Zdravím.... neviete náhodou ako premáva MHD v stredu 8.5 počas sviatku ? podľa prac. dni, prázdniny alebo podľa víkendov ? nie som si teraz vôbec istý...
Od januára tohto roku breznianska MHD patrí pod nový IDS BBSK. To znamená, že pôvodné štyri linky s tarifou SAD ZV sa zrušili. Všetky spoje boli prevedené pod jednu linku. (Myslím, že má označenie 400 a ak sa nemýlim, jazdia na nej prímestské vozy.) Takže, jednoducho sa dá povedať, že MHD zanikla.
Zdravím vospolok mám otazku: Chystám sa do Brezna je tam nejaka MHD však? vie niekto viac kolko liniek a podobne? A na admina otazka neuvažovalo sa žeby sa Brezno pridalo aj sem do imhd? Diky za odpovede.
Šak ono je verejným tajomstvom že na magistráte sedia nekompetentný ľudia. Najkrajšia bola poznámka (lepšie povedané výhovorka) k tomu že Polaček kampaňoval s trolejbusmi typu "ale to už bolo xy rokov dozadu, to už teraz nieje relevantné, elektrobusy sú top" a potom aj že "na trolejbusy treba mať riadne zokruhované trasy" on asi nikdy nepočul o parciálnom trolejbuse
https://kosice.korzar.sme.sk/c/23298236/tvrdia-ze-trolejbusy-neodpisali-ale-idu-nakupovat-iba-elektrobusy-argumentuju-aj-volvom.html?fbclid=IwAR1-oTl22w_ZIrVvq6UEMnBV2NNUMACNjJoWJrU4nPURFLQVjweV1TrfDUo
Po tomto rozhovore s Čopom, si myslím že aj ta posledná nádej pre trolejbusy v Košiciach zhasla. Nie každý má predplatné tak ho budem citovať z článku:
„Je výhodné ísť cestou elektrobusov pri súčasných kapacitách batérií,“
( vlastne sa porovnáva že ak budeme mať o 30 elektrobusov viac ich podiel bude 20% čiže najviac z česko-slovenska )
"Trval na tom, že elektrobusy sú v aktuálnej situácii výhodnejšie, lebo na efektivitu trolejbusovej dopravy by potrebovali mať zokruhované trasy, ako je to pri električkách."
"V Košiciach sa na základe schválenej stratégie dopravy utlmila trolejbusová doprava, ale vďaka tomu mesto získalo európske finančné zdroje na modernizáciu električkových tratí, nákup električiek, CNG autobusov i elektrobusov ako nosných prvkov ekologickej dopravy.“
Pripomenutie Polačekoveho sľubu návratu trolejbusov:
"To bolo pred piatimi rokmi, keď bola úplne iná situácia. My sa musíme prispôsobiť novým trendom a technológiám. Aj v mobile toho máme dnes viac ako pred piatimi rokmi v počítači,“ komentoval Čop."
A najlepšie je asi toto :
"Chcem vyzvať všetkých ‚špecialistov‘, ktorí sa k tejto téme vyjadrujú, aby už konečne pracovali s dátami, nie emóciami. Všetci by sme chceli, aby premávali trolejbusy, lenže my sa nemôžeme riadiť emóciami, ale musíme vychádzať z dát."
Zo strany vedenia mesta vidieť neskutočný nezáujem o trolejbusy, samé výhovorky, neskutočné bludy trepú, primitívne správanie, určite tí podľa Čopa "špecialisti" o tom vedia omnoho viac a lepšie ako on
urobte si každý vlastný názor, môj je takýto, môžu oni zakrývať ich nezáujem tým že "joooj tak teraz nemame zmapovane pozemky kde su podzemné káble ale pracujeme na tom", "jooooj tak cakame na výzvy z EU fondov" "nove elektrobusy budú hlavne pre volvo" ale ľudia nie sú slepí a blbý a každý môže dokonca až cítiť z nich ten nezáujem
"Pokud by k tomu skutečně došlo, budou elektrobusy po celou dobu projíždět pod funkční a nevyužívanou infrastrukturou trolejbusů, v centrální části sítě rovněž zaplacenou z eurofondů…"
Hodím to sem: https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie/vyhladavanie-zakaziek/dokumenty/499280?cHash=df0f4aee8eaee60bb9052fbe57ed6dc9
Čiže v skratke, elektrobusy v počte maximálne 30 kusov, koženkové sedadlá z toho normálne modrej farby a vyhradené pre seniorov a matky s kočíkmi tmavo-oranžovej farby, farebné predné, 2x bočné, zadné, a bočné za vodičom panely, vnútorné informačné panely do písmena V ( také aké sú aktuálne v NSG )
Nabíjacie stanice majú byť na Hornádskej v garáži a na obratisku KVP, Kláštor a súčasťou toho má byť aj vybudovaný úsek trolejového vedenia......
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
maco.mhd