No ca sa Ikarusov som sa klepol ale klepol si sa aj ty. Zabudli sme na to ze autobusy 4000 a 4200 neexistovali.
6375 existoval a dokonca z nim jazdil moj otec, potom bol autobus odpredany.
S tymi kriteriami neviem. Na internetovych strankach napr. Bombardieru sa stretavam s normou 4 os/m2. A pri tejto norme SU15 zarucene nema kapacitu 205 miest. Ale nech je, ako chce byt. Nemam v umysle sa s nikym natahovat.
Celkom ma to zaujalo, pretože ak to má z BM z DPMK, budú to vlastné výpočty DPMK. Tento podnik totiž pre vlastnú potrebu určuje kapacitu každého typu podľa vlastného kľúča a myslím, že údaje DPMK sú najspoľahlivejšie. Kritériá sú totiž jedny a nemusíme rozmýšľať ako to myslel Poliak, ako to myslel Maďar....
Ale potom by ma zaujímala kapacita kĺbových autobusov, ak SU15 má mať 205 osôb.
Vo všeobecnosti však DPMK pre vyjadrenie kapacity vozidla používa koeficient:
1 - pre sólo vozidlá štandardnej dĺžky 12 m
1,5 - pre kĺbové vozidlá dĺžky 18 m
1,3 - pre vozidlá dĺžky 15 m
BM:Este k tym Ikarusom...tvrdis,ze ich bolo 145.Podla ev.c. ich je iba 109 +4083,4084 je ich spolu 111.Primestsky typ 280.10 su spolu 33.To je vsetko spolu 144.Tak potom aky 145 Ikarus este existoval v Kosiciach? Bol vyradeny este pred precislovanim?
Taktiez aj pri Karose B 731 je uvedeny pocet 75.Existoval vobec niekedy 6375?
Zase si dovolim oponovat. Nazdavam sa, ze pokus o maximalny mozny pocet osob vo vozidle nema vela spolocneho s prepravnou kapacitou pocas jazdy na linke. Ci ano?
A aka norma sa berie pri takom pocte cestujucich? Pokial dobre viem, kedysi bola max. obsaditelnost 8 os/m2. Podla solarisbus.pl je pocet cestujich 167. Aku normu maju Poliaci? Aka je kapacita elektricky T3? Kedze je rovnako dlha ako SU15, tiez by to malo byt vyse 200 cestujucich, ze? Navyse, T3 ma usporiadanie sedadiel 1+1, co poskytuje viac miest na statie.
Sarko, nemas nahodou nejake info o produkte, o ktorom sa pise na Markiza-teletexte str. 767? Zaujimala by ma cena, asi bude 1000 bez DPH. Nebudu aj podobne inac spoplatnene GPRS produkty? Mozes mi napisat na mail. Dik.
V kategorii vozidla,typ Ik.280 je jeden fakt na ktory by som rad reagoval.Pokial ma pamat neklame, tak 4047 tvoril seriu s 4048 a 4049(KEA-69) a 4050 tvoril seriu s 4051 a 4052(KEA-90).
Áno, mal by to byť košický jazvečík, ktorý bude prdieť
Re #1607 J:
Kino Slovan, to je už v podstate len historický názov. Okrem toho, že priestory kina budú slúžiť vraj aj naďalej aj ako kino, v prvom rade to má byť multifunkčná sála, kde by mali byť aj zasadania mestského zastupiteľstva, kongresy a pod. Do uvedeného objektu by sa mal totiž vtesnať celý magistrát, ktorý opustí megalomanský Biely dom a práve ten by sa mal predať. Pôvodne z toho mala byť nemocnica, ale po vykonaní auditu bolo zistené, že pre účely je tento objekt nevhodný a prestavba by bola príliš náročná.
Ako tak to je paráda. Tak DPMK zoberú 29,5 milióna a pritom zabezpečenie dopravy prostredníctvom MHDčky by malo byť pre mesto prioritou a na druhej strane dajú 20 miliónov na reko nejakého kina čo je služba, ktorú by v súčasnej dobe nemalo mať mesto ani v držbe ako vlastník majetku a dávno to malo byť predané. To radšej sa posnažím prilákať nejaké multikino, dať mu 20 rokov prázdniny na dani znehnuteľosti a bude aj ovca celá aj vlk sýty. Mám pocit, že tí komunálny politici občas nerozmýšlajú. Vôbec by som sa nečudoval, že bude kino Slovan po reko predané a to za menej ako bude stáť samotná rekonštrukcia.
A ten CNG SU15 má byť Košiký či len na skúšku?
Inak som rád, že to Solaris spravil, lebo si zvýšil šance na dodávku do BA. Veď našim najvyšším sa práve tento autobus pozdáva, ale uvidíme aké budú tlaky od iných výrobcov. Ja by som bral práve Solaris a to všetky typy. Aj DPMK by si pomohol.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.