Re BM: Jedna vec je vzťah k zamestnancom a ďalšia vzťah k zákazníkom. O tom by sa hádam dalo rozprávať hodiny.
Btw. to sa fakt s MHD v KE nič nedeje, keď sa bavíme o hypersajrajtoch?
Btw. to sa fakt s MHD v KE nič nedeje, keď sa bavíme o hypersajrajtoch?
Sarko
V prvom rade ma prekvapilo, že zabezpečovacie vlakové zariadenie je už 30 rokov provizórne a pri nastavovaní vlakových ciest a obvolávaní stavadiel som mal pocit, že hlavný výpravca je najdôležitejší svetový burzový maklér a za každú cenu sa snaží dosiahnuť najlepšie výsledky kurzov, ale keďže index stále kolíše (vlaky prichádzajú/odchádzajú donekonečna), musí to robiť stále znova a znova a dym z jeho cigariet mi pripomínal dôsledok práce jeho mozgu. :o) Častokrát sa musel v sekunde aj s premýšľaním rozhodnúť, na ktorú koľaj postaví vlak tak, aby si nezablokoval celé koľajisko.
Dozvedel som sa mnohé zaujímavé informácie a objavil netušené pozadie a obrovské množstvo komplikácií, skrývajúcich sa čo len za jedným obyčajným časom odchodu vlaku v cestovnom poriadku. Robiť túto prácu sa rovná ovládať majstrovské umenie.
Týmto by som chcel za nevšedný zážitok poďakovať Esickovi.