Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: mi.v #85725:
V prípade spojenia Nad jazerom - Napájadlá chápem a nerozporujem... Ale čo s tým má 28 jazdiaca Važecká - Krásna?

Sorry, nevšimol som si #85731.
Reply on: monoblok #85724:
Preto má Slanecká prakticky po celej dĺžke súbežnú komunikáciu (Levočská - Čingovská - Ždiarska - Važecká) a električkovú trať po ktorej autobusy (pri veľkej obozretnosti a za cenu zničenia aj tak zničeného lôžka trate) jazdiť môžu... 😂
Reply on: mi.v #85735:
a netači tam kde si spominal dat 28? načo aj 37? nestači jedna linka ktora by obehala Krasnu?
Reply on: Yogi616 #85732:
ked si to tak vezmem, pred necelym rokom uz jazdila bezplatna 28 v podobe Karosy C934 z Michaloviec, az teraz vidime, ze to bolo nadcasove riesenie
Reply on: Yogi616 #85734:
Cieľom mesta bolo odľahčiť Slaneckú od áut, čo sa aj písalo, keď mesto chcelo pôvodne dať zadarmo električky. Je možné, že k odľahčeniu skutočne došlo, ale iba tak, že časť motoristov pre vjazd do Košíc používa iné trasy. Myslím, že práve správanie miestnych sa nezmenilo vôbec.

Keď už chceli natiahnuť bezplatnú prepravu do Krásnej, stačilo by do starej časti, kde žije aj dosť chudobných a seniorov bez auta a bus do Kauflandu reálne využívajú (aj keď bol platený), a do novej štvrte na Horu už nie, tam to podľa mňa nikomu nechýba – na nákupy idú len autami. Spomínanú starú časť Krásnej je možné lacno obslúžiť predĺžením L37 o 5 minút v jednom smere (teda 5+5, počítané z Važeckej) a to buď otáčaním v blokovej smyčke cez zastávky Minská, Námestie sv. Cyrila a Metoda a Lackova (lepšia obslužnosť oblasti) alebo v blokovej smyčke cez zastávky Pollova a Motorest Krásna (menej efektívna obslužnosť). Prípadne prejazdom cez obe blokové smyčky (najprv druhú, potom prvú – čas: +3 min.). Takto by počet služieb na bezplatnej linke buď nestúpol vôbec, alebo by stúpol o jednu. (Súhlasíte s týmto odhadom?) Ale zostala by bezplatná iba JEDNA linka, tá sponzorovaná Kauflandom a obslúžili by sa oblasti, ktoré linku za účelom cesty na nákup SKUTOČNE využijú.
Čo je lacnejšie? Pridať jednu službu na bezplatnú L37 alebo urobiť bezplatnú celú L28? Mne sa vidí, že to prvé.
Reply on: monoblok #85733:
a to už im neprekáža prestupovanie? keď je zadarmo, tak je to jedno, hej? 😁 a nejaká nadväznosť medzi 28 a 37 ani nie je, takže od Važeckej si aj tak musia lístky označovať
Reply on: Yogi616 #85732:
Z Krasnej chodia ludia nakupovat do Kaufu, tak aby nejazdili autom ale zobrali zdarma MHD
Reply on: LUKYmhd #85730:
Akurát nechápem, čo má 28ka so Slaneckou a jej obmedzeniami, keď končí na začiatku sídliska a obsluhuje vedľajšiu MČ. Nuž...
Reply on: LUKYmhd #85730:
A prečo sa to pýtate mňa? Navrhol som to ja? Robím na magistráte alebo v dopravnom podniku?
Berte to tak, že sú aj vážnejšie veci ako toto a ešte len budú. To, že vďaka nedostatku plynu sa cez ďalšie mesiace nevyrobia umelé hnojivá a na jar nebude čím hnojiť a čo budete potom jesť a za koľko, to vás netrápi.
A že či ja chcem nejaké električky zadarmo alebo nie...
Reply on: mi.v #85716:
Tak staci L37 nie? načo aj 28? a električky zadarmo nechcete?
Reply on: tbus #85728:
Tiez si nemyslim, zeby bola nutna kompenzacia. Ale na 37 vraj prispel Kaufland, tak budiz.
Reply on: monoblok #85724:
Ved Slanecka je pocas celej rekonstrukcie prejazdna, rovnako jazdia aj elektricky. Obcas X. Niekolkominutove meskania mali busy aj v beznom stave, co tam treba kompenzovat, ake obchadzky? Par rokov dozadu ked sa robilo VSS tak napr. Barca alebo celkovo juzny vjazd od obci bol odkazany na obchadzanie niekolko km, takisto ked sa prerabal Senny trh a linky mali obchadzky z opacnej strany centra a boli delene na rozne vetvy, to boli obchadzky, nie jazde ie po subeznej ceste.
Reply on: Yogi616 #85726:
Chces povedat, ze Azijska trieda alebo Klimkovicova su porovnatelne alternativy s vnutrblokom na Jazere? Mozno tak na zaciatku pri Bukoveckej, ale cim dalej ides, tym je to horsie.
Tych 800-900m prejde viacero ludi denne uplne v pohode, tolko mas aj z Hemerkovej aj na autobus na Triede KVP a predsa tam ti ludia prejdu a necakavaju na 19 s jej okruhom. 900m je sice dalej, ale v mestach porovnatelnej velkosti sa posobne vzdialenosti na zastavku najdu.
Reply on: monoblok #85724:
no tak Americká trieda je strašná alternatívna, hlavne to povedz ľuďom bývajúcim napr. niekde na Pekinskej, či Čínskej, určite by sa tej tvojej alternatívne potešili

je to rovnaký diskomfort, ako je aj vnútrosídlisko pri Slaneckej
a bezplatné linky pre Jazero je výsmech, je škoda, že tam stále majú vo vedení nejakú ženskú, ktorá si dokáže presadiť svoje
Reply on: Dispecer #85723:
Na úrovni obchodného centra pri Kauflande je zákaz vstupu chodcov. Môžeme sa dohadovať, či pešia obchádzková trasa meria len 500 metrov alebo až kilometer. Tak ako sa cez výkop preloží lávka, teraz sa rozhodli dať tam spoj. Treba si uvedomiť aj to, že L37 je o preprave do Kauflandu, všetky ostatné jej zastávky sa dajú skôr prejsť pešo ako niekde na nich stáť a čakať na odchod busu. Ak nerátame seniorov, ale tí zase cestujú zadarmo. Iste, dalo by sa to robiť štýlom Tesco-busu, teda všetko by platil len Kaufland a výstup by bol len pri Kauflande a opačne. Taký ten návrat do 90. rokov.
Reply on: Dispecer #85723:
Pretoze Slanecka nema alternativu. Zatvorena Azijska? prejdes na Americku triedu, zatvorena JPII? Prejdes na Triedu KVP, ale ked je zatvorena Slanecka, tak mozes maximalne po vnutrosidliskovych komunikaciach, kde este davas prednosti. Navyse Jazero meska aj z dovodu impotencie mesta kopnut Doprastav do zadku, najnizsiu ponuku mohli vylucit, lenze oni sa bali potahovania kvoli staznostiam Doprastavu. Tak to hodili im a teraz maju problem to za vysutazenu sumu postavit- aj pri zohladneni inflacie a cien materialov, Doprastavu to nevychadza a preto sa na tej stavbe viac nepracuje ako pracuje. To uz aj Triedu KVP budu mat skoro hotovu, tu pracuje Eurovia skutocne rychlo.
Reply on: monoblok #85722:
V čom?
To rovno mozeme kompenzovat aj ludi na KVP za rekonstrukciu JPII, ved museli bud prejst cele sidlisko alebo jazdit okruzne s prestavkou. Porovnavat Hlinkovu ci Azijsku je nezmysel, pretoze su to diametralne odlisne situacie od Slaneckej. Az THC zavru vyjazd k Tescu a budu musiet cez dedinu, tak to bude porovnatelne.
Reply on: veteran #85720:
minulý rok mosty na Hlinkovej nič? 😁
Reply on: mi.v #85716:
Ťahanovčanom kto a ako kompenzoval, keď sa mesiace shuttlovali na resp. z bežných liniek hore na Ázijskú triedu, keď ju mesto rekonštruovalo?

Jaj aha, já zapoměl, vepřová hlavo. Vtedy nebolo tesne pred voľbami 🙃

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.