Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Diggi #952:
5241 dakujem velmi pekne. Pokial sa S.C. nenauci jazdit z autobusom tak tomu autobusu nedavam zivotnost ani rok. Znici motor este pred zabehnutim.
Reply on: Juraj #954:
Neviem neviem Bratislava sa nema cim chvalit. Evidencne cisla v Kosiciach su krasne vyditelne, len skoda ze nie su striekane. Bratislavke vozy si musis zobrat stopovacieho psa aby si nasiel na boku autobusu evidencne cislo. Kazda kolona oznacuje totiz inac.
Prečo máte v Košiciach na vozidlách MHD ( autobusy a trolejbusy) tak nevkusne a nekvalitne umiestňované evidenčné čísla ? Veď na električkách je to v podstate celkom dobre.
Reply on: Vladimír #948:
V blizkosti gympla? Rad to pojdem kuknut, zaspominat na skolu...:-)
Isidor : Všetci?
BM : Naš exot z 5212 má 5241
Reply on: Vladimír #950:
Ja v poslednej dobe vydavam aj nakresy stavieb. Je to podla mna dobre, lebo ludia vedia aspon co im vyrastie pod nosom.
Reply on: BM #949:
Informácie o stavbe áno (yačiatok, ukončenie, náklady, stavbyvedúci...), ale nečakal som aj nákres križovatky po dokončení 🙂
Reply on: Vladimír #948:
To by malo byt podla legislativy na kazdej stavbe
Reply on: Isidor #946:
"Košičania a Vladimír". To sa mi páči 🙂

Včera som si všimol, že na Južnom nábreží v blízkosti zastávky Vyšné Opátske - gymnázium je umiestnená informačná tabuľa k práve prebiehajúcej výstavbe mimoúrovňovej križovatky Prešovská - Sečovská. Je tam aj nákres križovatky po jej dobudovaní - koho to zaujíma, môže sa ísť pozrieť.
OK, lidi... taka vec: spravil som taky jednoduchsi "SMS list", cize jeden clovek moze pridat nejaku kratku informaciu a vsetci to hned dostanu SMSkou. Preto sa pytam, kto ma zaujem dostavat taketo info na svoj mobil, nech mi napise mailik na isidor(at)palko.sk aj s cislom samozrejme :o).
Jasne, ze kedykolvek sa to da zrusit, este uvidime ako to bude fungovat.
A prosim,aby sa prihlasili naozaj len ti, pre ktorych to bude mat vyznam, tzn. kosicania (a vladimir :))
Reply on: Esicko #937:
Sarko v tom sice prex nema, ale vysvetlil ti to velmi dobre. Vyhybka funguje presne tak ako v BA na elektrickovych tratiach.
Reply on: J #942:

Transparenty BUSE sú v SU už v SLIM verzii, takže splývajú s rámom, o ktorý sú pripevnený, bez akéhokoľvek zakrytovania. Hrubšia "teplomerová" verzia by bola pripevnená zrejme len nejakými "L" profilmi, takže podľa mňa úplne bez problémov.
Chcel by som vás poprosiť o jedno info.
Neviem si vôbec vybaviť ako majú spravené Solarisy v U bočné transparenty. Teda viem, že sú uložené v okne, ale ako to vyzerá z vnútra. Teda či je transparent zakrytý nejakým plastom. Že či by v prípade elekt. teplomera boli potrebné úpravy alebo nie. Dik.
Reply on: Andy #940:

Posledne, co som bol na WAP-ku, bola tu moznost prispiet len na dispecerske, asi som sa mal o tom najprv presvedcit '-).
Reply on: Sarko #939:
A mne by dobre padlo mat na wapku babku 🙂 Inac diskusne na wapku je.
BM, d3k0:
Dobre by padlo mať na WAP-ku aj diskusné fórum. Je niečo také možné?
Reply on: Esicko #937:

V KE funguju vyhybky na cievku, ktora sa prejazdom zberaca cez kontakt pod prudom (naslapnutie na jazdu) nabudi a vyhybka sa prehodi. Po prejazde zberacov sa jazyk vyhybky vrati do povodnej polohy. Pri prejazde bez prudu vodic nerobi nic, vyhybkou len plynule prejde. Su vsak rozne systemy na prehadzovanie trolejovych vyhybiek (dokonca i trolejovych krizeni).
Kto mi vysvetli, ako funguju trolejbusove vyhybky trakcneho vedenia? Sarko, Ty uz mas v tom prax, mozes aj na mail esickozavinacorangemail.sk

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.