Ja sem pristupujem cez WAP z Orange a nemam vacsi problem. Zial niekedy mi mobil nechce nacitat niektore prispevky s hlaskou Neznamy format suboru a su to tie, kde autor uvadza nejaky internetovy link.
nedavno som siel nejakou T3 na L9 z jazera. stal som vpredu a sofer mal otvorenu kabinu. tak som sledoval co robi. podla mna bol dost nastvany. onedlho si pocas jazdy prelozil jednu nohu cez druhu a pozeral nejaky stavkovy blocek od TERNA. medzitym si zaviazal snurky na topankach, pricom si nevsimol ze ide cez cestu. o dalsie 2 zastavky si prezeral CP [podla mojich hodiniek siel o 4 min skor]
a ked ho hadzal naspat spadol mu nechtiac na zem. potom sa ho snazil zodvihnut [samozrejme, ze pocas jazdy] no asi po 15 sekundach to vzdal a otvoril dvere. konecne som vystupil. co sa dialo dalej uz ani nechcem vediet
RW > Dat dokopy 6367 by som povedal, ze by sa rovnalo zazraku, naviac môžme byť radi, že máme aspoň jazvečíkov.
Pokiaľ viem Sarko sa v minulosti pokúšal zachrániť jeden z Ikarusov 4055 rsp. 4056, ale je tu aj nevôľa zo strany PCD. Ani sa im nedivím, veď peňazí niet nazvyš.
Čo sa týka 4126 tak si poriadne vedľa. Pôvodná 4126 bola zošrotovaná niekedy v roku 2001. Istý čas stála vedľa prevráteného vraku na VŠA aj terajšia 4126/II.
4126/II bol odkúpený z colného skladu v Slovenskom Novom Meste, kde bol zadržaný niekedy okolo roku 1996. Do Košíc prišiel koncom roka 2000.
nemaj obavy bublina nazvana historicky ikarus 280.08 evc. 2881 coskoro splasne aj vDPB. Naco historicaky, ked mame historickeho riaditela z roku 1977... treba aj dalsi argument?
Veď keď sa tak nad tým zamýšľam, aj ja pomaly zisťujem, že tam KT-čka jazdia riadne. Je pravda, že napr. na takej L9 možno KT-čko stretnúť podstatne častejšie ako na L7, ale aj na sedmičke jazdia.
Preto postupne prestávam chápať eMareqovo nadšenie nad (takmer) odvezením sa KT-čkom na L7
Otazka: Kolko historickych autobusov bude mat DPMK o 5 rokov? Odpoved znie nula. A preco?
DPMK vyradzuje vozidla jedna radost.Taky 6367,posledna B 731 v kosiciach je uz prec.Tento rok by mala 16 rokov.Ak by sa dala do poriadku ako jej sestry B732 (6222,6230),kludne mohla sluzit ako historicke.DPMB vyhradila pre historicke ucely Ikarus 280 roku vyroby 1987,taky isty stary ako nasa 4126.A co takto zo 4126 spravit historicky? Dobry napad,ktory podla mna aj tak nebude realizovany,pretoze 4126 urcite skonci ako 6367.Ten kto to ma na starosti by sa mal zamysliet nad tym,ake historicaky autobusy budeme mat v Kosiciach.
Jwe pravda, že KT-čka som už na L7 dlhšie nevidel, ale aby sa dalo hovoriť o doslova rokoch, to sa mi zdá prehnané. Mám dojem, že ich tam mám v živej pamäti. Alebo sa mýlim???
Vcera ked som siel L7 z Bozenky, kuknem a co nevidim: 508 tam stoji ako nahradna doprava. Uz som sa potesil, ze konecne si opat po dlhom case (doslova rokoch) vychutnam KT8 na tejto linke. Heh, ale moja radost netrvala dlho, skor nez som ju celu obisiel uz prihrmela 396tka a bolo po
drazny urad to mohol mat uz davno schvalene, len robia z toho frasku. Ved cesi maju to iste a jazdi im to a bez problemov. Tak neviem co tam na Draznom urade vymyslaju
Ešte taká drobnosť, nakoľko nočné linky ovlaádajú plyňáky boli B832-ky rozhádzané. 6226 a 6242 boli preradené do Šace, 6262 a 6267 jazdia trhané služby v meste (nie je vylúčené, že aj 6223 a 6229). Jediný ktorý ostal na Ra-čku je zatiaľ bus s číslom 6271.
Najskor ked drazny urad (ministerstvo dopravy, post a telekomunikacii) vyda potrebne papiere, ze elektricka moze jazdit na kolajovych tratiach na Slovensku - tzv. homologizacia. Lenze uradnici si aj v tomto pripade "davaju nacas", takze to tak skoro nebude .
Co je s druhou NP (521). Uz je zlozena, ci sa este sklada?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Dusty