Vecer je vsade menej cestujucich ale narazovo sa moze cestujucich nakopit viac, na nosnych linkach cez centrum nech jazdia klbaky do vecera. Z mojich skusenosti su klbaky luxus vecer na 17, ktore by mohli spokojne vecer prejazdovat na 23 a nebolo by potrebne "stiahnut" klbak z 36 a 72, kde vecer jazdi kratky bus.
nechcem ti nejak extra oponovat ale jazdil dom dost často na
Tahanovce večer linkou 27 a mozem ti povedat ze klbak je tam luxus. Poloprazdne autobusy..nebolo by riesinim nasadit tam vecer male vozy ale predlzit premavku aspon do 22:00?
29 večer nevidím problém s hrbatým. Na 36 ani 27 krátke vozy nemajú čo robiť, to hovorím už dávno, takže toto chváliť nebudem...
Ale konečne som tu vnímal nejaké opatrenie, ktoré by malo pomôcť riešiť roky trvajúci problém chaotického lietania krátkych vozov na nosných linkách. Určite však nie je správne, ak sú tam zaraďované cielenie (viď 36 čo píšeš, rovnako aj 27 víkendy dlhodobo).
Akurát sa kapacita znižovala aj inde...posledné 4 kolá 29ky robí služba 3301, čo znamená v 50% prípadov BN 9.5, a 2903 robí 2 kolá 36ky, čo znamená pravidelne NB 12 pri polhodinovom intervale (najmä po 21 hod., keď už nepremáva 27ka, ozaj potešujúce).
Nerozumel som celkom informácii o zlepšení intervalov na L12, ale teraz vidím (čo tam ale neuviedli), že je to kompenzované nasadením krátkych vozidiel. Ak je to snaha o stabilizáciu nasadzovania klbákov na kľúčových nosných linkách (pri ich súčasnom nedostatku), tak hovorím KONEČNE niečo rozumné.
A keď už chválim, tak pochválim aj toto leto výrazné zvýšenie počtu vozidiel s funkčnou a aj fungujúcou klímou. Aspoň pri kĺbových SORoch určite. Neviem, čo sa udialo, ale oproti minulým letám funguje klíma aj v starších vozidlách, kde som ju v niektorých predtým snáď ani nezažil. Potešilo, v tomto extrémnom lete dvojnásobne.
tbus