Reply on: Sarko #1315:
No to nikdo nevi. On si Siemens nechal pro svoji vyrobu nektery typy a mezi nima RT8D5M .Takze si myslim ze by pri poctu 10-20 vozu klidne nechal vyrobit i KT8D5N. Licence na to ma . Co se tyce reko KT8 tak spravne by opravdu melo byt KT8B5.... ale to by znamenalo preskoleni vsech ridicu na novy typ. A to znamena 40 hodin skoleni a vycviku. Ted staci jenom tusim skoleni o zmene a to je jenom myslim 15 hodin, kvuli tomu ze ta kachna ma rucni radic. TO znaceni je v podstate jenom zbytek CKD. Jinak si tam klidne mohli nechat puvodni nazev a jenom nechat do technickyho prukazu vozidla nechat udelat zapis o zmene .
Sarko
A OC Optima-vstup je "OC Optima - Malá veža"? :o)
No keď si inak všimneš, tak tie "komíny" okrúhleho pôdorysu pri vstupoch do OC mali plniť funkciu vyhliadkových veží, ale z akéhosi dôvodu ešte neboli sprístupnené. Tá, na konečnej je skuktočne "veľká", teda aspoň vyššia ako tá pri vstupe, kvôli terénu, ktorý smerom ku konečnej zastávke pozvoľna klesá. Od vstupu na konečnej zastávke sa musíte dostať do priestorov OC dlhými eskalátormi.