Viem v akom stave je DPMK. A každým rokom je to len horšie. Preto som taktiež napísal, že sa financie na historické vozidlá nenájdu tak skoro. Môžeme byť radi, že v Košiciach vôbec jazdia električky, keďže aby toho nebolo málo, tak sa DPMK musí trápiť aj s nedostatkom personálu, konkrétne vodičov.
Myslím si, že tie sa tak skoro nenájdu. Stačí sa pozrieť na Ringhoffer #104, ktorý je nepojazdný a naposledy opustil priestory vozovne ešte v roku 2016. DPMK jednoducho nikdy nemal veľký záujem o zachovávanie historických vozidiel. A to platí aj dnes.
Historický? Obávam sa, že takýto pojem DPMK nepozná. Ani Tedomy sa nezachovali. Predsa len ani Tedomy, ani Citelisy neboli ku koncu prevádzky v najlepšom technickom stave. A keďže sa jedná o plynové autobusy, musel by DPMK kúpiť nové plynové fľaše, čo sa neoplatí.
Dispecer
https://www.kosice.sk/clanok/obchodna-verejna-sutaz-o-najvhodnejsi-navrh-za-ucelom-dlhodobeho-najmu-nehnutelnosti-so-zamerom-zriadenia-a-naslednej-udrzby-pristreskov-verejnej-osobnej-dopravy-mhd-po-dobu-15-rokov