~> Vladimir - ja by som mal navrh, ako by Ta L5 mohla chodit.
Najprv pustit L5, potom L6 a nakoniec R1, L5 aj R1 by chodili raz za hodinu v polhodinovych intervaloch
R1 odchadza na 47 zo Z.ST. posunut ju na 44 (tym sa samozrejme upravi aj R7), a L5 nech jazdi na 14. Obe by sa striedali L5 - 14, R1 - 44, CP L6 by sa nezmenil ani L2 ani L3. Mohlo by to byt ako tak efektivne.
Najprv pustit L5, potom L6 a nakoniec R1, L5 aj R1 by chodili raz za hodinu v polhodinovych intervaloch
R1 odchadza na 47 zo Z.ST. posunut ju na 44 (tym sa samozrejme upravi aj R7), a L5 nech jazdi na 14. Obe by sa striedali L5 - 14, R1 - 44, CP L6 by sa nezmenil ani L2 ani L3. Mohlo by to byt ako tak efektivne.
balky
A busy? Dalo by sa na tom nieco usetrit, lebo vsetky idu na Nam. Oslob., kde je najvacsi prestupny bod.
A ci budu namietat obyvatelia spomenutych MC? Mozeme to aj otocit, moze to byt pre nich aj vyhodne, lebo budu mat priamo zastavku pred HM, ktory je pri nich najblizsie.Pojdu zmesta, nakupia, sadnu na bus a uz su doma. Len kde umiestnit nastupne ostrovceky?
Mozu sa vyuzivat jestvujuce ostrovceky. Ich vyuzivanie som uz spominal.Bolo by to sice komplikovane, na najrychlejsie zrealizovatelne riesenie. Druha moznost by bola vybudovat ostrovceky priamo na Moldavskej. Ale co chceme od nakupnych centier, ked nedaleko je spolocna zastavka pre OC Kaufland a Baumax, no zastavka vyzera,ako by sa v tesnom susedstve nachadzala len zahradkarska lokalita. Ziaden chodnik,len rozmacany svah. Dost uboha vyzitka pre OC, ktore sa paradoxne chvali svojim stavebnym centrom, kde najdeme skutocne vsetko.