on: Sarko #2390:
O miesto nemam nudzu /na 30GB disku sa vzdy nejaky ten volny MB najde ;)/ A zbytocne je to palit na CD - okolo 3MB, ked tak vypalit rovno celu kapacitu CDcka, potom to ma tolko session, ze trva dost dlho, kym to vsetko OS precita :)/

Nevies kedy sa vyradila 323, v tom originalnom zozname, ktory som si pisal, mam v jednom roku (1992 ak sa nemylim) dva krat poznacenu 322 - neviem ci ma byt len spravne jedna 322, alebo ta druha poznacena 323?
Reply on: Sarko #2390:
Verzií je ako maku, ale hádam je každému jasné, čo je štandardný BUSE font pre čísla. Ten je podľa mňa najkrajší a neprekonaný.
Reply on: Sarko #2390:
Vypalit si to mozem aj ja sam doma na CD, na DVD musim pocestovat trocha 😉 Na 30GB ovom disku sa miesto najde vzdy 🙂.

Nevies nahodou, kedy sa vyradila 323-ojka? Ten zoznam co som si robil (ako som Ti spominal), ked som ho prepisoval, tak sa mi tam v originali (omylom?) dostala dva krat 322, neviem ci to ma byt len raz 322 alebo ta druha ma byt ozaj 323.
Reply on: Nodes #2386:

Áno, zabudol som.

Re #2387 Vladimír:
Povedz mi, čo je dnes štandardné 😉 Ja si naopak myslím, že veľa štandardných vecí nemusí vyhovovať (viď napr. základné fonty vo worde, skiny Windowsu a pod...). Ohľadne verzií nemám až taký dobrý prehľad, takže k tomu sa neviem vyjadriť, dúfam, že tak urobí jeho autor, ktorému to začne pomaly, ale isto tiež unikať 🙂

Re #2389 eMareq:
No vieš, že budem potrebovať všetky údaje, ktoré sa týkajú električiek! A všetko si pekne archivuj, aj tú nehodu 18-ky. Ak nemáš miesto na disku, môžem bez problémov napáliť na CD.
Reply on: Vladimír #2377:
Mne osobne sa zda ta smycka dost mala 😉
Re #2379 Sarko: Na tej cerpacke, volaco zhorelo (vidno to okolo dveri) tu obhoreninu.

Re #2381 Dopravák: Ej, ale som sa zlakol 🙂 😉 ja to mam doma na kompjutri personalnyj - Sputnik2 😉

Re #2383 Sarko: Ked budes potrebovat vyradenia aj 212 - 322, mam to zotriedene na papieri - staci iba zavolat 😉

Re #2388 Vladimír: Asi sa jedna o zvlastny typ dopravy, ktory nijako nesuvisi s kolajovou a cestnou dopravou 😉 🙂
Ďalší článok o Auparku --> http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=11.2.2004/43407K

Do pozornosti dávam myšlienku: "...pretože Námestie osloboditeľov je významnou dopravnou tepnou mesta, kde sa stretávajú všetky typy dopráv-koľajová, autobusová a kolesová" 😃
Čo je kolesová doprava???
Reply on: Sarko #2380:
Štandardné fonty BUSE sú zatiaľ to najkrajšie, čo môže byť. Žiadna ich manuálna úprava (čo sa týka čísiel, nie písmen) neviedla k lepšiemu. Posledný pokus žiaľ musím takto hodnotiť. Vôbec sa mi nepáči, to číslo vyzerá podľa mňa strašne a pevne verím, že také nezostane. Je to môj názor, nemusí sa zhodovať s názormi iných.
Vnútorné číslo linky sa mi takéto tučné od začiatku nepáčilo a nepáči. Ideálne by bolo, ak by bolo také ako teraz pásmo a čas.

Ešte k verziám BUSE. Momentálne by mali po vonku behať tieto verzie BUSE:
v. 1: označníky, šípky, reklamy NIE - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku NIE - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné NIE
v. 2: označníky, šípky, reklamy NIE - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné NIE
v. 3: označníky, šípky, reklamy NIE - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 4: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 5: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných ÁNO - ďakovný text ÁNO - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 6: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri ÁNO - úprava fontov vonku ÁNO - hlásenie konečných ? - ďakovný text ? - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 7: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri ÁNO - úprava fontov vonku NIE - hlásenie konečných ? - ďakovný text ? - vnútorné číslo tučné ÁNO
Hmmm... zabudol som na niečo?
Reply on: Sarko #2384:
Este s zabudol jednu dvojicku... 351+350... A pises aj 362+363?
Re Sarko: Diki, uz sa tesim :}
Reply on: SDF #2382:

A ešte si dovolím spomenúť T3SUCS #338, 344+340, 360+358, 366, ktoré sú až na #358 pojazdné, sú vedené v stave, ale už odstavené na km. Takže ak berieme do úvahy evidenciu v stave, máme 77ks T3SUCS, ak len prevádzkované, máme 71 ks T3SUCS (338 je už odstavená na km, takže tú už netreba počítať). Ďalšie odstavovanie zrejme tento rok postihne aj súpravy #362+363, 369+368, 370+371, 372+373 a 374+375.
Reply on: SDF #2382:

Sekciu o električkách pripravujem ja. Verím, že už čoskoro ju dokončím.
Čo sa týka počtu vozidiel-

historické- 1, 2, 3 (nákladné električky, Győr, 1913), 10, 21 (Ringhoffer, 1920, 1908), 203 (T1, 1957), 212/II (T2, 1960), 261/II (T3SU, 1970), Z (nákl. vagón, cca 1890-1900)=9 ks

služobné- 100/II (T3SU ex 261/II, školské vozidlo), 101/II (T3SU ex 298/II, meracie vozidlo), 112 (T3SU ex 102/II, reex 229/III, brúsiace vozidlo), 103 (vyhliadkové vozidlo Cassovia), 104 (statické vozidlo-reštaurácia Zlatý Bažant)= 5 ks

T3SUCS- 337, 338, 348+347, 349+352, 351+350, 356+357, 361+414, 362+363, 364, 367, 369+368, 370+371, 372+373, 374+375, 376+377, 378+379, 380+381, 382+383, 384+385, 386+387, 388+389, 390+391, 392+393, 394+395, 396+397, 398+399, 400+401, 402+403, 404+405, 406+407, 408+409, 410+411, 412+413, 415+416, 417+418, 419+420, 421+422, 423+424=72 ks

T3Mod- 359=1 ks

KT8D5- 500, 501, 508, 509, 512, 513, 517 (RN2), 521 (RN2), 523, 525, 528, 529, 530, 531, 534, 535, 536, 537, 538=19 ks

T6A5- 600+601, 602+603, 604, 605, 606, 607, 608+609, 610+611, 612, 613, 614+615, 616, 617, 618+619, 620+621, 622+623, 624+625, 626, 627, 628+629=30 ks

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.