Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: BM #1178:
Vacsina vozidiel radu 163 su kosicke, vsetky 162 su zilinske. Neviem presne, kolko 163-ok maju ZSSK, ale niekolko desiatok ich bude. Takze, ako to, ze na vychode nemame pershingy? Ako tu uz spravne niekto poznamenal, aj ostravske a prerovske nam tu jazdia 🙂
Reply on: Esicko #1176:
Co je mna do dakajeho obyvatela Roznavy? Preco mi tu argumentujes tym, ze niekde to je aj horsie? To nie je argument. Tu ide o to, ze ked zeleznica neporobi prijatelne spoje pre svojich cestujucich, tak ich strati v prospech autobusov. Vid Polsko - vyuzivane vlaky zrusit, nechat niekolko parov v nemoznych casovych polohach, po case zrusit i tie s poukazom na nevytazenost a trat zavriet. Ze su spicky ZSSK pohodlne zabyvane v casoch socializmu, ked sa zakaznik doprosoval, to chapem, ale ze uz aj ludia na tomto fore? 😞
Reply on: Vladimir #1177:
Novy GVD nieco malo z tychto Tebou popisovanych anomalii odstranuje.
All: davam do pozornosti http://www.spz.logout.cz/zabezpec/dpo_kriva.html
Podla vedomosti z mojej takmer 15 rocnej praxe, su hnacie vozidla radov 162, 163 (zelene) prezyvane Pershing, tie mame v depach Kosice a Zilina. Gorila je prezyvka pre najrychlejsie rusne ZSSK a to su 350 (modre), po starom ES499.0 a tie, ako aj vsetky dvojsystemove rusne radov 362, 363 su dislokovane v Bratislave. Naviac Gorily sem chodia dost malo, lebo vacsinou jazdia z Blavy na trate CD, tam si zajazdia aj 140 km/h, maximum maju 160 km/h. CD zatial adekvatne rusne nemaju, tak reciprocne ceske rusne jazdia na vyrovnanie tychto vykonov na Slovensku najma rusne z depa Ostrava vidno aj u nas v Kosiciach.
Reply on: Esicko #1173:
A este. Do Banoviec nad Ondavou chodi Bratislavska gorila
Reply on: Esicko #1173:
A aky Pershing mu chces v zapriahnut? Ved na vychode Pershingi nemame. persihing maju len Blavaci.
Reply on: Esicko #1176:
Pocet spojov do Presova sa mi pravdaze maly zda. ZSSK tym poriadne straca na konkurencieschopnosti k SAD-kam. A ked uz musi byt len tolko spojov, tak nech su aspon rovnomerne rozvrhnute, a nie ako doteraz (...14.55, 16.05, 16.25, 18.02...). Ale to uz z velkej casti riesi novy GVD, takze v tomto ohlade som vcelku spokojny.
Ale v mojom navrhu mi slo skor o spojenie PO - HE ako o dalsie spoje na Presov.
Reply on: Vladimír #1174:
Zda sa Ti pocet spojov do Presova malo? Co by si povedal ako obyvatel Roznavy, odchod 6.06 a dalsi 12.40 aj to len v X, v 6,7 az 14.48. Naviac Zr spoje boli nahradene Os, napr. 1910 nahr. 8710 atd. Potkany by mohli robit okruh Ke-Po-He-Tv-Ke, ale to by museli byt dislokovane tu a nie vo Zvolene.
Práve mi pod oknom vyťahovala Liazka DPMK ev.č.9055 zapadnutú Liazku súkromnej spoločnosti. Na vodiča 9055 sa hnevám, pretože vošiel do živého plotu a polámal ho.
Reply on: Esicko #1173:
O tej spotrebe som to započul aj ja. V prípade, ak by to bolo pravda, nepohneval by som sa, ak by sa obnovili Zr vlaky na trati KE - PO - HE a myslím, že viacerí by to ocenili.
Esteze je ich len 6, za chvilu by sme slovenske kolaje museli deratizovat 🙂 Stretol som sa s nazorom, ze 840 zerie menej paliva ako je adekvatna spotreba el. energie na rovnakom useku el. rusna. Ja tomu moc neverim, ale bude jazdit do Humenneho, pricom po Banovce n/O je trat elektrifikovana. Ani taky Pershing mu nemozes dat dopredu vdaka samocinnemu spriahadlu Scharfenberg.
Reply on: Vladimír #1171:

Ty brďo, akosi sa nám tie Potkany rozliezli po republike. Len aby sme ich za chvíľu nezačali nenávidieť. 🙂
Ale keď už, tak z KE do PO by mohli jazdiť zmutované (rozumej na 3kV, namiesto 1,5 kV a 1435 mm namiesto 1000 mm) elektrické jednotky 425. 🙂 Aj keď Tetra-Paky sú škaredšie, ale elektrika je elektrika. 😃
K horúcej téme ešte niečo. Hádam sa kol. Shadow nenahnevá, že si dovolím sem pichnúť info, ktoré zverejnil v prešovskom diskusnom fóre na MD.sk.

Takže 840-tky na na nevšednej trati vyskytli kvôli zácviku strojvodcov z KE, ktorí s nimi budú jazdiť do HE.
Zácvik prebieha AJ ZAJTRA, takže dávam do pozornosti vlaky:
8708 KE 09:45 - PO 10:28
8766 PO 11:24 - Lipany 12:09
8769 Lipany 12:35 - KE 14:11
Keď sa už bavíte o 840, tak včera som ich nafotil pred odchodom Zr 1822 v Košiciach.
Trochu odbočím, na http://www.citybus.cz/praha/barrandov/index.htm nájdete vývoj barrandovského systému MHD, vrátane fotiek z otvorenia trate.
Zial, oddnes cerpam dovolenku, tak vam na temu, co robil potkan v Presove, nepoviem nic. Ale ked uz sme v Presove, v tychto dnoch sa tu uvadza do prevadzky dispecerske pracovisko, z ktoreho su dialkovo riadene stanice V. Saris, Sabinov, Lipany a Puste Pole, teda vyhybky a navestidla a vsetko co k tomu patri!
Reply on: Vladimír #1166:
aj konare sa dockali 😉
Keď sa tu už tak svorne bavíte o 840-tkách, tak aj ja niečo pripojím.
Dnes si vystúpim z Os 8710 po jedenástej v Prešove a skoro ma hodilo o zem. Na piatej koľaji "Potkan"! Ako Os 8766 o 11:24 do Lipian. Tak som si kúpil lístok do Veľkého Šariša a previezol som sa (späť som sa vrátil MHD). Vôbec neviem, čo diesel hľadal pod drátmi, ale bol to nevšedný zážitok. Ľudia na ulici, železničiari, cestujúci, skrátka všetci sa tešili ako malé deti 🙂
BUSE-čko nešlo, očividne nemalo trasu Prešov - Lipany nadefinovanú, vnútorný panel ukazoval len čas. Ľudí nebolo veľa, takže všetci sedeli a veľa miest bolo neobsadených.
Čo sa týka jazdných vlastností, najviac ma asi prekvapilo zrýchlenie, ktoré na disel-motor považujem za celkom slušné.
Tak asi toľko som mal na srdci...
Reply on: J #1164:
Pokial viem, je ich 6. Ked inak, opravte ma.
No vyzerajú dobre. To ich mali dať na trať BA - DS a nie do Košíc. (iba podpichujem) Koľko ich vlatne je?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.