Ja som nenapísal, že je to zlé. Vyslovil som svoj okamžitý názor. Ale myslím si , že v Ke treba úplnú zmenu linkového vedenia (Tvoju považujem za logickú) a preto Ti Prajem aby to na magistráte prešlo.
Ale nepovedal si mi prečo L51 a nie L50tkou si začal?
Nieco malo z vyrovnavacich vykonov este robia ceske 150-ky, teda jednosmerne gorily. Zvlast na vlakoch Praha-Kosice sa casto vyskytuju, najma na tych, ktore v Prerove nemenia smer jazdy, ale ho obchadzaju.
Cislovanie nie je dolezite, cisla sa daju dat vseliake. To je len formalitka. Principom je ten navrh.
Linka bola zbytocnost. najviac bola vyuzita od NO.
Nóó! Pozrel som si to narýchlo a a...
Ach tie L16 a L30. Aj L29 si myslím, že by mala ostať (do ZOO).
A chýba mi tu kedysi tradičná L50 (tá mala ísť na Furču - prečo si ňou nezačal /začal si L10 a pri exprese L51)
ESICKO: Ci by sme museli deratizovat kolaje, to neviem. Ale 840ka ide celkom prijemne. A ked su zatvorene dvere do hnacieho clanku, tak aj celkom ticho.
Papyr, je pravda, ze som argumentoval porovnanim poctu spojov do Presova s Roznavou. Mozno to vyznelo, ze som na Vladimira trochu vyskocil, zial, nebol to moj zamer a samozrejme pocinanie ZSSK nijako neobhajujem a plne suhlasim aj s Tvojimi nazormi!
Vacsina vozidiel radu 163 su kosicke, vsetky 162 su zilinske. Neviem presne, kolko 163-ok maju ZSSK, ale niekolko desiatok ich bude. Takze, ako to, ze na vychode nemame pershingy? Ako tu uz spravne niekto poznamenal, aj ostravske a prerovske nam tu jazdia
Co je mna do dakajeho obyvatela Roznavy? Preco mi tu argumentujes tym, ze niekde to je aj horsie? To nie je argument. Tu ide o to, ze ked zeleznica neporobi prijatelne spoje pre svojich cestujucich, tak ich strati v prospech autobusov. Vid Polsko - vyuzivane vlaky zrusit, nechat niekolko parov v nemoznych casovych polohach, po case zrusit i tie s poukazom na nevytazenost a trat zavriet. Ze su spicky ZSSK pohodlne zabyvane v casoch socializmu, ked sa zakaznik doprosoval, to chapem, ale ze uz aj ludia na tomto fore?
Podla vedomosti z mojej takmer 15 rocnej praxe, su hnacie vozidla radov 162, 163 (zelene) prezyvane Pershing, tie mame v depach Kosice a Zilina. Gorila je prezyvka pre najrychlejsie rusne ZSSK a to su 350 (modre), po starom ES499.0 a tie, ako aj vsetky dvojsystemove rusne radov 362, 363 su dislokovane v Bratislave. Naviac Gorily sem chodia dost malo, lebo vacsinou jazdia z Blavy na trate CD, tam si zajazdia aj 140 km/h, maximum maju 160 km/h. CD zatial adekvatne rusne nemaju, tak reciprocne ceske rusne jazdia na vyrovnanie tychto vykonov na Slovensku najma rusne z depa Ostrava vidno aj u nas v Kosiciach.
Pocet spojov do Presova sa mi pravdaze maly zda. ZSSK tym poriadne straca na konkurencieschopnosti k SAD-kam. A ked uz musi byt len tolko spojov, tak nech su aspon rovnomerne rozvrhnute, a nie ako doteraz (...14.55, 16.05, 16.25, 18.02...). Ale to uz z velkej casti riesi novy GVD, takze v tomto ohlade som vcelku spokojny.
Ale v mojom navrhu mi slo skor o spojenie PO - HE ako o dalsie spoje na Presov.
Zda sa Ti pocet spojov do Presova malo? Co by si povedal ako obyvatel Roznavy, odchod 6.06 a dalsi 12.40 aj to len v X, v 6,7 az 14.48. Naviac Zr spoje boli nahradene Os, napr. 1910 nahr. 8710 atd. Potkany by mohli robit okruh Ke-Po-He-Tv-Ke, ale to by museli byt dislokovane tu a nie vo Zvolene.
Práve mi pod oknom vyťahovala Liazka DPMK ev.č.9055 zapadnutú Liazku súkromnej spoločnosti. Na vodiča 9055 sa hnevám, pretože vošiel do živého plotu a polámal ho.
O tej spotrebe som to započul aj ja. V prípade, ak by to bolo pravda, nepohneval by som sa, ak by sa obnovili Zr vlaky na trati KE - PO - HE a myslím, že viacerí by to ocenili.
Esteze je ich len 6, za chvilu by sme slovenske kolaje museli deratizovat Stretol som sa s nazorom, ze 840 zerie menej paliva ako je adekvatna spotreba el. energie na rovnakom useku el. rusna. Ja tomu moc neverim, ale bude jazdit do Humenneho, pricom po Banovce n/O je trat elektrifikovana. Ani taky Pershing mu nemozes dat dopredu vdaka samocinnemu spriahadlu Scharfenberg.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Esicko