Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
V ankete dávajú dve odpovede na otázku dokopy 101% (88+13). To mi nejako nesedí...🙈 Šťastné a veselé! 🙃
Reply on: 5 #86277:
Tak zase, Džungľa tým až tak veľa nestratí, dokonca bude mať priamy spoj na NO. Táto zmena skôr nasere Ťahanovčanov, keďže sa im predĺži čas prepravy.
Reply on: tbus #86275:
Ale i tak bude tá linka krátka a bude viac stáť ako jazdiť. Mmch starostka Džungle už o tom vie? Lebo čo pamätám, podobné nápady skončili pri tom, že každá mestská časť má nárok na SVOJU VLASTNÚ linku.
Reply on: tbus #86275:
Keď je vôľa a vznikajú iniciatívy ako "farbičky na asfalt" (na kruhovej križovatke pri Jumbe) tak by neuškodila vôľa (inej strany, napríklad DPMK alebo mesta) nájsť tam priestor pre sociálne zariadenie. Napríklad dohodnúť sa so štátom a vytvoriť stavebne oddelenú miestnosť (od zvyšku budovy) so vstupom z boku daňového úradu, kde je jeden trvalo zamknutý vchod presne pri priestore, ktorý popisujete. https://maps.app.goo.gl/y1Lv5nRGTYU4px6s6
Reply on: Yogi616 #86273:
Pred zastavkou pri danovom urade predsa je priestor, prestavkovali tam tusim aj X6 pocas vyluk. Este tam je dokonca znacka Zakaz zastavenia "okrem MHD". A na wc sa da zajst do Bastionu, ten tam za cias krasnanakej linky 13 este nestal 🙂
Tie vystrihovacky kvadre, to co ste huby pojedli? mam vam ukazat vystrihovacku?
Reply on: tbus #86271:
No neviem či s NMM by si niečo vyriešil. Ako vyzerá to lepšie, ale tiež tam nemáš zázemie pre vodičov. Istý čas po "návrate" linky č. 13 tuším v decembri 2008 bola konečná práve na NMM. Ale chýbajúce sociálne zariadenie a priestor, kam ten autobus na prestávku upraceš, nakoniec donútilo trasu predĺžiť aj na Amfiteáter. Celé to centrum je také "cez zuby", keďže tam chýba poriadne obratisko. Všetko je také...
Reply on: Folasik #86270:
Nejaký premotivovaný inžinier? 🤔
Reply on: 5 #86269:
Namiesto prejazdu zo Zimnej na Amfik bez cestujucich mohol autobus za ten rovnaky vozokilometer dojst na Namestie Maratonu Mieru, kde sa ponuka omnoho sirsia ponuka prestupov na ine smery, ako len 4/7 a 19 na Zimnej.
Práve ma napadlo pri príspevku ktorý je podo mnou že akú má tiež pointu mať 2 rôzne čísla linky na rovnakých dopravných smeroch [ Botanická záhrada - Barca )
Čo sa týka 13tky nezmysel, mesto si objednáva výkony tak či v tom nemá prsty nejaký inžinier z magistrátu 😆
Reply on: myslavcan #86266:
Úprimne, neverím, že takáto neefektívna chobotina sa zavedie do praxe. Ak áno, poprosil by som autora o odbornú argumentáciu tohto riešenia. Trochu to asi zaváňa električkofilnou snahou nútiť ľudí prestupovať na 4/7, ale žeby za cenu takej neefektivity? Tak či onak, dôchodci z dotknutej lokality si to do pár dní vydupú naspäť...
Reply on: myslavcan #86266:
to mysliš važne toto? to je čo za sprostosť zasa to kto toto vymyslel?
Reply on: myslavcan #86266:
Ja viem tie služby pre pracovný deň a víkend som videl a strašné niečo. No do roku 2026 sa to už nejak doklepe a potom keď už bude nový primátor možno sa zlepšenia kvality a dostupnosti MHD dočkáme.
Čo som pozeral rozhovor s polačekom kde odpovedal na otázky tak spomínal elektrobusy do Volva, MED 2 ( modernizáciu električkových tratí ) dokonca aj sľubované trolejbusy 😱 no ja už to vidím jak sa zase bude voliť primátor a polaček si na billboardy dá že "chcem dokončiť to, čo som začal" 💀
Reply on: Folasik #86264:
Tak od nového roka to zatiaľ vyzerá na mierne úpravy linkového vedenia. Zrušenie liniek 22 a 30. Linka 25 cez Džungľu. Obnovenie linky 13 v jej dávnej trase Baňa - Pri hati so skrátenými spojmi v sedle a cez voľné dni len po Zimnú. Služba 1301 cez voľné dni úplný nonsens, kde po každom kolečku Zimná-Baňa-Zimná nasleduje presun na Amfik, kde je prestávka a potom naspäť presun na Zimnú. 3,9 km na linke, 1,2 km presun a takto dokolečka celý deň. Tretina denného výkonu sú presuny bez cestujúcich Zimná-Amfik-Zimná. Super šetrenie. Kolečko bude vyzerať takto:
Zimná - Baňa 5 minút
Baňa obrat 5 minút
Baňa - Zimná 5 minút
presun na Amfik 4 minúty
prestávka 38 minút
presun na Zimnú 3 minúty
Teda z každej hodiny bude vodič a voz 10 minút na linke s cestujúcimi, 50 minút budú prestoje, presuny a prestávky. 👍
Netusilsom, ze imhd je na takejto urovni, najlepsie je imhd.sk/ke/online-zastavkova-tabula, presne podla mojich snov, pouzitelne aj v dazdi, minimum klikanis
Ja som celkovo zvedavý ako sa zase upravia cestovné poriadky od nového roku to už bude vyzerať režim pre pracovné dni ako režim pre prázdniny alebo voľné dni akurát nejaký bonusový spoj naviac počas špičky 😃
https://www.dpmk.sk/aktuality/2023/oznam-o-premavke-mhd-pocas-vianocnych-sviatkov

Buduci tyzden sa mozeme tesit na dalsie skrtanie zoskrtanych CP. Bez liniek 51,54,55,56. Uz sa to pomaly zacina podobat na vikendovy rozsah AD aj cez pracovne dni...
Všetko najlepšie k 40r električkovej trati na Jazero.
Reply on: Yogi616 #86260:
Ale aký úžitok je dávať to do cestovného poriadku? Ak z pohľadu cestujúceho ide spoj normálne ďalej, tak je úplne jedno, či sa na zastávke prestriedajú vodiči alebo sa zapne/vypne osvetlenie interiéru vozidla alebo či vodič začne jesť svoju desiatu 🙂
Rýchlik KE-BA tiež nemá taký CP, že ide len po ZA, lebo tam sa striedajú rušňovodiči.
Reply on: Matejo #86259:
Ide normálne ďalej, spoj rozdeľuje preto, že na NO je striedanie vodičov. Myslím, že podobné delenie tu už bolo viackrát spomenuté.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.