Ako bočné panely majú len číslo farebné, nie farebné pozadie na čísle ako v bratislave, čo viem tak to že vraj nevedeli tak zatiaľ urobiť a možno vedeli len by to trvalo dlhší čas, fakt netuším ale je to asi najpravdepodobnejšie
Jasné, ale stále nerozumiem prečo sa z tej štvorprúdovky v každom úseku (Hornbach - križovatka pri Möbelixe vs križovatka pri Möbelixe - križovatka s vjazdom/výjazdom k OC Cassovia) vybudoval iný dvojpruh...
Ja by som to nevidel až tak čierne aj keď 35 rokov bez novej trate abo dačoho podobného je dosť, ale myslím že ak sa občania tohto mesta spamätajú tak si zvolia o pár rokov dakoho lepšieho lebo toto mesto zažíva už dlho úpadok, tiež si nemyslím že sa budú zatvárať trate hlavne keď sa so spomenutými počíta aj v novom územnom pláne (ÚP), takto ja si myslím že by to železiarne rozdýchali bez električiek keďže už ani nechodia také natrieskané ako kedysi a linky RA sú relatívne spoľahlivé. Ohľadom trate Barca by som dvakrát o zrušení nehovoril lebo nieže s ňou počíta aj ÚP + DP má už vypracovaný znalecký posudok na rekonštrukciu osobne som dosť sklamaný že sa nepočíta s predĺžením cez Šebastovce do Volva ale to by muselo ísť 100% z mestských peňazí (príp. ešte štátnych alebo súkromných) a potom je tu ešte jedna menšia vec a to tá že keby DPMK úplne zastavil el. premávku do Barce tak by jeho reputácia klesla na toľko že by sa nedala už získať naspäť
Priamo to že kde by sa dali nájsť nejaké "špekulácie" ti neviem povedať ale čo ti viem povedať je to že ako som dospel k odhadu trasovanie trate Optima - KVP - Kopa-Girbeš, jednoducho som začal na google mapách (satelite) kde som si to obzrel a porovnával s územným plánom z roku 1976 a s mapou plánovaného rozvoju el. tratí do roku 2010 z roku 1989 (https://imhd.sk/ke/mapa-schema/837/Pl%C3%A1n-elektri%C4%8Dkovej-siete-na-rok-2010-1989) inak porovnávam starý a nový územný plán, ale aj ja by som ocenil nejaké miesto kde by boli tieto veci nejak pokope
Križovatka pri Hornbachu je preto taká "čudná", pretože sa tam pri KFA nedobudovala komplet cesta na štvorprúdovku.
Keď si všimneš, tak v úseku od križovatky pri Möbelixe po KFA (Blšák) chýba severnejšia vetva, potom od KFA k Hornbachu chýba zase južnejšia vetva štvorprúdovky.
Čo sa týka štvroprúdu na Popradskej (pred Kauflandom), tak podľa mňa je to preto, že celá Popradská sa síce postavila ako dvojprúd, ale bola tam rezerva pre potrebu zvýšenia na štvorprúd.
Inak električková trať po Triede KVP by podľa mňa nič neriešila. Samozrejme, že dnes je to už nerealizovateľné, ale skôr by dávala zmysel "radiála" po Moskovskej dole do centra (po trolejbusovej trati).
Vrámci špekulácii je v KE viac takýchto čudných miest, kde niektoré veci jednoducho "nevychádzajú" a vyzerá to akoby to bola príprava pre niečo ďalšie čo sa už ale nestihlo. Už len poniektoré ukončenia niektorých cestných ťahov sú príliš čudné, napr. pri Hornbachu križovatka smerom ku KFA, a taktiež na druhej strane ukončenie 4 prudovky križovatkou Popradska/Bardejovská.
Masaryková taktiež škoda ako sa zmenila...
V prípade KVP by Kopa-Girbeš nebola jediná nedostavaná vec... To sa mal ak sa nemýlim ešte stavať celý ďalší okrsok oproti Drabovej, kde viacmenej aj ostala príprava na križovatku...
Nemáš náhodou nejaký tip kde by sa dali nájsť nejaké "špekulácie" na základe nejakých starých plánov, čo sa kde a ako plánovalo? Bol by som za to veľmi rád...
Ja som to nepísal ako kritiku súčasného vedenia. Už 35 rokov sa tu nepostavila nová trať, toto nie je o Polačekovi, Rašim, Trebuľovi, atď. 35 rokov sa tu nové trate len kreslia a nestavajú, to nezačalo Polačekom. Problém je, že mesto nedokáže zo svojich príjmov zafinancovať bežné výdavky, a tak samozrejme rozvoj a investície do dopravy v podstate neexistujú.
Strategicke dlhodobe projekty by sa mali riadit nezavisle od vedeni mesta. Inak to fungovat nebude, ked kazdy novy gazda zrusi vsetko, co robil predosly.
ja tiež nechápem Polačeka on proste plánuje projekty, a iné veci ako keby si myslel že tu bude ešte ďalšie 2 volebné obdobia ( čo dúfam že už nebude ) proste všetko ako keby odkladá alebo robí na poslednú chvíľu a aj tak všetko nestihne dokončiť ani začať do konca jeho obdobia ale "hlavné" je že on je spokojný, strašne zaspaté mesto
Niekedy som bol optimista, že tu nové trate pribudnú, ale teraz to vidím tak, že počas môjho života (mám 35) nebude postavená ani jedna nová trať. Oveľa reálnejšie je rušenie tratí. Budem prekvapení, ak aj v roku 2035 sa bude stále jazdiť po rýchlodráhe a do Barce. Tieto dve trate to majú podľa mňa zrátané.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Furčan