Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #1811:
O.K. tak potom sorry.

Re #1813 BM: Tak to naozaj nasere, ale čo keby si išiel s tým za nejakým vydavateľom a ukázal mu ako pracujú magistrátny úradníci a ako pripravujú mesto o prachy. A aj keby tam bol zákaz odbočenia, tak ten sa dá zrušiť, či doplniť "Okrem MHD" Aby niekto zavrhol kvalitný projekt, ktorí prináša PLUS kvôli značke, tak to je sila. Skôr to len bolo preto, aby niekoho nenapadlo, že sú tam zbytočný aže hocijaký študent (obrazne) dokáže pripraviť lepšiu koncepciu ako oni. Si občan mesta Košice a ako jeho občan máš právo si dohodnúť stretnutie s primátorom a dať to jemu. A keby sa nič nedialo tak mu trochu pohroziť opozíciou, ktorá by mala ny konte skvalitnenie MHD,... a ďalší scenár je každému jasný.
Netreba sa báť úradníkov, sú ko krisy, ktoré ľahko človek, aj maldý, zašlapne, len musí mať trochu, ako by som to pvedal, jednoducho nebáť sa špiny. ak to bude pre dobro obyvateľov mesta a pre MHD,...

No pre Košice by bolo naozaj najlepšie asi 15m vozy a kratší interval. To isté namiesto 12m vozov 10m a kartší interval.

Re #1825 Vladimír: Ak NR SR príjme antidiskriminačný zákon (dúfam, že áno) a DP by pokračoval v nákupoch vysokopodlažných vozidiel, tak by sa vozíčkar mohol dožadovať svojich práv a to aj súdnou cestou a to z dôvodu diskriminácie bla bla bla. Avšak myslím, že Košice tento problém mať nebudú pretože neustále kupujú nové vysoký podiel z ročnej dodávky NP vozidlá (Solaris ale aj KTčka). Vozíčkar by eventuélne mohol žiadať o vypravovanie takýchto autobusov po celom meste, tak aby nemal problém sa dosťať všade i keď s čakaním. Čakanie na bus nediskriminuje. To by sa dalo ideálne spraviť pri tom návrhu BM, teda ak som dobre pochopil, že busy prídu do prestupného bodu tam si ľudia prestúpia a pokračujú ďalej.

Ja len dúfam, že Bratislava tie NP vozy kúpi čo najskôr, bo sa všeličo šušká. Dokonca, že až v roku 2005, ale to sa nám dovtedy všetky Ik280 rozpadnú a nebude čo vypravovať. Presa len 50 vozov bude chýbať. Ideálna by bola jeseň 2004

Pozeral som drišlakoviny a boha ludze jak vy im rozumite. No ja vôbec. Ale počul som, že vy tak nerozumiete Bukasovému masívu je to pravda?
Vie niekto viac? Nehoda busu - dnes ráno

"Najvážnejšia bola na Popradskej ulici, kde sa zrazilo posypové vozidlo Kositu s autobusom DPMK. Vodič autobusu sa ľahšie zranil. Ďalšia bola na ceste do Šace, pri odbočke k U.S.Steelu, kde narazilo osobné vozidlo do zadnej časti poľského kamiónu. Na krátky čas zablokovali jeden jazdný pruh."
Reply on: Dopravák #1824:
Treba toto vôbec komentovať??? Ako môže doprava fungovať kvalitne, ak sa riaditeľ DPMK a primátor mesta takto "fackajú" cez médiá? Som znechutený... 😕
Reply on: Sarko #1823:
Áno, podľa mojich informácií je skutočne cenový rozdiel medzi Karosou B961E a Solarisom Urbino 18 prekvapivo nízky. Tým nechcem poveď, že minimálny, ale určite taký, pri ktorom sa oplatí pozastaviť nad tým, že neuprednostniť NP vozidlo.

Mimochodom, ako to bude po máji 2004? Budú nejaké kvóty na percentuálne zastúpenie NP vozidiel v dodávkach alebo nič také?

Znovu sa budem opakovať, ale rozpor medzi tými, ktorí vozidlá ojednávajú a tými, čo ich zaradzujú na linky je evidentný a určite je to nezdravý jav v DPMK. PCD objednáva vozidlá a z viacerých smerom mám info, že presadzuje úplné upustenie od kĺbových vozidiel. Z tejto prevádzky dokonca (na základe neoverených informácií) vraj zazneli informácie, že linkové vedenie a intervaly medzi spojmi sa majú prispôsobovať aktuálnej skladbe vozidlového parku. Problém totiž vraj nespočíva v 15m autobusoch, ale dlhých intervaloch. ODS má na veci samozrejme opačný názor - dodávky by mali odzrkadľovať súčasný stav prepravných výkonov, a teda sa prispôsobiť linkovému vedeniu a intervalom.
Kým bude medzi týmito dvoma časťami DP nesúlad, nikdy sa poriadne nezbavíme neschopnosti vypraviť dohodnutý typ vozidla na linku a určite to neprispeje ani k zlepšeniu prepravných služieb.
Re #1824
OkeyTop žurnál - riaditeľ DPMK povedal, že ak nedostanú od mesta peniaze CL bude stáť 14sk a mesačník 430sk. (cca od marca - apríla)
Reply on: Vladimír #1822:

Na vyjadrenie jedného človeka a zvlášť na konkrétne vyjadrenie sa nemusíme spoliehať. Všetci zo skúseností z minulosti vieme, že vyjadrenia a rozhodnutia sa vždy menili podľa situácie.

Nahrádzať kĺbové verzie autobusov je potrebné a ak si vedenie DP uvedomí, že cena medzi kĺbovou Karosou a SU18 zrejme nie je natoľko rozdielna, pričom rozdiel medzi VP a NP je značný, hádam sa časom dočkáme aj nejakých dodávok.
Reply on: Sarko #1819:
Takže k vete, podľa ktorej takáto info od riaditeľa PCD nevyšla len toľko, že od neho vyšla...
detail>iba som si vsimol ze e c na 4099 je nastriekane v strede predku a na bokoch. totiz minule som ho odfotil v domneni ze to bol 4092. z dialky su na nerozpoznanie
V utorok na linke č. 40 nevydával vodič CL s odôvodnením, že mu došli, peniaze pritom bral. Problém sa zmedializoval a vodič dostal okamžitú výpoveď. Viac v dnešnom Korzári.

Dnes o 13:43 nezastavila preplnena 604 z L3 na zastávke Astória, smer N.O., a to aj napriek tomu, že niektorí cestujúci chceli vystúpiť a Nodes nastúpiť. Nodes zavolal na dispečing, kde to vraj vodič už ohlásil, že by vraj ani nevedel otvoriť dvere... Nodes snáď napíše viac.
Reply on: Vladimír #1818:

Napísal som presne: "Ja si takisto myslím, že by malo byť v záujme DPMK, aby nahradzoval 18m vozidlá. Neviem kto Ťa takto vyrozumel, ale od riaditeľa PCD takáto info určite nevyšla."

Prvá veta je teda len moja myšlienka a druhú som vyslovil po tom, čo som osobne s riaditeľom telefonoval a ten sa vyjadril nejednoznačne. Niečo v zmysle, že sa ešte uvidí, ale určite nie, že SU18 bude len výhradne kvôli prezentáciám. Tak len dúfam, aby kĺbová verzia mala úspech a ujala sa aj v KE.
Reply on: Sarko #1817:
To, že s 18m Solarismi nemám pravdu mi BM tvrdil v príspevku #1572. Hneď v nasledujúcom príspevku #1573 si ma aj Ty uistil, že to čo som na vlastné uši od dotyčného počul som vraj počuť nemohol.
Reply on: Diggi #1815:

Aké somariny? Je to diskusné fórum, každý si môže napísať, čo chce.

K tomu SU18, škoda, že si nereagoval na môj konkrétny príspevok. Nie som si vedomý toho, že by som niekde hovoril o tom, že do KE budú dodávky SU18. Viem tiež len o jednom SU18 a jednom SU15 CNG len preto, aby ich mohol DPMK prezentovať.
Samozrejme, niektorí
Budem max. aktualny, lebo za tyzden tu pribudne tolko prispevkov ako niekde za mesiac, ale niektory nech ďakujú Bohu, že ja to čítam len doma a nemám možnosť reagovať, ale aj tak take somariny ako tu niekedy nachádzam, kam spejeme?

Takže, BM neviem odkiaľ si na to prišiel, že bola aj 6375, mám kompletné dodávky a ver mi, ze nič také tam nie je. Jožiho budár 74 bol posledný.

Sarko : Riaditeľ PCD sa fakt vyjadril, že SU18 chce DP len na to, aby ako predajca (díler) ich mohol zapožičiavať. Boli sme tam viacerí, takže Vladimír má pravdu. Na%dalej sa orientujú len na 15-ky, pričom tu už padla reč o SU15 CNG, má to byť svetová premiéra a máme to mať my.
Počet plyňákov by nemal zataiľ prekročiť číslo 20. Potom sa uvidí.

Len tak mimochodm plyňákom sa dá povoziť aj mimo nočnej, alebo RA dopravy. Napr. poobede okolo 15.45 na L23 na Letisko. Samozrejme neplatí to každý deň.
Reply on: Vladimír #1807:
No a ja som zase pocitil hrdost na nasu fakultu. My mimokosicki prirodovedci totiz MHD nevyuzivame (aspon nepoznam nikoho, kto by mal mesacnik). Zo stanice do skoly (na Moyzesku a Jesennu) a na intrak(Medicku) kazdy chodi peso. Kazdodenna pesia prechadzka nam vsetkym len pomaha a neprispievame tak neschopnemu kosickemu DP 🙂
Reply on: Vladimír #1807:
Trebuľa by si mal precitat asi navrh linkoveho vedenia, ktory som vypracoval. Mozno by videl ze s usetrenymi vzk sa da jazdit aj na intervale 10 min. Ale to nie, dostane to do ruk najprv odbornik na kosicku dopravu, ktory sa vyjadril, ze napr linka 17(podla navrhu) nemoze odbocit z Rastislavovej ul ku Astorii, ze tam uz 17 rokov je zakaz odbocenia vpravo. Pri tom tam je odbocovaci pruh a este k tomu s tamat premava aj linka 60 od nepamäti. No proste taky odbornici schvaluju navrhy linkoveho vedenia. Co mam povedat, clovek sa nadrie ako k**** a nakoniec to neaky idiot, ktory nema pojem o doprave zavrhne a zabudne sa na cely projekt linkoveho vedenia. A to som dokazal zvysit prepravnu kapacitu o 5000 ludi za hodinu, usetrit 500000 kilometrov, spravit dojazdy pre autobusy a trolejbusy, dosiahnut interval 10-12 a v sedle 15-20 min. No co mam na to povedat. uz radsej nic lebo budem asi vulgarny
Reply on: Sarko #1805:
ja by som to upravil na www.ke.imhd.sk nech sa nemusia preklikavat z BA do KE
Reply on: Vladimír #1809:

Tak si naozaj daj poldecák, pomôže. '-) Ale myšlienky sú dobré. 😉

Re #1810 J:
Ja som nikde nepovedal, že pracujem načierno. Na ÚP aj nosím dohody o vykonaní práce. Uviedol som len, že sám som príkladom umelej nezamestnanosti, nie že sociálne dávky zneužívam. Ak by som našiel čo len trochu lepšiu prácu na HPČ, beriem všetkými desiatimi.
Reply on: Sarko #1782:
No nenahnevaj sa ale pripomeniem ti našu minulú diskusiu a čiernej práci a viac toho nepoviem. Určite pochopíš čo by som napísal.
Reply on: Vladimír #1808:
"a ten pôsobí ako keby SOM mal..."

Dočerta, už idem spať... 😞

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.