Reply on: Nodes #1415:
Áno, firma bude DPMK na prevádzku linky prispievať. Počet spojov mizerne nízky? Ani by som nepovedal - primeraný. Alebo si čakal celodenne 90 min. int.?Mňa na L40 najviac štve, že nezastavuje na Čermeli a Alpinke a že ma tak čudne vyriešenú tarifu. Na Alpinku ide spoj párkrát, takže to, že tam L40 jednoducho nezastaví považujem za priveľký luxus. Najlepšie by bolo, keby linka bola riadne spoplatnená a úsek Alpinka - Jahodná spadal do 3. alebo pre mňa - za mňa aj 4. tarifného pásma. Len nie ĎALŠIU z kvanta tarifných výnimiek!
Vladimír
Nezabúdaj, že inetrnáty na Jedlíkovej nie sú jedna búda. Rozprestierajú sa na vzdialenosť jednej celej zastávky. Nie je preto blok ako blok a skrátka sú ľudia, ktorí to majú bližšie na Mikovíniho a sú ľudia, ktorí to majú bližšie k Optime, prinajmenšom narovnako. Na vetu "ŽIADNE DODATOČNÉ NÁROKY Ti nikto neuzná, vrátane DPMK, či samotnej Optimy." Ti len dopviem, že zároveň Ti nikto nemôže do vozidla zabrániť vstúpiť a z neho vystúpiť, ak nastupuješ/vystupuješ na nástupných, resp. výstupných zastávkach. Keď si to tak Optima sprosto vymyslela, nech sa zlostí. Dobre vieš, že zo zásady neznášam akékoľvek bezplatné objednávky kamkoľvek. Mali sa prispievať na riadnu linku alebo preplácať zákazníkom lístky ako napr. prešovské TESCO.
Re #1400: DPMK NEMÔŽE NA ZÁKLADE NEVHODNEJ ČINNOSTI URČITEJ SKUPINY CESTUJÚCICH ZAVÁDZAŤ REŠTRIKCIE PROTI VŠETKÝM CESTUJÚCIM. Toto isté budem tvrdiť pri nástupe prednými dverami na R-kách, toto isté budem tvrdiť pri L11. Ak je tam veľa čiernych pasažierov, nech sa páči, revízori. Ja osobne som ešte vo svojom mladom živote na L11 nikdy revízora nestretol.