#107 BM:
Neuvazuj spekulativne o cestujucich do Optimy a Kauflandu, pretoze pre tych tato linka nie je urcena a zo zastavky pri OC Kaufland do Optimy to je aj tak neumerne daleko. Tu ide o spojenie zel. stanice a Nam. oslob. s letiskom a zmena sa tyka hlavne vzhladom k otvoreniu leteckeho muzea.
Ja naopak predpokladam, ze logika Slovaka je dost vypocitava a zrata si, ak napr. cestuje za 990Sk (vratane letisnych poplatkov), tak uz pouvazuje, ci platit este navyse tych 150-300 Sk za taxi, ci za auto, s ktorym sa musi aj niekto vratit alebo ostat za drahe peniaze na parkovisku. A kto je frajer, vsak nech si to zacvaka.
#112 Dopravak:
Myslim si, ze si v pripade spojov na Letecku akademiu si takmer o nic neprisiel . Tych 6 spojov cez tyzden (na dovazok takmer spolocne s linkou c. 22) a ziaden cez vikend...
Neuvazuj spekulativne o cestujucich do Optimy a Kauflandu, pretoze pre tych tato linka nie je urcena a zo zastavky pri OC Kaufland do Optimy to je aj tak neumerne daleko. Tu ide o spojenie zel. stanice a Nam. oslob. s letiskom a zmena sa tyka hlavne vzhladom k otvoreniu leteckeho muzea.
Ja naopak predpokladam, ze logika Slovaka je dost vypocitava a zrata si, ak napr. cestuje za 990Sk (vratane letisnych poplatkov), tak uz pouvazuje, ci platit este navyse tych 150-300 Sk za taxi, ci za auto, s ktorym sa musi aj niekto vratit alebo ostat za drahe peniaze na parkovisku. A kto je frajer, vsak nech si to zacvaka.
#112 Dopravak:
Myslim si, ze si v pripade spojov na Letecku akademiu si takmer o nic neprisiel . Tych 6 spojov cez tyzden (na dovazok takmer spolocne s linkou c. 22) a ziaden cez vikend...
Sarko
Vybrate skla a svetla su preto, lebo to takto vyslovne pozadoval veduci trolejbusovej prevadzky, ktory dba na to, aby striekana farba bola rovnomerne a kompaktne nanesena a vozidlo nevyzeralo o rok ako rumunske dvojca...
Na elektricke c. 607 tak neurobili, takze aj ked nesie tu istu farbu nastriekanu tymi istymi pracovnikmi, tipujem na minimalne o polovicu nizsiu zivotnost nateru.
Co sa tyka realizacie samotnej CVR boli sme vsetci milo prekvapeni, ze namiesto planovanej vlastnej podnikovej reklamy nohejbaloveho klubu DPMK sa na ev.c. 607 realizovala CVR Kartago tours.
Co sa vsak tyka nateru na ev.c. 1015, aby na nom bola reklama Orange, musi splnat standard stanoveny hlavnou materskou firmou a odtien farby je presne definovany. V tomto pripade by muselo byt vozidlo prestriekane, takze je mala pravdepodobnost, aby to robili na tomto trolejbuse a vyhodili tak zbytocne peniaze za sucasny nater. Ak by sa DPMK dohodol s Orange na CVR, urcite by tak sla na ev.c. 1004 alebo 1008, co su posledne osumele cerveno-kremove trolejbusy.