Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: romeo #86540:
Budú tam zastavovať linky smer Luník VIII, pôvodná zastávka sa zruší.
Reply on: 2TheMHDmarek3 #86537:
To viem, e nič to nemení na mojej otázke 🙂
Reply on: tom393 #86538:
Ktorá z KT8D5 z overovacej série sa má zachovať v pôvodnom stave? #500? #501?
Reply on: Samuel336 #86536:
Ostať ma overovačka, čo sa týka 523 na GO ma ísť ako posledná keďže aj posledná prešla VP.
Reply on: romeo #86535:
To značenie je tam už najmenej týždeň.
Reply on: tom393 #86532:
Nepripadá do úvahy aj 523?
Na spoločenskom pribudlo značenie združenej zastávky aj bus pruh pre odbočenie na koľajnice. Budú tam pravidelne stáť busy?
Reply on: mi.v #86533:
Áno, takýto návrh tam bol. Ale z dôvodu, že ten pozemok má celkovo taký trochu deformovaný tvar sa to vylúčilo a ostala ta Bardejovská.
Reply on: Corey #86524:
Štúdia je dlhá a nedá sa zastaviť pri každom odstavci, ale zahliadol som tam návrh na odstavnú plochu pri Luniku IX. Napravo od príjazdovej cesty, kým sídlisko je naľavo.
Reply on: Dispecer #86529:
Odpísal som niekomu inému, plánovala sa nechať 500 alebo 501 ale po tom odstavení v U. S. Steele musia byť v dezolátnom stave.
Reply on: S499.1023 #86528:
500 abo 501
Reply on: jayimhd #86527:
ved viac KT v Košiciach ani nie je celkovo ich počet je 19.
Reply on: jayimhd #86527:
Neplánuje sa zachovať nejakú KT ako histeričák?
Reply on: jayimhd #86527:
A keď sa vozy odstroja, tak spôsobilých ostane tak 10, keď si spomeniem na dielenské historky so sprevádzkovávaním ex-košických KT v Brne.
V štúdii uskutočniteľnosti sa uvádza, že len 17 z 19 KT8D5 je oprávnených na GO.

Predpokladám, že #536 je nespôsobilý z dôvodu kolízie. A čo ostatné?
Reply on: Yogi616 #86525:
tak sorry,mozno som to prehliadol,zameral som sa prioritne na kolajovu dopravu.Ale dakujem za upozornenie,prejdem si to cele a prestudujem.
Reply on: Corey #86524:
To ozaj? Veď si otvor aspoň tú štúdiu, o ktorej sa tu teraz bavia.
Ahojte vsetci,zaujimalo by ma,kedze mame len 1 garaz (Sacu,neratam) je v plane aj vybudovanie novej garaze,vie sa aj miesto kde by sa mohla postavit ?
Nejaký záver ?
Vie si niekto tipnúť, akú alternatívu či A alebo B si mesto vyberie ?
Podľa všetkého táto štúdia nepíše presne o tom že tá a tá alternatíva je rozhodne najlepšia, obe alternatívy posudzuje ako rovnako výhodné, avšak s tým, že tá čo počíta s obnovením trolejbusovej prevádzky má o trochu vyššiu cenu z dôvodu, že tam bude potreba kompletne opraviť trolejové vedenie, meniarne a podobne. Veľmi ma zaujíma aký bude výsledok, pri výbere alternatívy A, aké budú argumentácie, prečo sa neobnoví trolejbusová doprava, bude to ešte zaujímavé.
Reply on: Dispecer #86521:
Vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka, vďaka.

Busy – prvý dojem: Pozerám, že CNG náklady sú vysoké, nízka cena paliva je tiež minulosťou, z toho tam kuká útlm. Elektrovozidlá majú v tých tabuľkách typicky ekohujersky skreslenú ekologickú záťaž (nulové emisie haha) a ešte sa asi dosť neprejavila životnosť batérií, hoci správu som pozeral iba povrchne, možno som to prehliadol. Som rád, že sa dosť analýzy venovalo aj klasickým a parciálnym trolejbusom.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.