Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sarko #1380:
Nehcem narazat. Ale studaci maju dost aby si uhradili intrak (800 - 1600 Sk/ na mesiac), Strava (cca 2500 Sk) a mesacnik vychadza na 240Sk to uz ale neviem ale viem to ze radsej si kupia listok a zvezu sa na neaky usek. Studaci sa snazia sporit aby mohli vyzit. Ja sam studujem a viem ze to neni sranda si utiahnut mesacny rozpocet. Nepoznam studenta, ktory radsej nepojde s tym co ma zdarma ale s tym kde musi zacvakat.

Co sa tyka tej linky 5 ja z nou plne suhasim.

Vladimir: Som zvedavy ci by si cestoval z Gipsi busom. 20 este pochopim ale ako sa do nej napchas ked to je tak blbo vyrieseny spoj. Malo vozov , slabe intervali...
Reply on: Sarko #1384:
Historicky sa študenti vozili na intráky vždy R-kami a aj dnes väčšina študentov uprednosťňuje električku. Chybnou organizáciou dopravy DPMK núti študentov požívať zastávky Stodlova a Mikovíniho. Ja by som uvítal obmedzenie autobusovej dopravy v tomto smere a posielnenie dopravy na rýchlodráhe. Autobusy č. 11, 20 a 34 sa zväčša využívajú ako napájač električky, ktoru sa pokračuje smerom k škole alebo stanici.

Čo sa týka Optimy, nebudem sa tu už s nikým naťahovať, ak by som bývajúcim na Jedličke, súčasne mal zaplatený mesačník a Optima bus by bol riadne spoplatnený, AJ TAK by som ho uprednostnil pred L11, či 20.
Ako dobre, že Optima bus končí a táto téma zrejme riež 🙂
Reply on: Vladimír #1383:
Typicke Furcanove informacie...:-) Predpokladam, ze uz ten autobus sfotil zo vsetkych stran. Ale aspon ma fotodokumentaciu.:-)
Reply on: Vladimír #1382:

Aj tieto tvoje argumenty svedčia o špekulovaní. Čo Ťa ako teoretického obyvateľa intrákov na Jedlíkovej navádza na využívanie Optima busu? 400 m vzdialená zastávka Optima busu? Pol hodinový interval (nepočítam krátkodobé posilnenie)?

Prečo si myslíš, že sú študenti odkázaní na R-linky? Čo zastávky Mikovíniho a Stodolova, ktoré sa nachádzajú v 150-metrovej dostupnosti? Čo linky 11 a 20, ktoré mimo špičky premávajú 4x za hodinu a v špičke 6x za hodinu? Mám problém, ak mám mesačník (a nehovor mi, že študenti chodia na TU a iné školy denno-denne do školy pešo...) prestúpiť na N.O. alebo vystúpiť na Palackého? Prečo by som nešiel domov s ťažkým batohom radšej v čase odchodu L17 na najbližšiu zastávku (i keď za dlhší čas), ako takmer pol kilometra, aby som sa odviezol práve Optima busom...?
Ikarus mi práve povedal, že mu Furčan povedal, že videl 6287 - nový plyňák na Moldavskej na prepise.
Reply on: Sarko #1380:
A Ty si myslíš, že jediným dôvodom využívania Optima busu je to, že je zadarmo? Určite, veľká časť ho využíva z tohto dôvodu. Ale rovnako dôležitý dôvod je taký, ŽE NEEXISTUJE ALTERNATÍVA. Dostaň sa na stanicu od intrákov priamo. Šanca, že chytíš R-ku je minimálna. Som presvedčený, že L5 bude prínosom aj pre samotných študentov.

Re #1379 Esicko: Nikto nepovedal, že nakupujú v OC Optima bezprostredne po vystúpení z autobusu.

Ja byť študent ubytovaný na "Jedličke" konám podobne. Ak každý deň nechám niekoľko desiatok korún v obchodnom centre, tak raz za čas sa hádam môžem previezť Optimáckym busom. Najmä tak v štvrtok, piatok alebo v nedeľu, keď sa potrebujem na stanicu alebo zo stanice a DPMK mi žiadnu inú možnosť priameho spojenia neponúka.
Reply on: Nodes #1378:

Tretina?! Príď sa námatkovo pozrieť v nedeľu po príchode niektorého vlaku a najbližšie idúceho spoja Optima busu. Skús sa postaviť, dajme tomu, na zastávku Nám. oslob. a tam nastúpiť... Celý autobus zaberú študenti aj s batohmi za dvoch. V ostatné dni je situácia obdobná. Spoje mi premávajú pod oknami a vidím samých študákov.
Reply on: Vladimír #1377:

Aha, takže ak ide o princíp, prečo potom moja mama, ktorá každé ráno chodí do práce z SOU dopravného a potrebuje sa dopraviť ku Domu umenia, nemôže využiť Optima bus, aj napriek tomu, že chodí pravidelne do OC Optima nakupovať, je verným zákazníkom a vodič busu jej aj napriek tomu neumožní nastupovať?!?

Keby sme však aj bývali na Luníku VIII, určite by to nezneužívala, pretože si riadne kupuje mesačník a nemá o tom čo špekulovať. Ak študenti špekulujú, znamená to, že mesačníky nemajú a na ostatných linkách sa vozia buď načierno alebo chodia peši, ale aj to sa opäť zvezú s Optima busom do najbližšieho bodu k miestu, kam idú. A to ešte nehovorím o obrovských batohoch, ktorými v piatok a v nedeľu zaberú pol autobusu...
Reply on: Vladimír #1377:
Ja s Tebou tiez nesuhlasim, pretoze studenti vystupivsi z Optima busu nejdu nakupovat do Optimy, ale upaluju na intraky, z coho vyplyva, ze tento bus pouzili neopravnene.
Reply on: Vladimír #1377:
Na to som poukazoval uz davno... ze pravidlene minimlane tretina osadenstva Optimabusu tvori nasa studujuca svetla buducnost, ktora ma zvezenie na internat a do mesta zadarmo.
Reply on: Sarko #1376:
Mne ide o princíp. Na vozidle sa píše, že doprava je pre zákazníkov OC Optima zadarmo. Študenti ubytovaní v ŠD TUKE Jedlíkova sú najvernejšími zákazníkmi OC Optima. Záver: doprava je pre študentov TUKE zadarmo.
Reply on: Vladimír #1373:

Ja však na tom trvám. DPMK nezaujíma, kto si čo preplatil, ale koľko pôjde do ich kasy za používanie verejných liniek. Používaním Optima busu bola ohrozená existencia linky W a na druhej strane, preplnené autobusy už ani riadni návštevníci OC nemohli riadne využiť. Aj keď bývame len jedinú zastávku od OC Oprima, naši tam chodia pravidelne a ako inak - autom! A určite nie preto, aby si mohli tú jednu-dve nie najťažšie tašky pohodlne položiť do kufra...
Reply on: Esicko #1366:
Pokial 6689 nebude vyradena, tak z nej takemr na 100% bude T3RP uz s novym evid. cislom.
SARKO: Vy zirate, my zirame...Len aby sa to zase nerozsypalo jak domcek z karat.
Reply on: Sarko #1372:
Odmietam pojem "zneužívanie Optima busu študentmi". Študenti sú jedni z najčastejších zákazníkov OC Optima, pri ceste na a zo stanice majú nárok na pár jázd týždenne autobusom zadarmo. Nákupmi cenu týchto jázd dávno preplatili!
Reply on: Vladimír #1371:

Áno, zabudol som spomenúť, že súčasne so zavedením "Optima tram" 🙂, odpadajú teripetie s "Optima busom". Nástup cez predné dvere, časté slovné icidenty pri nepovolenom nastúpení/vystúpení, zneužívanie linky študentami internátov a častá zmena podmienok zo strany OC Optima prinútila DP nájsť kompromisné riešenie v spustení verejnej električkovej linky, ktorá bude študentskou a nákupnou linkou v jednom. Nehovoriac o ekológii a čiastočnom zahustení intervalu v danej trase, takže, ak to (dúfam) magistrát podpíše, máme zabitých jednou ranou nie dve, ale rovno štyri muchy! :->
Reply on: 1018 #1369:
Nuž veľmi vážne sa o tom hovorilo aj počas mojej návštevy DPMK minulý týždeň. Zriadenie linky 5 bolo podmienené ukončením objednávky Optima, ktorou sa toto OC už dlhší čas vyhráža.
Reply on: Sarko #1365:
Veľmi dobré správy 🙂 😃 🙂
Dnes 1004 na skusobej jazde, videna o 10:30 na Narodnom namesti. Ako nova, ako zo skatulky... 🙂

Linka c. 5, tak tu linku 5 si myslel. Aha, ja len tak, ze o nej sa uz hovori hodne dlho a este pred tyzdnom nebolo ani chyru ani slychu o takychto konkretnostiach, ako su napr. odchody. Vies Sarko, keby som sa mal pokazde takto excitovat ako Ty dnes, tak ako by povedal stary Skopek, mal by som "srdce v prdeli, maamo"... Ale verim Ti, ze mozno tentoraz to konecne pojde...
Reply on: Sarko #1367:
Mam ju na videu a bolo na nej vidno, ze bola pre potreby natacania patricne nalestena. Je to uctyhodny vek, ale je stale ta tramvaj o rok mladsia ako ja 🙂 Vtedy mala len 15 rokov.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.