Reply on: eMareq #2180:
Viem len, že na podniku mi spomínali, že doprava RA-čiek do obce Ťahanovce je takmer bez záujmu. Takže neviem, či práve tam sa to neorzhodli osekať. Ale zmysel v tom nevidím, pretože tam jazdia začínajúce a končiace služby a tie sa aj tak nejak na Madridskú, resp. z nej musia dostať a teda je jedno, či po Americkej triede alebo po Magnezitárskej. Som zvedavý ako to dopadne.
J
No máš pravdu, že trolejbusová trať by bola lepšia, ale musíš mať aj autobusy a musíš nahrádzať Ik280.
Aj keď tu už pomaly prichádza otázka, že či sa nevytvorí viac toxických látok pri výrobe elektriny v tepelných elektrárňach ako pri prevádzke busov
Aj keď SR vyrába takmer 2/3 elektriny v jadrových elektrárňach, ktoré splodiny nevytvárajú, len si po nehode môžme na záchode svietiť sami
Inak v tomto má BA výhodu, lebo zrekonštruvaná spalovňa komunálneho odpadu OLOa.s. vyrába aj elektrinu. Čiže to čo Bratislavčania hodia do koša sa spáli a vyrobí sa z toho šťava. Ak sa otvorí trh s el. energiou, tak DPB, ako mestská organizácia, bude môcť kupovať časť elektriny od OLO, tiež mestská organizácia. Samozrejme asi za lepšie finančné podmienky. Napríklad len za cenu nákladov.