Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: eMareq #2393:

No tak ja som bol nútený svoj 30GB disk nedávno "upgradovať" na 80GB. 🙂 Čo sa týka 322 a 323, neviem, či máš správne údaje, ja disponujem dátumami od AdamaT, ktorý si údaje zisťoval u referenta koľajovej dopravy a dátum vyradenia oboch vozidiel je spoločný - 19.2.1993.
Reply on: Sarko #2390:
O miesto nemam nudzu /na 30GB disku sa vzdy nejaky ten volny MB najde ;)/ A zbytocne je to palit na CD - okolo 3MB, ked tak vypalit rovno celu kapacitu CDcka, potom to ma tolko session, ze trva dost dlho, kym to vsetko OS precita :)/

Nevies kedy sa vyradila 323, v tom originalnom zozname, ktory som si pisal, mam v jednom roku (1992 ak sa nemylim) dva krat poznacenu 322 - neviem ci ma byt len spravne jedna 322, alebo ta druha poznacena 323?
Reply on: Sarko #2390:
Verzií je ako maku, ale hádam je každému jasné, čo je štandardný BUSE font pre čísla. Ten je podľa mňa najkrajší a neprekonaný.
Reply on: Sarko #2390:
Vypalit si to mozem aj ja sam doma na CD, na DVD musim pocestovat trocha 😉 Na 30GB ovom disku sa miesto najde vzdy 🙂.

Nevies nahodou, kedy sa vyradila 323-ojka? Ten zoznam co som si robil (ako som Ti spominal), ked som ho prepisoval, tak sa mi tam v originali (omylom?) dostala dva krat 322, neviem ci to ma byt len raz 322 alebo ta druha ma byt ozaj 323.
Reply on: Nodes #2386:

Áno, zabudol som.

Re #2387 Vladimír:
Povedz mi, čo je dnes štandardné 😉 Ja si naopak myslím, že veľa štandardných vecí nemusí vyhovovať (viď napr. základné fonty vo worde, skiny Windowsu a pod...). Ohľadne verzií nemám až taký dobrý prehľad, takže k tomu sa neviem vyjadriť, dúfam, že tak urobí jeho autor, ktorému to začne pomaly, ale isto tiež unikať 🙂

Re #2389 eMareq:
No vieš, že budem potrebovať všetky údaje, ktoré sa týkajú električiek! A všetko si pekne archivuj, aj tú nehodu 18-ky. Ak nemáš miesto na disku, môžem bez problémov napáliť na CD.
Reply on: Vladimír #2377:
Mne osobne sa zda ta smycka dost mala 😉
Re #2379 Sarko: Na tej cerpacke, volaco zhorelo (vidno to okolo dveri) tu obhoreninu.

Re #2381 Dopravák: Ej, ale som sa zlakol 🙂 😉 ja to mam doma na kompjutri personalnyj - Sputnik2 😉

Re #2383 Sarko: Ked budes potrebovat vyradenia aj 212 - 322, mam to zotriedene na papieri - staci iba zavolat 😉

Re #2388 Vladimír: Asi sa jedna o zvlastny typ dopravy, ktory nijako nesuvisi s kolajovou a cestnou dopravou 😉 🙂
Ďalší článok o Auparku --> http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=11.2.2004/43407K

Do pozornosti dávam myšlienku: "...pretože Námestie osloboditeľov je významnou dopravnou tepnou mesta, kde sa stretávajú všetky typy dopráv-koľajová, autobusová a kolesová" 😃
Čo je kolesová doprava???
Reply on: Sarko #2380:
Štandardné fonty BUSE sú zatiaľ to najkrajšie, čo môže byť. Žiadna ich manuálna úprava (čo sa týka čísiel, nie písmen) neviedla k lepšiemu. Posledný pokus žiaľ musím takto hodnotiť. Vôbec sa mi nepáči, to číslo vyzerá podľa mňa strašne a pevne verím, že také nezostane. Je to môj názor, nemusí sa zhodovať s názormi iných.
Vnútorné číslo linky sa mi takéto tučné od začiatku nepáčilo a nepáči. Ideálne by bolo, ak by bolo také ako teraz pásmo a čas.

Ešte k verziám BUSE. Momentálne by mali po vonku behať tieto verzie BUSE:
v. 1: označníky, šípky, reklamy NIE - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku NIE - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné NIE
v. 2: označníky, šípky, reklamy NIE - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné NIE
v. 3: označníky, šípky, reklamy NIE - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 4: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných NIE - ďakovný text NIE - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 5: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri NIE - úprava fontov vonku ČIASTOČNE (napríklad vonku číslo 2) - hlásenie konečných ÁNO - ďakovný text ÁNO - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 6: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri ÁNO - úprava fontov vonku ÁNO - hlásenie konečných ? - ďakovný text ? - vnútorné číslo tučné ÁNO
v. 7: označníky, šípky, reklamy ÁNO - úprava fontov vnútri ÁNO - úprava fontov vonku NIE - hlásenie konečných ? - ďakovný text ? - vnútorné číslo tučné ÁNO
Hmmm... zabudol som na niečo?
Reply on: Sarko #2384:
Este s zabudol jednu dvojicku... 351+350... A pises aj 362+363?
Re Sarko: Diki, uz sa tesim :}
Reply on: SDF #2382:

A ešte si dovolím spomenúť T3SUCS #338, 344+340, 360+358, 366, ktoré sú až na #358 pojazdné, sú vedené v stave, ale už odstavené na km. Takže ak berieme do úvahy evidenciu v stave, máme 77ks T3SUCS, ak len prevádzkované, máme 71 ks T3SUCS (338 je už odstavená na km, takže tú už netreba počítať). Ďalšie odstavovanie zrejme tento rok postihne aj súpravy #362+363, 369+368, 370+371, 372+373 a 374+375.
Reply on: SDF #2382:

Sekciu o električkách pripravujem ja. Verím, že už čoskoro ju dokončím.
Čo sa týka počtu vozidiel-

historické- 1, 2, 3 (nákladné električky, Győr, 1913), 10, 21 (Ringhoffer, 1920, 1908), 203 (T1, 1957), 212/II (T2, 1960), 261/II (T3SU, 1970), Z (nákl. vagón, cca 1890-1900)=9 ks

služobné- 100/II (T3SU ex 261/II, školské vozidlo), 101/II (T3SU ex 298/II, meracie vozidlo), 112 (T3SU ex 102/II, reex 229/III, brúsiace vozidlo), 103 (vyhliadkové vozidlo Cassovia), 104 (statické vozidlo-reštaurácia Zlatý Bažant)= 5 ks

T3SUCS- 337, 338, 348+347, 349+352, 351+350, 356+357, 361+414, 362+363, 364, 367, 369+368, 370+371, 372+373, 374+375, 376+377, 378+379, 380+381, 382+383, 384+385, 386+387, 388+389, 390+391, 392+393, 394+395, 396+397, 398+399, 400+401, 402+403, 404+405, 406+407, 408+409, 410+411, 412+413, 415+416, 417+418, 419+420, 421+422, 423+424=72 ks

T3Mod- 359=1 ks

KT8D5- 500, 501, 508, 509, 512, 513, 517 (RN2), 521 (RN2), 523, 525, 528, 529, 530, 531, 534, 535, 536, 537, 538=19 ks

T6A5- 600+601, 602+603, 604, 605, 606, 607, 608+609, 610+611, 612, 613, 614+615, 616, 617, 618+619, 620+621, 622+623, 624+625, 626, 627, 628+629=30 ks
Na KE iMHD chyba info o elektrickach:
Viete mi niekto povedat pocet vozidiel.? Pripadne aj pocet vypravenych. Thx!
Reply on: Vladimír #2377:
Kedysi dávno, keď ešte v trolejbusoch bolo hlásenie sa po príchode na konečnú ozvalo poďakovanie. Niečo v takom znení ako si uviedol. Bolo to fajn 🙂

eMareq: Nič nemaž!:-( Nevieš kedy sa Ti to zíde 🙂
Reply on: Vladimír #2377:

Ako to, že sa Ti vonkajší nepáči? Veď čísla sú symetrickejšie a lepšie viditeľnejšie. Inak, čo sa týka vnútorných displejov, už sa pracuje na zmene čísla linky, sú dosť tučné a aj bez rozostretia zraku pixely splývajú. Vonkajšie zostanú, sú kvalitne spracované.
Reply on: Dopravák #2378:

Tá čerpačka zrušená nie je. Bude sa rekonštruovať (nespĺňa normy) a vyzerať rovnako, ako všetky "Slovnafty".
Čo sa tu dnes nedozviem! 🙂

Ha, na mňa nemáte 😉
Ja som išiel Ikarusom 280 cez čerpačku (už je zrušená) na Sennom trhu (oproti plavárni). Dodnes nechápem ako sa tam vtrepal - približne 10 minút tam vodič manévroval - cúval. Spomínam, že na čerpačke poškodil múrik - na buse kúsok plechu pokrivil a oškrel lak.


A k bufetom - jeden stál na konečnej "Kláštor" tiež chcel kamoš reflektor 🙂 a za komáčov jeden stál na Kalinovskej 🙂
Reply on: eMareq #2363:
Ale hádam také kritické to v Poľove nebude, keď tam roky rokúce jazdili klbáky.

Inak dnes som videl nové vonkajšie i vnútorné BUSE (vonkajšie na 5222, vnútorné na nejakej 32xx). Moje stručné hodnotenie:
vnútorné - krása, nech to tak zostane
vonkajšie - nepáči sa mi
Ideálny stav - vonkajšie po starom, vnútorné po novom.

Inak začínam strácať prehľad o rôznych verziách BUSE. Napriek tomu, že pravidelne čítam diskusiu som dnes objavil niekoľko typov, o ktorých som vôbec nevedel. Napríklad - odkedy sa v Košiciach akusticky vyhlasuje, že nasledujúca zastávka bude konečná? Odkedy sa miesto "Sídlisko Košického vládneho programu - Iskra" hlási "Sídlisko KáVéPé - Iskra"?
Ak sa už hlási konečná, prečo sa v niektorých vozoch vypisuje na konečnej "Ďakujeme, že ste použili služby DPMK, a.s." a v niektorých nie? Keďže sa v oboch prípadoch čísla na pásme a čase zobrazovali po starom, odkedy vlastne takéto ďakovné vety sú naprogramované? Veď v pôvodnej verzii, kde sa doplnili šípečky, označníky a reklamy to nebolo! Alebo áno? Začínam mať zmätok. Verzií v obehu je už nad moje chápanie veľa.
~> Kto by este potreboval clanky ohladom havarovanej malej 18tky na Secovskej ceste z jula '93, nech ma kontaktuje prostrednictvom SS (sukromnej spravy) na MD (nick rovnaky) alebo mailom (tuknut na nick). Do konca februara to drzim, potom nenavratne mazem.
Reply on: RW #2372:
a este 2 SL som nasiel bufety: KEA-22-61 a KEA-36-96

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.