BM --> Tak, čo? Si pripravený na rýpanie do Tvojho návrhu? Dovolím si začať na úvod týmto:
- Vidím, že po Toryskej púšťaš v sedle len trolejbusy. Sedlový interval 71+72 je spoločne 10 min., t.j. 6 spojov/hod. Dnes majú v sedle 10 spojov/hod. a všetky spoje idúce od magistrátu do mesta sú totálne natrieskané. Ako to navrhuješ riešiť?
- Prečo robíš také nešťastné kilometre zachádzaním autobusov so smeru NO - Palackého na stanicu? (napr. L11, 14). Veď ide aj o čas aj o peniaze.
- Nezdá sa Ti počet spojov po Popradskej, trochu... ehm... predimenzovaný? (v špičke 8 spojov za hodinu)
Toľko na úvod, verím, že nie zlomyseľnej, ale priateľskej a vecnej diskusie
- Vidím, že po Toryskej púšťaš v sedle len trolejbusy. Sedlový interval 71+72 je spoločne 10 min., t.j. 6 spojov/hod. Dnes majú v sedle 10 spojov/hod. a všetky spoje idúce od magistrátu do mesta sú totálne natrieskané. Ako to navrhuješ riešiť?
- Prečo robíš také nešťastné kilometre zachádzaním autobusov so smeru NO - Palackého na stanicu? (napr. L11, 14). Veď ide aj o čas aj o peniaze.
- Nezdá sa Ti počet spojov po Popradskej, trochu... ehm... predimenzovaný? (v špičke 8 spojov za hodinu)
Toľko na úvod, verím, že nie zlomyseľnej, ale priateľskej a vecnej diskusie
Dopravák
Ach tie L16 a L30. Aj L29 si myslím, že by mala ostať (do ZOO).
A chýba mi tu kedysi tradičná L50 (tá mala ísť na Furču - prečo si ňou nezačal /začal si L10 a pri exprese L51)