No toto, uz mam "vycvicenu" jednu pani na stanici, ktorej len poviem cisla vlakov a len menim isic-y v citacke lenze ked je nahodou jej kolegyna tak skysnem aj pol hodinu.
Existuje internetový predaj, automaty atď. Na lístok do Prešova...
No a tí nešťastníci, čo nevedia, čo chcú... Nuž, predaj medzištátnych lístkov je veľký problém. Už dávno to malo byť umožnené cez internet a nie špekulovať pri okienku, že ako to bude výhodnejšie: či podeliť lístok po hranicu a či dať takú či hentakú kartu. Najviac poteší, keď po 10 minútach človek zistí, že česká IN-25 mu je nafigu, lebo bez jej uplatnenia mu vyjde cena lístka nižšia.
Každopádne, omnoho malichernejší problém, než to, že na BP-Keleti ti povie, že ona ti nemôže predať lístok z Hidasnémeti do Košíc, že to sa dá len v Hidasnémeti (ešteže na Nyugati mali zle zaškolený personál a tam mi taký lístok naškrabali... ?)
Veru, niekedy sú dlhé rady (a to som na stanici denne) a úprimne - bol som aj ten, čo si vybavuje lístok do aleluja a aj ten, čo ide do Prešova... Na moju obranu, keď sa lístky delia po hranicu, cez hranicu, od hranice a kombinujú sa zľavy/karty, je to na dlho, uznávam... no cez net to to takto nekúpiš, zatiaľ čo do PO si kúpiš aj cez net a to bez stresu a bez čakania pri okienku
Každopádne, rady vidím obvykle podvečer, večer. V špičke a cez deň veľmi zriedka...
Úžasné zákaznícke centrá ZSSK najviac potešia, keď pri 4 zo 4 funkčných okienok sa 10 minút nepohne rad, lebo vybavujú zákazníkov do Frankfurtu nad Labem, ktorí ešte nevedia kam idú, kedy idú, koľkí idú, ako idú a či vôbec idú, zatiaľ čo úbožiaci, čo potrebujú lístok do Prešova (10 sekundová záležitosť) nestihnú svoj vlak.
Medzištátny lístok si ale kúpim, nech prídem do ktoréhokoľvek okienka... Na rozdiel od Maďarska, kde v jednom okienku sedia tí, čo ťukajú do počítača (vnútroštátne lístky) a v inom pisári (medzištátne lístky).